Friday, December 12, 2014

Sahildeki Ev'de Shabby Chiccc lendi....


Dün gece neredeyse sürekli bardaktan boşanırcasına yağmur yağdı Datça'da. Sabahta buz gibi ve gri bir havaya kalktık.. Şakır şakır yağan yağmur bir ara 20 dakika kadar doluya çevirdi. Küçük bahçemiz bembeyaz buzla kaplandı..

İstanbul'da yaşadığımız yıllarda, bir Ocak ayında Datça'ya gelmiştik.. Hava aynen bugünkü gibiydi ve yine tıpkı bugün olduğu gibi öğle saatlerinde insanı sıcaktan bunaltan bir güneş çıkmıştı.. Sanırım o gün soğuğun ve fırtınanın ardından çıkan güneş bizim Datça'ya yerleşmemizi çok hızlandırmıştı..

Bugünde güneşi görünce içim neşeyle doldu.. Hemen bahçeden doludan zarar görmemiş çiçekler, böcekler topladım.. Son sıralarda canım pek fotoğraf çekmek istemiyordu, ama baktım ki tüm bu güzellikleri sizle paylaşmadan olmayacak, hemen hevesle fotoğraf makineme sarıldım..



Dün gece teyzemlerin bahçesinden topladığımız torba torba limon ve portakallarda mutfakta duruyordu.. Tüm bu renklere sevgili Bedriye'nin bana yolladığı güzelim Shabby Chiccc ürünleri de eşlik edince, kış ortasında Sahildeki Ev'e bahar geldi adeta..



Aslında uzun süredir bulaşmamak için dirensem de neredeyse bir yıldır instagramda da fotoğraflarımı paylaşıyorum.. İnstagram deyim yerindeyse dipsiz bir kuyu, ve bu kuyunun içinde harika insanlarda var, sırf ona buna sataşmak için hesap açanlarda.. Benim çok uğraşarak çektiğim fotoğrafları hiç bir kaynak göstermeden gerine gerine kullananlarda var ( bir de benim fotoğraflarımla, benimde katıldığım yarışmalara katılanlar var ama onlar başka bir yazının konusu olsun..), ya da tıpkı Bedriye gibi fotoğraflarımda gördüğü bir şeyin benzerini yapmak için izin isteyen çok zarif insanlarda... Sonuçta son dönemde bana çok ilham veren, besleyen bir kaynak oldu instagram.. 

Malum beni bilenler bilir, şu ülkede doğru dürüst kasa bulamamaktan yakınırım hep.. Bunu okuyan sevgili Bedriye'de bana Ayşegül Abla'cım benim Shabby Chiccc markalı ürünlerim arasında kasa var ben sana yollayayım diye yazmıştı.. Sonra baktım tam da doğum günüm üzeri kocaman bir paket geldi Bedriye'den, içinden de neler çıktı neler.. Buradan bir kez daha çok çok teşekkür ederim Bedriye'cim, sayende bahar geldi evimize... 





Bedriye'nin güzelim ürünlerine instagram'da @shabbychiccc adresinden ulaşabilirsiniz...


Last night it was all rain and storm at Datça.. The teribble weather was continuing when I woke up this morning.. Then the wonderful Mediterranean climate showed its magic and the sun was shinning couple hours later.. I picked some roses from the garden and baskets of lemons and oranges that we picked from my aunts garden were waiting in the kitchen.. I couldnt resist but took some photos while surrounded with all these beautiful colors.. A dear friend from instagram sent me some of her lovely products couple weeks ago.. They all bring a lovely spring images on a winter day to my home..

You could check these lovely products at instagram at @shabbychiccc 



10 comments:

  1. gerçekten çok hoş çalışmaları varmış Bedriye Hanım'ın. tanıştırdığın için sağol. Sahildeki Ev'e de çok yakışmışlar :))

    ReplyDelete
  2. İzmir 'den gelsem, 1 saat sizde misafir olsam, evinizde ruhumu tazelesem, " helal olsun size, helal olsun! "diye tezahurat yapsam...Nasıl olur?
    Helal olsun size, helal olsun!
    Nehir Temizel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olur tabii.. Bir de kamera arkası dağınık evi görürsün sevgili Nehir :))

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Duvardaki kavanoz saksılığa bittim:)
    Ben de önce instagram sonra blog açanlardanım. Çalışırken bana kalan kısıtlı zamanlarda da anı yakalamak adına pek sosyal medyayla işim olmazdı. Bir şeyler üretmedikçe de aktif kullanmayı sevmiyorum. Ya da dediğin gibi hazır yapanlar varken araklamak daha kolay geliyor bazılarına. Pinterestten de ne kadar beslensek de aşırmaya en müsait platform maalesef. Çok doluyum çook :)

    ReplyDelete
  5. Ayşegül, fotoğraflar, ortam bir harika! İyi ki çekmişsin de mahrum kalmamışız. Gülleri yerleştirdiğin boyalı mason kavanoz çok güzelmiş, bayılıyorum zaten şu kavanozlara :) sevgiler...

    ReplyDelete
  6. Ayşegül ben pembeye pek bayılmam ama bu kasaya bayıldım, nasıl şık..
    Güzel günlere tanıklık etsin, iyi günlerde kullan..
    Instagram konusuna gelince..bir de fotoğraflarını "kendi evi gibi tanıtıp, paylaşanlar" var, o da ayrı bir konu..rica ettim, silmediler..ben de -hiç hoşlanmasam da- sanırım fotoğraflara minik te olsa yazı yerleştireceğim:(
    Bu arada sağlığınla ilgili haberlere sevindim, 2015'te en çok sağlık ve huzur bizlerle olsun, gerisi nasıl olsa gelir..
    Sevgiler

    ReplyDelete
  7. evınızın ruhuna uygun harıka parçalar herbiri,yapan bedrıye hanımın ve böyle güzel fotoğraflayan sahildeki evin ellerine sağlık ;)

    ReplyDelete
  8. Limonuydu, portakalıydı, yaban mersiniydi, havasıydı, deniziydi...
    Derken; Datça'da yaşayasım, ev alasım var. Hem de sizin siteden!..
    Sevgilerimle
    Ebru...

    ReplyDelete
  9. Evinize bayılıyorum ve arkadaşlarıma gösteriyorum, bazen telefondan fotoğrafını çekip evde eşime, 'baksana ben de böyle yapiim mi, hadi gel boyayaylım mı?' filan diye onu heveslendirmeye çalışıyorum ama kalkıp da bir insanın yaptığı güzelliği emeği ve kendine ait olmayan bir şeyi, kendininmiş gibi göstermek... o çok başka bir şey. ya yakalanırsam diye ödüm patlşar ayrıca, ucunda rezil olmak var, onu hiç düşünmüyorlar mı?

    ReplyDelete