Saturday, August 2, 2014

Sahildeki Ev Bast Home'da...




Datça'da yine feci sıcak bir gün... Klimaları çalıştırdık evde oturuyoruz yine.. Eğer sizde benim gibi klimalı bir köşe ya da bir gölgelik yer bulduysanız kendinize işte size sayfaları tek tek okunacak, içi dolu dolu bir dijital dergi. Üstelik Ağustos sayısında Sahildeki Ev'de yer alıyor..

Bu kadar güzel fotoğrafların, harika mekanların arasında kendi evimi, kendi fotoğraflarımı görmek beni çok mutlu etti., bakalım siz ne düşüneceksiniz?

www.basthome.com.tr

Ağustos sayısına buradan ulaşabilirsiniz..




This month our house is on the pages of a lovely digital magazine, Bast House. Although it is in Turkish you could check the magazine and the lovely interiors from here.

3 comments:

  1. Ay ne güzel... hemen açıyorum; fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum; pek gurur duyuyorum; mümkünse orada da misafir kalmayı planlıyorum :))

    ReplyDelete
  2. çok güzel bir dergi bizi de tanıştırdığın için teşekkürler fotoğraflar bir harika mavi çaydanlık bende de var fotoğraflanmayı bekleyenler içinde sessizce sırasını bekliyor

    ReplyDelete
  3. bence; emeğin en güzel karşılığı, beğeni ve farkedilirlik dir. sen emeğinin karşılığını bulanlardansın, ben de yerini bulan bu takdirleri görünce blog ve datça komşun, olarak seninle gurur duyuyorum,

    ReplyDelete