Tuesday, March 18, 2014

Çaylar hazır, haydi bahçeye..

Artık dilimi ısırarak söylüyorum ama bizim buralara nihayet bahar geldi.. Geçen sefer lay lay lom, bahar geldi, yaşasın falan diye postlar yaptıktan sonra soğuklar bir geri döndü, burnumuzu dışarı çıkaramaz olmuştuk..

 Bugünde bahçedeki ve saksılardaki çiçeklerimle ilgileneceğim, artık onları da yavaş yavaş yaza hazırlamak lazım.. Beni ararsanız bugün bahçedeyim. Çaylarda hazır. Beklerim..


Finally spring is here with beautiful weathers.. Today I am going to work in the garden.. The plants and the flowers in the garden as well as in the pots should be given a spring cleaning.. 

So if you look for me, I will be in the garden and tea is ready if you want to stop by..



20 comments:

  1. günaydın,
    sana imreniyorum ve iple çekiyorum böyle yaşayacağım günleri:)
    bi atlasam gitsem çaya dedim valla:)
    kolay gelsin,

    ReplyDelete
  2. Bahar insana ilaç gibi geliyor gerçekten... bütün kasvetten kurtulup, içine umut doluyor. Bence bu sefer bahar geldi, artık havaların tekrar soğuyacağını sanmam :)

    ReplyDelete
  3. marmariste de hava misss gibi...çok sıcakları sevmiyorum ben keşke yaz hep bahar tadında geçse... :( o emaye çaydanlığa-tepsiye bittim ayrıca :)

    ReplyDelete
  4. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim ve sırayla geriye dönük tüm yazılarınızı okuyorum keyifle... Bol bol yazın ve fotoğraf çekin emi?

    Sevgiler, ben de beklerim

    ReplyDelete
  5. Yaz tatilinde Datçaya gelmeyi sabırsızlıkla bekliyorum geçen yılki Datça gezimizden sonra benim için tatilin adı Datça oldu o kadar beğendim.Emayelerde çok güzelmiş onlarla çay içmek ayrı bir keyifli olsa gerek sevgiler.

    ReplyDelete
  6. Ahh şimdi ne çok isterdim yazınızı okuduktan sonra üzerime tiril tiril bir şeyler alıp çay içmeye yanınıza gelmek:) Ne kadar harika olurdu. Bol bol sohbet ederdik, denizi izlerdik. Mavi çaydanlığı çok sevdim Alice'in çay takımları gibi:) Ama altındaki emaye tepsiyi de ayrıca sevdim çok hoş. Bu emayeler beni benden alıyor sanki..Mutlu günler mutlu fotoğraflar bunlar, bize yansıyor etkileri...
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  7. So lovely!I'd love some demli cay!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  8. Çay davetiniz çok çekici geldi. Ben de hemen hazırladım. Siz de buyrun :)

    ReplyDelete
  9. Nedense bu sene bende bir an önce havalar güzelleşsin istiyorum, tam anlamıyla kış yaşamadığımızdan belki de, hep aynı moddaki hava sıktı:))
    Havalar ısınsın balkonlara çıkalım ( bahçenin yerini tutmaz ama hiç yoktan iyidir) boyama yapalım, çiçekleri tazeleyelim.. Hele bir de annemler yazlığa gittimi ohhh ne keyif...
    Sana kolay gelsin...

    ReplyDelete
  10. emayeler harika... çay daha bir güzel olmuştur. mis.

    ReplyDelete
  11. Ankara bile yaz gibi, kim bilir oralar nasıldır... Emaye çaydanlığına bayıldım bu arada...

    ReplyDelete
  12. o zmn ben bi çayınızı alırım :D

    ReplyDelete
  13. insanı nasıl da içine çekiyor bu fotolar..renkler zaten bahar geldi diyor,o ince belli bardak taaa burdan davet ediyor beni çaya :)çok şanslısınız çok imreniyorum :)

    ReplyDelete
  14. Ah alırım bir çay, haftaya biz İstanbul'da yağmurluymuşuz, barajlar dolacak diye teselli buluyoruz, seviniyoruz bu yıl..

    ReplyDelete
  15. özendim şimdi. özlemişim rüzgarın esintisini hissederek çay keyfi yapmayı.

    ReplyDelete
  16. Ay yettim gari🙋💐😍soğumuştur bunlar sen yak ocağın altını geliyorum😘👭🙋💐

    ReplyDelete
  17. Oooo ben gelene kadar akşam olmuş bile. Eh kısmet değilmiş yarın gelsem olur mu? Gelirken çıtır Gevrekle İzmir Tulumu da getireyim mi,ya da sor bakalım gönlüne boyoz ister mi?

    ReplyDelete
  18. Oooo ben gelene kadar akşam olmuş bile. Eh kısmet değilmiş yarın gelsem olur mu? Gelirken çıtır Gevrekle İzmir Tulumu da getireyim mi,ya da sor bakalım gönlüne boyoz ister mi?

    ReplyDelete
  19. O çaydanlık seyirlik bişi.. çok şeker..

    ReplyDelete