Tuesday, April 22, 2014

Tencere yuvarlanmış....


Her halde komşularım ara ara bana bu kadın deli diye bakıyorlardır.. Balkonuna çıkıp bir tencerenin döne döne 20 - 30 tane fotoğrafını çekersen olacağı da budur tabii.. Tabii Montenegro'ya küçücük bir çek çek valizle gidip, dönüşte o valize bu tencereyi de sığdırmayı başardığımı bilseler daha neler neler derler acaba... Ama ne yapayım emaye mutfak eşyalarını da, objelerin fotoğraflarını çekmeyi de çok seviyorum.. İki sevgi birleşince de ortaya böyle bir şeyler çıkıyor işte...



I am sure some of my neighbours think that I am such a weirdo, when they see me taking 20-30 photos of an enamel pot on my balcony.. Well, I love enamel and I love taking photos, so when these two combine, outcome is these..





16 comments:

  1. çok güzelmiş tencere:) fotoğraflar zaten harika. Boşverin siz kim ne derse desin, yeter ki biz bu fotoğraflardan mahrum kalmayalım:)

    ReplyDelete
  2. Donmeye deymis ama tencere guzel, tasimagina da degmis))

    ReplyDelete
  3. Fotoğrafa bakarken tencereyi değil de, etrafında dönen birini gördüm :D

    ReplyDelete
  4. Kih kih !
    Tencere de tencereymiş ama Ayşegül :)))

    ReplyDelete
  5. Amanın! Pek tatlı pek minik pek sevimli.. Bayıldım! Hem biliyor musunuz insanlar bana da çoğu zaman deliymişim gibi bakıp öyle muamele ediyorlar ama artık seviyorum bu durumu. Ben de türlü haller içerisinde görünüyorum onların gözüne taş boyarken, sebepsiz şarkı söylerken, mutfak önlüğü ile dolaşırken, acayip objeler biriktirirken. Ama ben böyle, olduğum halimle mutluyum. Sizi de bu halinizle seviyorum ben:)
    Güle güle, mutlulukla, güzellikle kullanın sevimli tencerenizi. Ben de geçen gittiğimde İzmir kemeraltında bir eski eşyalar dükkanı keşfettim. Artık evimiz yavaş yavaş hale yola geldiği için bu gidişimde birkaç şey almak istiyorum. Sanırım ilk alacağım, emaye cezve, emaye çaydanlık, emaye vazo, emaye tepsi, bir de bulursam böyle sevimli ve çiçekli bir tencere:)
    Sevgiler

    ReplyDelete
  6. ama tencere çok güseel kiii :) güzel günlerde kullanın
    sevgiler :)

    ReplyDelete
  7. tencereye bayıldım *-*

    blogumda cekılsım var beklerım

    ReplyDelete
  8. o tencerenin fotosu çekilmez mi.. o ne şeker tencere öyle..renkler, çiçekleri...çok güzel

    ReplyDelete
  9. Çok şirinmiş, ben de olsam aynı şeyi yapardım, hiç olmadı kafama takar yine getirirdim bu güzeli:))

    ReplyDelete
  10. Canlandı gözümde, tencere ve dönen bir fotoğrafçı :))

    ReplyDelete
  11. tencere çok güzelmiş : ) zaman zaman bu fotoğraflama olayında bu tepkileri alıyorum bende

    ReplyDelete
  12. sevgili komşum, emaye aşkı bu, bilen bilir:))) her zahmete değmiş, tencere çok güzel, sahildeki eve de çok yakışmış,

    ReplyDelete
  13. Emayelere bayılan biri olarak seni çok iyi anlayabiliyorum.tencere süpermiş valize sığmasa kafama takar yine getitirdim:)

    ReplyDelete
  14. Ayşegül güle güle kullan, çok sevimli:)
    Ben uzak bir yere gittiğimde neler getiriyorum bir bilsen:))) İşin kötüsü eşim de kanıksadı artık bu durumu, o da beni teşvik ediyor:)) Fas'tan lavabo getiren dostum bile var, düşün artık:)))
    Antalya'dan sevgiler

    ReplyDelete
  15. Merhaba
    Ben derimki tencere çok şanslıymış,değerini bilen birine denk gelmiş.Güle güle kullanın.Banada beklerim.

    ReplyDelete