Friday, March 14, 2014

Soğuk ve Frezyalar..

Bu yıl Mart ayı Datça'ya yakışmayacak kadar soğuk geçiyor burada. Ayın 14'ü oldu sabah yürüyüşünde baktım hala bere, atkı, eldivenler lahana gibi dolanıyorum etrafta.. Neyse her halde artık az kalmıştır mis gibi günlere..

Bu arada çiçeklerin fotoğrafını çekerken düşündüm de sarı evlere ne kadar güneş getiren bir renk değil mi? Daha mı çok kullanmalı bizim evde acaba? Yeşil dolabımda kuzu kuzu beni bekleyen sıradaki kurbanlarımdan. İstanbul'da ki eve, bambaşka renklere alınmıştı.. Birde çekmecelerinden birine mum döktük, şimdi beyazlanacağı, eskitileceği günleri bekliyor..

Şimdiden hepinize iyi haftasonları diliyorum..


This March we are having rather cold days here.. Normally it should be a beautiful Mediterranean spring.. But I guess/ hope we are almost there..While taking the photos of these flowers I thought that yellow is such a beatiful color that brings so much sun shine to insides. Maybe I should think of using it more in our house..

And this green chest is one of my next victims waiting in line. As we bought it for our house in İstanbul, its color is not very suitable for here.. Now I am planning to paint it to white and distress it a bit.. 




4 comments:

  1. Bende sabırsızlıkla havaların ısınmasını bekliyorum ki akşamları işten sonra yürüyüşe çıkabileyim :)

    ReplyDelete
  2. Az kaldı, hadi biraz sabır..bahar tüm renkleriyle belirmeye başladı buralarda, geliyorum diyor artık..

    ReplyDelete
  3. dolabın son halini heyecanla bekliyorum :)

    ReplyDelete
  4. I love the shells in that pot. The drawer will look good in white with a coloured point.

    ReplyDelete