Wednesday, March 20, 2013

Green Almonds../ Çağla zamanı

Daha bir ay önce sizler için çiçeklerini fotoğraflıyordum, işte şimdi o çiçekler büyüdü de çağla oldular bile..Dışarısı bugün biraz rüzgarlı ama bizim poşet içindeki balkonumuzu güneş feci ısıtıyor, gömlekle dolaşıyoruz içerlerde......Tam buz gibi bir bira yanında da çağla zamanı...

Only a month passed since I photographed the almond flowers for you., Now those lovely flowers become green almonds..Today its been a bit windy outside but our closed verandah is actually quite hot and its perfect for a glass of cold beer a long with green almonds..







Bir de artık en bu mevsimdeki en favori çiçeklerimden, bizde karabaş oyu olarak bilinen Fransız Lavantaları orada burada görülmeye başlandı..Lavanta gibi kokulu değiller ama ben bu güzelleri çok seviyorum..

Also my favorite seasonal flower - French Lavanders started to appear here and there..They are not smelling like the normal lavenders but I still love them...





10 comments:

  1. en sevdiklerimden çağla ve lavantalar harika, afiyet olsun;)

    ReplyDelete
  2. Bakmak bile insana huzur veriyor...Çok güzeller
    Sevgiler

    ReplyDelete
  3. ღ♪░B░E░A░U░T░I░F░U░L░ ♪ღ♪
    ✫✫✫...¸.•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ
    ✫✫..¸.•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ
    ✫..•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ.

    Sevgilerimle :)

    ReplyDelete
  4. Çok hoş gözüküyor lavantalar.Malum dalındayken koklayamıyoruz.Lavantalı oda kokuları,lavantalı yumuşatıcılar,yüzey temizleyicileri...Geçinip gidiyoruz işte..

    ReplyDelete
  5. Blogunu yeni kesfettim ve BA YİL DİMMMMMM
    Her postunda icim aciliyor. Hele o resimler muthis. Biz de de badem var ben de en cok taze badem olduklari hallerine bayiliyorum.

    Sevgiler

    Aslihan

    ReplyDelete
  6. Bu Çağlalar benim aklımı başımdan alır her zaman.Kızımın adını sırf bu yüzden Çağla koydum.Karabaş otunu ben kekikle birlikte bir tane atarak kullanırım,bağışıklık için bana çok iyi gelir.Faranjite çok iyi....

    ReplyDelete
  7. Aaa çağlalar çıktı mı? Çok güzeller :)
    Karabaş otunu ilk kez görüyorum, çok hoşmuş çiçekleri.

    ReplyDelete
  8. ne kadar şanslı bir hayatınız var...biliyorum bunu doya doya içinizze çeke çeke yaşıyorsunuz.ve bunuda bizlerede tattırıyorsunuz.postlarınızın arasında mutlulukla geziyorum.sizin fotoğraflarınızla mutlu olyuorum..çağlalar süper gözüküyor..afiyet ve sağlıkla yiyin inşallah...sevgiler......

    ReplyDelete
  9. sevgili ayşegül, kelebekler lavanatları pek sever, sabah erken saatlerde(kanatları henüz nemli olduğu için az ve yavaş hareket ederler) fotoğraflarını çekmeye git, sayıları karşısında şaşırabilirsin :-)

    ReplyDelete
  10. Bir avuç çağlayı da benim için yiyiniz:)))Zira ben bayılırım kendisin. Erzincanda iken askeri bölgedeki bizi bekleyen ağaçlardan tek seferde 2-3 kilo toplar birkaç günde de bititrirdim. şimdi marketlere muhtacız:)
    Sevgiler.

    ReplyDelete