Sunday, December 30, 2012

Yılbaşına süslendik...


Evinize en yakın supermarket 7 km, kışları dükkanlarının çoğu kapalı Datça 10 km, dükkanlarının bir kısmı açık Marmaris 60 km, en yakın alışveriş merkezi ise 110 km olunca bazı şeyleri kendiniz yaratmak zorunda kalıyorsunuz. İşte bahçelerde ve sahilde yapılan bir yürüyüş sonrası evimizin yılbaşı süsleri....
 Aslında sahile vuran deniz yıldızlarından bir kaç tane daha bulup onlarla küçüçük bir yılbaşı ağacı süslemeyi düşünüyordum, ama bu iş benim yürüyüş arkadaşım Hera ile yapılmazmış. Onun koku alma duyusu benim, görme duyumdan çoooook daha iyi olduğu için, zaten 3-5 tane olan yıldızları ben daha ulaşamadan afiyetle mideye indirdi, bir tek bunu kurtarabildim. 
 Hepinize Datça'dan mutlu yıllar diliyorum....


5 comments:

  1. Mest oldum iki blogda da gezeken. Zaten Datça'yı görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı, ne çok yazabilirim o konuda, yani sevdiğimizi düşündüğüm ortak bir çok konuda..
    Bir kere Datça benim Kaş'dan sonra ikinci aşkım, şu anda sizin yaşadığınız hayat ise benim hayalim. Umarım bir gün gerçekleşir...
    Datça'ya üst üste 5 yaz geldim, tüm koylarında köylerinde gezdim o kadar çok sevdim ki günün birinde yaşayabileceğim yerlerin başına onu koydum.
    Sonra bu yeni bloğu çok severek takip edeceğime eminim, bu yılbaşı süslerinden belli. Çok zevkli, çok sıcak, çoook samimi...
    Tam da 2012 nin son günü bana harika bir hediye oldu mesajınız:)
    Mutlu yıllar...

    ReplyDelete
  2. Ne kadar yaratıcı ve güzel olmuşlar.. Hep istediğim bir hayat aslında sizinki :) Ve 'imkansızlıklar' gibi görünen bu 'kargaşadan uzak' yerde, mis gibi bir güne uyanın bu sabah, benim yerime de.. Kocaman mutluluklarla dolsun eviniz, mutlu yıllar :)

    ReplyDelete
  3. Sevgili Ayda, Sevgili Bilun
    Umarım önümüzdeki yıllar her ikinize de istediğiniz hayatları getirir...Hiç belli mi olur belki bir gün Datça'da komşu bile olabiliriz..Mutlu yıllar diliyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürler :) Bu arada kitaplığın linkini buldum: http://www.evmanya.com/urun/203794-kitta-home-merdiven-kitaplik
      Mailinizi bulamadığım için buradan paylaştım. Çok sevgiler :)

      Delete
  4. Sizin süsleriniz mağazalarda satılanlardan çok çok daha güzel ve sıcaklar.

    ReplyDelete