Friday, December 26, 2014

Yeniyıl'a doğru, yeni sedir...


Şimdi de bu instagram yakacak bizi dedi Sevgili, geçen hafta kafamdaki son projemle onun karşısına çıkınca.. Bir dönem instagram da tüm İskandinav hesaplarına bayılırdım ama şimdi son dönemde bakıyorum da beğendiklerimin tümü neredeye Avustralya'dan.. İskandinavların fazla beyaz evleri beni artık biraz sıkmaya başlayınca, denizle kucak kucağa yaşayan ve renklerden hiçte korkmayan Avustralya'lılardan pek bir hoşlanmaya başladım.. Son projemde Avusturalya'da küçük bir kafe'den geldi.. Böyle küçücük beyaz bir sedirin üzerine, renkli etnik kumaşlardan küçük küçük yastıklar atmışlardı..  



Fotoğrafı görünce bayıldım, zaten diğer balkonumda yaz sonu yıkılan sedirlerimi de çok özlemiştim, dolayısıyla hemen ailemizin ustası Emrah'a başvurduk.. Sen merak etme ben onu hemen yapıveririm Ayşegül Abla dedi  Emrah.. Hakikaten baktım, ertesi gün 7-8 parça ytong alıp gelmiş, iki saat içinde de bana yeni sedirimi yapıp veriverdi..


Madem fotoğrafı bir kafe den gördük, bende hemen yeni yıl temalı bir cafe hazırlayıverdim kendime.. Ama fotoğraf çekmek için bir müşteri lazım olunca, iş en kaprisli modelime düştü.. Bir elimde fotoğraf makinesi, bir elimde dilim dilim sucuklar 3-5 tane bir şey anca çekmeyi başardık.. Adriana Lima her halde bu kadar kapris yapmıyordur diye düşündüm bizimkinin zorluğu karşısında..



Yılbaşına kadar bir post daha hazırlarmıyım bilmiyorum ama eğer görüşemezsek, şimdiden hepinize tüm sevdiklerinizle harika bir yıl geçirmenizi diliyorum.. 



We have a new built in small divan in our balcony.. Last week I saw a photo of an Australian cafe with cute small divans. As I lost my divans in the last contruction of the house, I have to have a new one.. So our constructor built a new one for me in just two hours..  I love my new divan and started to play coffee house yesterday.. As I need a client for my photos, I kindly bribed my most difficult model with lots of salami slices.. 

I dont know if I will write another post till new year, but if I wont I would love to say Happy New Year to all of you and all your loved ones..







13 comments:

  1. ama o sucukların hakkını vermiş mi, vermiş:)) sonuna kadar hak etmiş yediklerini kaprisli minik:))
    sedir şahane, ortam şahane, daha ne olsun. emeği geçenlerin eline sağlık:))
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. Sucukları haketmiş ama:)) çok harika poz vermiş. Sedirden ben de düşünüyorum.. Sizinde yeni yılınız kutlu olsun.

    ReplyDelete
  3. Ben de sedirlerinizden vazgeçtiniz diye içten içe çok üzülmüştüm, itiraf ediyorum :)
    Oh bee!

    ReplyDelete
  4. adriana lima o sucukların hakkını bu kadar veremezdi bence:)
    benim gibi renk seven birine iskandinav fazla düz geliyor doğrusu:)
    mutlu yıllar

    ReplyDelete
  5. Çok güzel eviniz ,fotoğraf çekimleriniz, modeliniz çok harika poz vermiş elinize sağlık çok zevklisiniz Ayşegül Hanım:)) Şükran Kılınç

    ReplyDelete
  6. Çook güzel olmuş gerçekten çok zevklisiniz. Tabii bu kadar güzel görünmesinde modelin de payı büyük.

    ReplyDelete
  7. Kırmızı- beyaz ve Hera, hepsi şahane :) Güle güle kullanın.

    ReplyDelete
  8. Hera şeklindeki biblo çok güzelmiş, hem de gerçek bir Hera boyutunda :)

    ReplyDelete
  9. Hera çok yakışmış görüntüye o olmasaymış bu güzel görüntü eksik kalırmış:) mutlu seneler.

    ReplyDelete
  10. Lovely photos, like always.

    Happy New Year!

    ReplyDelete
  11. Herşey çok iç açıcı. Güzel, gönlünce bir yıl olsun İnşAllah.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  12. sevgili komşum, tüm ev ahalisine mutlu yıllar dilerim. sevgiler.

    ReplyDelete