Sunday, August 4, 2013

İncir Zamanı../ Fig Season..



Mevsimlerden incir zamanı geldi bile...Eski yıllarda civar köylerden güzel gözlü eşeğine yüklediği incirleri her sabah bizim siteye getiren yaşlı bir amca'dan alırdık, yaz aylarının bu en güzel meyvesini...Bu yılda inat ettim onu bekledim ama gelmedi..Eşek 'de yaşlıydı, amca'da...Kim bilir hangisinin başına ne geldi..

Yaz sıcakları, bayram telaşı, bayram sonrası çıkılacak seyahatin telaşı...Sahildeki Ev'de durum böyle..
Ama şimdilik iyi Pazarlar.... 



Fig season finally arrived..In previous summers, I always bought this delicious fruit from an old farmer who picked  and brought them to our building compound with his donkey who has the most beautiful eyes...I  stubbornly waited for them to taste  the first fig of the season but they did not arrive..The man was old, the donkey was old..Who knows what happen to them...

Very hot weather, arrival of the Ramadan feast and our preparation for the trip we are ging to leave right after the feast..The House at the Beach is quite busy...
Enjoy your Sunday... 


10 comments:

  1. Hele eylül ayında daha da güzel oluyorlar:)

    ReplyDelete
  2. Ben 2 gün sonra kısmetse incirin memleketindeyim. Yemiş denir Aydın'da ya da bardacık deriz Ege'de... Gerçekten ne tatlı ne güzel meyvedir o.... Tazesi ayrı, kurusu ayrı... Bu arada inşallah eşek de amca da iyidir ve yine incir getirir:) Size de iyi pazarlar...

    ReplyDelete
  3. İnciri ben de çok severim özellikle mevsiminde gerçekten bir başka oluyorlar :)Size de iyi pazarlar :))

    ReplyDelete
  4. ben çok severim inciri. memleketimi getirdiniz aklıma.
    sevgiler

    ReplyDelete
  5. ah biz buna "bardacık" deriz Ayşegül, eşim de hep takılır böyle dememize..:)
    kalorisi fazla olmasına rağmen en sevdiğim meyvelerdendir, geçen Pazar ben de aldım, şeker gibiydi..
    afiyet olsun ve kolay gelsin!
    sevgiler

    ReplyDelete
  6. Çok lezzetli görünüyor Ayşegül abla.Sana da mutlu pazarlar...(Gerçi gece oldu artık ama olsun)

    ReplyDelete
  7. Nasil severim ben inciri candir o.şöyle bal gibi ağızda eriyen bulunca başından ayrilamiyorum.size afiyet bal şeker olsun.mutlu haftalar...

    ReplyDelete
  8. incir aşkitomun favori meyvesi:)yakında kasalarla eve gelip 2 günde tüketilir muhakkak:)
    bu arada artık bende dayanamayıp sizlerden özenip bir komidin yeniledim.vaktin olduğunda bakıp o enfes zevkine göre fikrini belirtirsen çoook mutlu olurum..kocaman sevgiler ve iyi bayramlarrrrrrrrrr:)

    ReplyDelete