Wednesday, February 20, 2013

Biraz daha Bahar....

Diyorum ya buralara bahar geldi....Bir önceki yazımda papatyalar vardı şimdide badem çiçekleri....Bu bahar aylarında beni idare edeceksiniz artık, etrafta öyle çok çiçek var ki hangisini çekeceğimi şaşırıyorum..

As I keep saying, spring is here... On my last post there were daisies, today almond flowers..In these spring months you have to excuse my flower fever...There are so many around, I dont know which one to photograph...




Dün baktım evin önündeki arazi pembe bir halıya bürünmüş..Aslında bu minik pembe çiçekler Mart ayında açardı ama bu yıl bahar daha erken gösterdi kendini. Bugünkü programımda da o mini mini pembe çiçekleri çekmek var..Dedim ya bu sıralar çiçeklerle biraz bayıltacağım sizi...

Yesterday I realized that the field in front of our house cevered with a pink carpet..Normally these tiny pink flowers bloom in March but this year, spring come earlier than usual. Today I am planning to photograph them... You will probably get tired of my flower photos but I cant help myself, they are so pretty..



Bunlarda balkonumuzdan görüntüler. Yaz kış en büyük zamanı burada geçiriyoruz..

And some shots from our verandah. We are spending most of our time here in all season...


22 comments:

  1. çok güzel... bayıltın bizi.daha daha çekin... şehir insanlarını bu güzellikler çarpar. malum egzosa trafiğe alışkınız biz :P

    ReplyDelete
  2. Ama olmaz ki insan bu kadar da kıskandırılmaz ki :)

    ReplyDelete
  3. Harika! Memnuniyetle kabulümüzdür fotoğraflarınız...

    ReplyDelete
  4. balkonunuz çok güzel ama:)orda olmak istedim
    sevgier

    ReplyDelete
  5. bayılt bizi diyorum daha da birşey demiyorum. güneş çiçek börtü böcek istiyorum:))

    ReplyDelete
  6. Vallahi fotoğraflar harika, eminim herkes bayıla bayıla izler çektiklerinizi, ben de dahil elbette :) Yeter ki çekin siz ;)

    ReplyDelete
  7. Bu keyifli fotoğraflara bakmaktan büyük mutluluk duyarız ancak, gerçeklerini kolay kolay görme fırsatımız olmadığındna. Sabırzlıkla bekliyorum diğer fotoğraflarınızı

    ReplyDelete
  8. Çiçek fotoğraflarınızın devamını bekliyoruz...Verandanız da çok güzel görünüyor...

    ReplyDelete
  9. Lovely flowers and photos! And your veranda is so beautiful and inviting! I can see why you spend much time there :) maybe with a good book and a drink? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you ever come to Symi, just make a quick trip to Datca Annuk..Our Verandah is waiting you with a good drink and book if you want :))

      Delete
  10. Ne kadar nasiplisiniz,mevsimlerin en guzel halleri hep gozunuzun onunde.Her yayininizin ardindan,iyiki de tanimisim bu blogu diyorum.Cunku her yayin hayatinizdan bir kare tasiyor.Kes kopyala yapistir degil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Rabia çok teşekkür ederim..Senin portakal suyu sevdiğin ile ilgili yazından sonra bugün aklıma bir şeyler geldi bir dahaki yazımda portakal suyu olacak....

      Delete
    2. Merakla bekliyorum :)

      Delete
  11. Katlanmak ne demek:) mest oluruz biz burada o çiçekleri gördükçe.
    Benim şu andaki manzaram kuru ağaç yığını mesela:))
    Datça'nın badem ağaçlarını, hepsinin çeçeklenmiş halini hayal ediyorum da sanki cennet gibidir oralar şimdi...
    Umarım bir gün Datça'nın baharını da yaşamak kısmet olur bana da:))
    Ayrıca gelmişken şu güzel balkonda da bir kahve içeriz artık:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yolun buralara düşerse mutlaka beklerim Ayda... Seninle konuşacak bir dolu şey ortak konu bulacağımıza eminim... Kahve yetmezse, sonrasında da Simi'ye karşı buz gibi bir kadeh şarapla devam ederiz....Kandırabildim mi seni:)))

      Delete
    2. :))) Şimdi iş yerinden alıp çantamı çıkasım geldi

      Delete
  12. balkonunuz çok güzelmiş, benimde hayalim böyle bir balkon kısmetse bakalım.

    ReplyDelete
  13. Çiçekleri bende seviyorum hayat enerjimi artırıyor ama beton yığını İstanbul'da bu enerjiyi nereden bulacağız:( tabiatla başbaşa sağlıklı ve şükür içinde geçen bir ömür diliyorum size. :)

    Banu hanıma da yazmak istiyordum buradan ikinize de itiraf edeyim sizin yakinen gördüğünüz bu sanatları AVM'lere değişmem ne kadar doğal ne kadar fitrî... Sağlık ve mutlulukla kalın Sahildeki ev! :)

    ReplyDelete
  14. Bende sitenize ,evinize , konseptinize , resimlerinize , evinizdekü tüm dekorasyon malzemelerine kısaca zevkinize bayıldım.Sizden çok ilham alcağım belli...

    ReplyDelete
  15. foto.ları görünce bir an, baharı datça'da yaşayasım geldi:)içim aktı bu sadeliğe!doğanın kokusu geldi oturdu yüreğime!..ohhh mis ki ne miss!..sağlığınız da huzurunuz da, sefanız da hep daim olsun..esenlikler dilerim...

    ReplyDelete
  16. Terasınıza bayıldım,oturup ne güzel kahve içilir.

    ReplyDelete
  17. Wow, you home is wonderful, so airy and relaxing. Just gorgeous. Love the patio!

    ReplyDelete