Tuesday, March 17, 2015

Balıklı Balkon..



Bugün sizlere annemin balkonundan bir fotoğrafla kısa bir merhaba... Fotoğrafları ipad den bilgisayara aktarma denemesi sırasında buldum.. Bir gün annemin güzel balkonunu da sizler için fotoğraflamayı da aklımın bir köşesine yazdım bu arada..

Özellikle yazlık evlerde balık sembolünü çok seviyorum.. Bu güzel ahşap balıkları da annem geçen ay İstanbul'da artık ailemizin balıkçısı haline gelen Murat Bildirici'nin sergisinden almış..Bomboş bir duvarı inanılmaz renklerdirdiler..

Ferforje masa ve sandalyeler ise neredeyse elli yıllık.. Eskileri ve yenileri harmanlayabilmek ne kadar güzel değil mi?? 



Today, a quick hello from the balcony of my mother.. She recently purchased this colorful wood fishes from the exhibition of Murat Bildirici.. I love how they filled an empty wall.. 

And her fer forge table and chairs are coming from my childhood home. Almost fifty years old. Its so much fun to mix old and the new..


10 comments:

  1. nekadar güzel,nekadar zevkli....

    ReplyDelete
  2. Güzelliğini ifade etmek için, ne desek boş vallahi... :)

    ReplyDelete
  3. Ben bu görseli hatırlıyorum. Facebookta mı paylaşmıştın anımsamıyorum ama balkon ve balıklar gayet de hatırımda kalmış ;) Ayşegül'ün annesi de kızı gibi zevkli dedirtmişti. Ferforje sandalyelerden bizim yazlıkta da vardı. Çok güzeller. Böyle güzellerini zor ve uçuk fiyatlara bulabiliyoruz artık. Sakın elden çıkarmayın :)

    ReplyDelete
  4. Biraz kabaca olacak ama "anasına bak kızını al" dedikleri bu olsa gerek...Çok zevklisiniz ailecek..ilgiyle takipteyim..sevgiler...

    ReplyDelete
  5. Balıklar harika ama masa ve sandalye beni eritti hatta mahfetti:) Ne keyif yapılır bu köşede:) Bu arada saksılar dışarı azda olsa su verince çiçekleri plastik bir kaba transfer ettim, sularken çıkarıyorum:) Riske atmak istemedim:)
    Öperim çok, sevgiler.

    ReplyDelete
  6. Renkleri ve formları harika! Annenize saygılar...

    ReplyDelete
  7. Merhaba,acaba bu balıklardan almak istesek ne yapmalıyız? Murat beyin sitesi de yok galiba:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kendisine murat.bildirici@hotmail.com ya da 0533 9587040 nolu whatsup hesabınan ulaşabilirsiniz..

      Delete