Monday, March 31, 2014

İnstgram ile Mart..


Yerel seçimler geliyordu, bu ne biçim bahar hava buz gibi, yaşasın bahar geldi falan yaza yaza Mart ayını da bitirdik..İşte instgram fotoğrafları ile Sahildeki Ev'de Mart ayı..

Bizi instgramda takip etmek isterseniz;
Benim kullanıcı adım: Sahildekiev
Sevgilinin kullanıcı adı: Behceterz



Well, the month of March is almost over.. We complained about cold weathers, enjoyed the spring sun, and as always took many walks at the beach. Here are couple instgram photos of us..

If you want to follow us:
My instagram is: Sahildekiev
Hubby's instagram is: Behceterz


























6 comments:

  1. Nasıl iyi geldi bilemezsin!
    Sahildeki Ev'in tüm canlarına bizden selam olsun!
    Ayşegül sahilde oynayan köpecikler terkedilmiş yaz sonu köpekleri mi? Bana lütfen "değil,onların evi var " de
    ya da ne bileyim sen sahiplen onları çok içim acıyor bu aralar,her şeye ağlayasım var !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bugün hiç olmazsa sana iyi bir haber vereyim Nilgün.. Sahildeki köpekcikler benim bildiğim sahipli ama Datça'nın bir özelliği, özellikle kış aylarında, ya da yazlıkçılar gelene kadar sahipli sahipsiz, neredeyse bütün köpeklerin, rahat rahat ortalıkta dolaşması.. Bence burada en büyük sorun özellikle köylülerin hayvanlarını kısırlaştırmaması ve bu dönemde doğan tüm dişi bebekleri arabalarla getirip sitelerin etrafına bırakmaları. Geçen gün 5 tane küçücük yavru bulduk, hepsi de dişi...

      Delete
  2. tek tek bakmak ayrı bir keyif. topluca bakmak apayrı:))
    öyle bir yerde yaşasaydım bir köpeğide benim evimin önüne bırakmalarını isterdim:)
    sevgiler...

    ReplyDelete
  3. Ohh bu soğuk ve üzerimize kasvet çökmüş günde ilaç gibi geldi fotoğraflar ve bu fotoğraflardaki hayatınız ♥

    ReplyDelete
  4. Deniz gördüğüm her fotoğrafa dalıp gitmek istiyorum dakikalarca. Nasıl bir özlemmiş ki bu bitmek bilmeyen, üstelik denizi olmayan bir yerde de değilken..Koşullar işte! Yalnız o çağla badem fotoğrafı çok içime oturdu :( hiiiç denk gelemiyoruz ki biz senelerdir çağla badem'e.. Annem alıp buzdolabına attı bir defa ama olmadı..Şu anda ne istersin deseler en çok çağla derim sanırım:) Deniz kenarında çağla yemek de olabilir tabi:) Bol keyifli günler, beni düşünerek de keyif yapın ne olur:):) Sevgiler

    ReplyDelete