Tuesday, May 10, 2016

Yaz geliyor artık...

Yavaş yavaş yaz hallerine girmeye başlıyoruz artık.. Hem biz, hemde evimiz.. Geçenlerde yazlık kışlık değişimi yaptım, artık hava ne kadar serinlese de, altı yaz üstü kış hesabı üstümde kazak, altımda şortla gezmeye başladım.. Evde de yavaş yavaş yazlık aksesuarları kullanmaya başladım.. Siz bu fotoğraflarda görmüyorsunuz ama özellikle ikili koltukların üzerine pastel tonlarda kalın havlular falan serdim.. Nedeni derseniz bizim Hera deniz sezonunu açtı.. En büyük zevki denize girip kumlara bulanıp kurulandığını zannettikten sonra, eğer biz etraflarda yoksak bu ikili kanepelere yatıp deniz sonrası keyfi yapmak..:))


Artık şömine sezonu da bitti.. Kışın sıcaklık zarar verir diye üzerine çok fazla bir şey koyamıyorum ama şimdi yaz aylarında okumayı planladığım polisiye ve macera kitaplarını onun üstüne dizdim..


Siz neler yapıyorsunuz? Başladınız mı evleri yaza hazırlamaya?

Ve evet biliyorum siz yazmadan söyleyeyim, duvarlardaki tabloların bazıları eğri:))

Keyifli geçsin gününüz..




1 comment:

  1. Biz de yavaştan başladık Ayşegül..yazlıklar çıktı ama biz de altımızda şort, üstümüzde sweat ile dolaşıyoruz:)) Ama dünden beri yaz iyice hissettirmeye başladı..
    Macera kitabı neler var, merak ettim..yazın polisiye ve macera keyifli oluyor..
    Sevgiler

    ReplyDelete