Monday, September 11, 2017

Duvarlar boş kalmasın .. Tuval baskılar - Pixers



 Evet duvarlar boş kalmasın :)) Sevmiyorum duvarları boş boş olan evleri.. Evet Sahildeki Ev'in duvarları kimilerinize fazla kalabalık gelebilir ama bence bir evi ev yapan, sıcacık yuva yapan  öncelikle içinde yaşayan insanlar ise sonra da detaylardır..

Çok pahalı mobilyalar alıp, mimarlara, dekoratörlere binlerce lira dökebilirsiniz ama sonrasında o kişisel dokunuşları yapamazsanız, o ev sıcaklığını, kişiliğini bulamaz, sizi yansıtamaz.. Sosyal medyada hep bir birinin aynı evleri görmemizin nedeni de bu aslında.. Bir başkasında görüp beğendiğimizi yapıyoruz, böyle yaparak da aslında onun hayatından,kişiliğinden izleri kopyalıyoruz..Esinlenmek çok doğal, yaratıcı bir şey tabii, ama kopya.. Adı üstünde kopya işte..





Yukarıda da yazdığım gibi evde kişisel dokunuşların en önemli aracı detaylar, mesela küçük aksesuarlar, duvarlara asılmış resimler, masaların, konsolların üzerinde çiçekler, farklı aydınlatmalar,yastıklar,throwlar vs.. Bu konuda artık internet ile pek çok farklı ürüne ve platforma çok rahatlıkla ulaşabilmemiz mümkün..

Tuval Baskılar - Pixers de duvarlarımızı dekore ederken pek çok farklı desene ulaşabileceğiniz bir platform..Öylesine çok ve farklı desen var ki, ben zevkime göre bir şey bulamadım demek çok zor olacak sanırım..





Evinizin boş bir duvarında tek büyük parça tuval baskı düşünebileceğiniz gibi, bir kaç tane ufak deseni de bir araya getirerek farklı bir kombin de yapabilirsiniz..






Pixers ayrıca çevre dostu teknolojiler kullanarak, yaşadığımız çevreye ve sağlığımıza da özen gösteriyor.. Kullandığı pixerstick malzemesi ise istediğiniz zaman ve istediğiniz yere kolayca yapıştırıp, değiştirebileceğiniz, dayanıklı, uzun ömürlü yapışkan bir malzeme..






Hadi şimdi koyun kendinize şöyle bir bardak çay ve pixers'in binlerce deseni arasında gezinmeye başlayın.. Ama sakın hayallerinize sınır koymayın...

İyi haftalar bizden...




sponsered post

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ayşegül Hanım merhaba bloğunuzun sıkı bir takipçisiyim yaşam tarzınıza imreniyorum . Az önce pixers a baktım hatta model beğendim alacaktım tek duvar ölçüsü girdim ve toplam tutar sadece bir duvar içib 4800 tl yazıyordu şoklardayım :)

    ReplyDelete