Monday, March 3, 2014

Renk terapisi..


Dün her halde bu kışın en kötü fırtınalarından birini atlattık Datça'da.. Şiddetli yağmur, deli rüzgar neredeyse bizi bütün gün eve kapattı. İşin doğrusu İstanbul'da yaşarken böyle havalarda sıcacık evimde olmaya bayılırdım. Burada ise yaz kış sürekli bir sokakta, açık havada olma hali olunca, sıcacıkta olsa eve kapanmak bir süre sonra daraltıyor beni.. Böyle durumların çaresi ise renk terapisi.. Dün evde ben neredeysem, çiçeklerimde benimle oda oda gezdiler.. Çuha çiçeklerimin fotoğraflarını çekmeye çalıştım ama ortam o kadar karanlıktı ki, çok da iyi çıkmadılar. Bugün hava yine şıkır şıkır güneşli ama yağmur şimdilik ara verdim diyor.. O gelene kadar ben biraz daha dışarılara vurayım kendimi...


Yesterday one of the worst storms of the year hit the Datca shores.. When we were living in İstanbul, I actually love to spend time in my warm and cozy home when the weather was quite bad. But not here.. As we get used to spend most of our time outside, it become quite frustrating after a while to be chained to home because of the storm.. My solution for these days is, colour therapy.. Yesterday my flowers move from room to room with me. I tried to photographed them but because of the low light they did not come out as I want them to be.. Today its all sunshine but the weather reports say that its a short break and the rain is coming again soon.. 





12 comments:

  1. çiçekler, çaydanlık, Datça , rengarenk blogunuz... hepsi çok güzel. Sevgiler...

    ReplyDelete
  2. Doyamıyorum fotoğrflara, daha fazla isteriz :)

    ReplyDelete
  3. Cafeterada pişmiş sıkı bir keyif kahvesi. Mis!

    ReplyDelete
  4. Çuhalar çok güzel, benimkiler ölmek üzere... Sanırım çiçek yetiştirmekle aram iyi değil :(

    ReplyDelete
  5. Sizin oralara inat biz de İstanbul'da tam bahardayız.. Ama biraz daha yağmazsa yağmur, sanıyorum yazı da deniz kenarında değil çeşme başında su kuyruğunda geçireceğiz..

    ReplyDelete
  6. Fotoğraflar gayet güzel çıkmış, hepsini uzun uzun, keyfini çıkara çıkara seyrettim :))

    ReplyDelete
  7. sevgili komşum ah! ne kadar özledim dışarıda olmayı, fırsat varken gez... uşaklılara denizin kıyısından yaptığım sabah yürüyüşlerini özledim.
    bir minnak parmak amma :( hala ayakkabı giyemiyorum. benim içinde gez hatta kırlardan bir iki karede çek paylaş ve ben göreyim sizin oralarda asi papatyalar ne halde :) şimdilik veranda dan, gördüğüm perili köşke kadar yemyeşil alan ama dokunmak bambaşka ... benim yerime de gez ve dokun...sevgilerimle

    ReplyDelete
  8. Bizim buralar yani Ankara günlük güneşlik, Türkiyenin her yerinde farklı bir hava var ,mevsimler umarım normale döner.Çiçeklerde fotograflar da çok güzel çıkmış sevgiler.

    ReplyDelete
  9. Tha continuous rain spoilt the Clean Monday holiday here too!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  10. bayılıyorum fotoğraflarınıza bakmaya,nasıl içim açıldı anlatamam.güneşli,musmutlu günler dilerim.sakaryadan segiler..

    ReplyDelete
  11. burası da yağmurlu (Bodrum) bugün açtı ama maalesef yarın gene yağmur geliyormuş, sokağa çıkamayınca bana da daral geliyor, resme veriyorum kendimi, yağlıboya-akrilik, bu da bir nevi renk terapisi:)

    ReplyDelete