Monday, September 28, 2015

Emaye aşkı son hız...

Valla, şu son haftalarda çok özledim blog yazmayı.. Önce feci giden sıcaklar nedeniyle doğru dürüst fotoğraf çekememiştim, sonra İstanbul'a gittik geldik, misafirlerdi şuydu buydu derken uzadı da uzadı yazmam.. Ama aklım hep burada ve çekeceğim yeni fotoğraflardaydı..

Bir 15 gün daha misafirlerim var aslında ama bugün artık onlara bekleyin beni biraz ben sofra kuracağım ondan sonra ne yaparsak yapalım dedim.. Emayelerimle şöyle hafiften sonbaharı yansıtan fotoğraflar çekmek istiyordum..


Artık mutfakta neredeyse her şeyim emayeye dönmeye başladı.. Yemek yediğimiz tabaklar, fırın tepsileri, kap kacak, aklınıza ne gelirse.. Sağlıklı olmasının yan sıra, emaye sunumların şıklığını da ayrıca seviyorum..Ve işin en güzel tarafı da bir zamanlar tüm bu tabak çanağı bavullara doldurup özene bezene yurt dışından taşırken artık neredeyse her türlüsünü, her rengini rahat rahat burada da bulabilmek..


Emaye konusunda yenilikleri takip ettiğim en iyi site ise Refika'dan.. Bu masada da tamamen onların ürünlerini kullandım..  Şimdi Refika Birgül'ü, harika tariflerini, televizyon programlarını, yemek kitaplarını bilmeyen yoktur her halde.. Ama bu markada onun benim için çok önemli olan bir ortağı daha var. Bahar Kitapçı.. Benim bildiğim Refika Birgül'ün neredeyse tüm yemek fotoğraflarını o çeker.. Fotoğraf çekmeye ilk başladığımda onun fotoğraflarını deli gibi inceler, onunkilere benzer fotoğraflar çekmeye çalışırdım.. Aslında hala bakarım, neyi nasıl koymuş, hangi ürünleri kullanmış, nasıl bir hikaye anlatmaya çalışmış..Kendisi bilmese de fotoğraflarının sıkı bir fanıyımdır anlayacağınız:))



I miss writing on my blog so much.. Before it was so hot to take any photos, then we went to İstanbul and then I had guests at home.. I still have some guest for the coming 2 weeks but this morning I told them that I am going to take some photos at home and they should wait me a bit..

So I tried to set a fall table with my enamelware.. Its still so hot here so summer continues so it was a bit difficult to set a fall atmosphere:)) 

All the emamelware I used here are from the company Refika'dan..





1 comment:

  1. The enamelware is nice and the rosemary gives a fresh note to the table!

    ReplyDelete