Tuesday, October 27, 2015

Yılbaşı gelirken blogçu halleri..

Eğer fotoğraflarını internetten almak yerine, kimi zaman öfleye püfleye, kimi zaman neşeyle ama mutlaka evdeki her şeyin yerini tekrar tekrar değiştirerek kendi çeken bir dekorasyon blogçusu iseniz eminim şimdiden yılbaşı için hangi kareleri çekeceğinizi yavaştan yavaştan düşünmeye başlamışsınızdır..Eski dergilerin yılbaşı sayıları çıkarılmış, internette tur atılmaya başlanmış, mağaza vitrinlerine daha bir seçici bakınmaya başlanılmıştır eminim..



Mesela ben aynen o durumdayım.. Bir taraftan evi sonbahara hazırlarken, elim işte, gözüm oynaşta hesabı aklım hep yılbaşında.. Geçenlerde şu kırmızı mumları bulup aldım.. Benim klasik aksesuarlarım kozalaklar, biberiyeler, narlar kolay onlar her yerde bol bol şu sıralar...Ama yinede bütçeyi yormayacak, sırf yılbaşı kullanımı ile sınırlı kalmayacak yeni yeni bir şeylerde istiyor insanın gönlü işte.. 


İşte ben bu ruh hali ile etrafa bakınırken Sinem ve Hakan'ın daha yeni kurdukları Çizgi Kare ile tanıştım.. Ürünlerine de bayıldım ama en çok internet sitelerinde tüm samimiyetleri ile yazdıkları hayallerine.. Aslında onların hayalleri pek çok büyük şehir insanının hayali, ama onlar pek çoğundan farklı olarak hayallerini gerçeğe dönüştürme yolunda çok ciddi adımlar atmışlar..Umarım çok çok başarılı olurlar bu yolda. Aynı hayali kuran bir dolu insana da örnek olacaklarından eminim.. 

Evet bu yılbaşı ben soframda bu masa örtülerinden birini kullanacağım.. Bir diğerini ise sanırım çok sevdiğim birine hediye edeceğim.. Aslında farklı bir masa örtüsü kullanmak, özel bir günde her gün kullana kullana sıkıldığınız tabak çanaklarla bambaşka bir ortam yaratmanın en kolay ve en bütçe dostu yolu..Sizde Sinem'le Hakan'ın renk renk hayallerine bir bakmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz..

Keyifli günler diliyorum hepinize...


If you are a decoration blogger who only use your own photos in your blog, you probably already start thinking about  the photos you are going to shoot for Christmas and new year... That's what I am doing nowadays.. Checking the December issues of old magazines, doing some window shopping, planning etc.. I always love using reds in December in my blue and white home.. So in order to add some new accesories to my December home, I started to make some small shopping, and I found this newly established company who are making lovely tablecloths.. I have already planned lovely tablesettings using them.. You can check their website from here

Have a great day..
    

3 comments:

  1. Ben yılbaşı temalı bir şeyler işlemeyi de çok severim, ama çoğunlukla geç başlıyorum, bu yılınkiler bir sonraki seneye ancak yetişiyor :))

    ReplyDelete
  2. Fotoğraf karelerine bayıldım Ayşegül mumlar biberiyeler kumaş keseler nasılda uyumlu harika olmuş.
    Yılbaşı gecesinin ise heyacanını sevdiğim kadar ondan önceki telaşı hazırlığı da sevenlerdenim bende şimdiden neler yapsam diye düşünüyorum o yüzden küçükte olsa bir yerlerden başlamalı...

    ReplyDelete
  3. Biberiyelerin uyumu da baska guzel olmus ☺️

    ReplyDelete