Tuesday, April 1, 2014

Bahar../ Spring

Artık Datça'ya bahar havası iyice geldi dolayısıyla da akşamları şömine yakmamız iyice azaldı.. Tabii çiçekler böceklerde hemen onun etrafındaki yerini aldı..Normalde Nisan ortalarına kadar bir kaç kere daha yanar her halde, sonra bu yıl için sezonu kapatırız. Ondan sonra ise beni bekleyen en büyük iş bütün koltuk kılıflarının yıkanması.. Şömine çok keyifli bir iş ama pisliği de bir o kadar fazla..

Size güzel bir bahar gününde Datça'dan sevgilerimi gönderiyorum..




It's so easy to bring spring inside with couple flowers. Spring finally arrived here, and we are using the fireplace less and less... So I brought spring to our mantelpiece..

Sending you lots of love on a fine spring day from Datca..







12 comments:

  1. Tepsi içindeki mumlar ve love yazılı sıra sıra çiçekli bardaklar...ne hoş...

    ReplyDelete
  2. resimler süper, doğal hoş renkler... yapay hiçbir malzeme yok gibi, detaylı bakarsak belki tek tük buluruz. bunu çok seviyorum... bir de o sehpaların renklerinin aynı tonda olmamasından bir cesaret aldım kendi evim için. Bahar dolu, kocaman sevgilerimi gönderiyorum ♥

    ReplyDelete
  3. resimler süper, doğal hoş renkler... yapay hiçbir malzeme yok gibi, detaylı bakarsak belki tek tük buluruz. bunu çok seviyorum... bir de o sehpaların renklerinin aynı tonda olmamasından bir cesaret aldım kendi evim için. Bahar dolu, kocaman sevgilerimi gönderiyorum ♥

    ReplyDelete
  4. Yastıkların havası baharı tam manasıyla anlatmış ayşegül hanım sevgiler...

    ReplyDelete
  5. Aynı yastık kılıflarını kullanıyoruz ayşegül hanımcım, ben kaloriferli evde bile başedemiyorum, allah sizin yardımcınız olsun :)) Ama herşeye değer.. beyaz koltuk kullanmak çok avantajlı.. bir iki aksesuarla istediğimiz renge dönüştürebiliyorsunuz ya evimizi, işte buna bayılıyorum :) fotoğraflar her zamanki gibi harika :) sevgiler.

    ReplyDelete
  6. Evet zordur, bir de herşeye sinen o koku..Sapanca'daki evimizden ayrıldığımızdan beri ne zaman o odun isi kokusunu duysam, burnumun direği sızlar, o zamanlar şiayet ederdim, şimdi anlıyorum ki kokunun da hafızası var..

    ReplyDelete
  7. Fotoğraflar çok güzel çok ferah... kılıflı koltukları bu yüzden seviyorum, yılda iki sefer yıka otur, mis... Datça planları yapıyoruz eşimle, dayımız Mesudiye yakınında bir yer aldı, evini yapıyor şimdi oraya, biz de onların peşinden gitsek diyoruz, ilerleyen yıllarda benzer bir yön verebiliriz hayatımıza, yani bir gün komşu oluruz belki :) sevgilerimle...

    ReplyDelete
  8. Orada olmak vardı. Her şeyinize bayıldım.
    Çerçeveler harika. Ev acayip aydınlık
    Sevgiler

    ReplyDelete
  9. Huzuru yansıtan evinizde, huzur dolu günler geceler diliyorum, sevgilerimle:)

    ReplyDelete
  10. Her şey çok güzel ve doğal, yan duvardaki çerçeveler kaymış :) Özellikle ortada yatay olan ve altta 3 kişi gözüken yatay resim.

    ReplyDelete
  11. Ayşegül selam,
    Şu anki oturduğumuz evi eşim sırf şöminesi için istemişti..evin eski sahibi şöminenin çalıştığını söylemişti ancak ne yazık ki bacada sorun varmış, şömine için ayrı büyük baca örülmesi lazım tekrar, komşular yanaşmadı ne yazık ki...görünen o ki, şömine yerini büyükçe bir kitaplığa bırakacak..zaten diğer odadaki kütüphane yetmiyor artık..
    Evet şömine keyfi harika ama dediğin gibi sonrasında temizliği ayrı bir iş..ben İzmir'e gittiğimde o keyfi abimlerde yapıyorum, nasılsa sonrasında temizliği onlara ait:))
    Şimdiden kolay gelsin Ayşegül
    Sevgiler

    ReplyDelete
  12. İnş birgün şömineli bi evim olur çok istiyorum çoook.benim yerimede keyfini çıkarın lütfen.

    ReplyDelete