Saturday, March 22, 2014

Datça'da Cumartesi / Saturday..


Datça'da Cumartesi günlerinin en önemli programı pazara gitmek.. Önce Pazar, sonra Migros.. Neredeyse hemen hemen herkesin programı da bu olduğu için tanıdık tanımadık herkesle mutlaka bu iki noktadan birinde karşılaşıyoruz.. Küçük yerde yaşamanın avantajı işte...

Bugünde pazar işini bitirip geldik. Malzemeleri yerleştirirken, hemen bir iki karede fotoğraf çektim..Tıpkı çiçekler gibi sebzeyi meyveyi de sergilemeyi çok seviyorum..

Herkese keyifli bir haftasonu diliyorum..


Most important item of our Saturday program is going to farmer's market and the supermarket.. As it is almost everybodies program, its common to see our friends in one of these two spots every Saturday.. Advantage of living in a small place..

So we finished our weekly shopping and came home and I took couple pictures from our kitchen.. Like flowers I love to decorate with fruits and veggies..

Wish you a great weekend..








7 comments:

  1. enginar zamanı....ve enginar aşkı, senin mutfağında ve senin elinden, nasıl bir yemek çıkacak bu enginarlardan meraktayım.
    fotoğraflarını bekliyorum komşucuğum...

    ReplyDelete
  2. Enginar zamanı gerçekten de...
    Ben de baby enginar aldım ama bu gün tükendim yorgunluktan yarın pişireceğim artık.
    Gönlünce bir hafta sonu dilerim sana Sahildeki Ev'in güzel sahibesi.

    ReplyDelete
  3. Mutlu bir haftasonu dilerim sizede :)

    ReplyDelete
  4. Ahh ahh, Türkiye'de en çok özlediğim de o capcanlı, bereketli pazarlar..

    ReplyDelete
  5. Beyaz çiçek çok güzel görüntüsü olan fakat kokusu tam tersidir.Çiçekler açınca her yıl çok sevdiğim bir aile dostumuz amcam bana getirir.Bende kuruturum ve isteyen arkadaşlarıma veririm.Çiçeklerin açmasına ne kaldıki bende küçük şehirde veya ilçede yaşamayı seviyorum.

    ReplyDelete
  6. insanın içini hem ısıtıyor hem açıyor..:)

    ReplyDelete