Sunday, March 29, 2015

Çiçekli Duvarlarım Evim Dergisinde..



Şubat ayı ortalarıydı, Tunus'tan yorgun argın dönmüş, sevgili Heramızı kaybedip berbat bir kaç gün geçirmiş, sonrasında onu bulmuş ve Datça'dan ve buradaki steril hayatımızdan her çıkışta olduğu gibi feci hasta olup yatıyordum.. Evim dergisinden Günseli Hanım benden bir proje isteyince tüm bunlara karşın tabiki olur dedim.. Bana verdiği süreyi, biraz daha iyileşeyim diye neredeyse sonuna kadar bekledim... En son gün ise tembel öğrenci misali eyvah bugün son gün diye yataktan fırladım. Bende 39 derece ateş, dışarıda deli bir fırtına döne dolaşa duvarlara asacak taze çiçek arıyorum.. Sevgiliyi lodostan bozulmamış taze papatya bulsun diye yandaki tarlalara yolladım. Ben titreye titreye bahçelerin kuytularında kalmış çiçek arıyorum.. Neyse sonunda bir şeyler bulduk, hatta bu arada yokluktan buralarda kimsenin suratına bakmadığı sarı yonca çiçekleri bile dergi sayfalarında kendilerine bir yer buldular..

Sonuçta, insanın kendi evini dergi sayfalarında görmesi büyük bir keyif, ama kendi evini kendi fotoğrafları ile dergi sayfalarında görmesi daha büyük bir keyifmiş.. 

Rengarenk Nisan sayısı ile Evim dergisini kaçırmayın der, buradan da biz bloggerlara destek olan Evim dergisine binlerce teşekkür yollarım.. 



My study wall, decorated with fresh flowers published in April issue of Turkish decoration magazine Evim.. Before I have seen my house in the pages of a magazine but this time it was very special for me as they used the photos I took..





22 comments:

  1. Dün aldım bir hevesle çevirdim sayfaları.Ve her sayfada tanıdık bir isme rastlamak çok güzeldi gerçekten.Hepinizin fikrine emeğine sağlık.Sahildeki Ev benim hayalim desem yeri.Duvarına ot kondursan bile güzel ama bu kır çiçekleri ,bu çerçeveler ile yine mest ettin Ayşegül Abla.O köşeye bayıldım.Yürekten tebrikler ve devamı için başarılar.Sevgiyle kalın....

    ReplyDelete
  2. Harika:) Emeğine ve tatlı hikayene sağlık, günüm gülümsemeyle başladı:) Çok teşekkürler paylaşımın için.
    Sevgiler:)

    ReplyDelete
  3. Çok güzel fikir. Çiçekli çerçevelerinize bayıldım. Sevgiler.

    ReplyDelete
  4. Cumartesi feribot ile İstanbul'a gidecektim, gitmeden önce hemen alayım diye koştura koştura aldım. Sonra feribotta bir baktım ki, mart sayısıymış. :) Sonra iner inmez, nisanı da aldım, okudum. Çok güzel olmuş! Çok sevdim. :)

    ReplyDelete
  5. buradan da tebrik edelim ;)) çok yaratıcı bir köşe. Aynı sayıda yer almak benim için büyük mutluluk :)

    ReplyDelete
  6. Çok güzelllll, bayıldım yaaa, harikasınızzzzz

    ReplyDelete
  7. fazlasıyla iç açıcı emeginize sağlık ;)

    ReplyDelete
  8. Dün akşam üstü Bursa'daki Datça Cafe'de dergileri karıştırırken Evim Dergisi gördüm, dedim Sahildeki Ev'in vardı bu sayıda galiba.Datça Cafe'de Datça'dan tanıdık bir ev buldum:) Demek yeni sayıda da sen varsın, ne güzel:)
    Güzel fotoğrafların ardında meğer neler varmış, Hera'nın kaybolduğuna ne üzülmüştük, inşallah tekrarı olmaz...
    Bursa'dan Sevgiler...

    ReplyDelete
  9. En sevdiğim bloggerlar bu ayki evim dergisinde, mutlaka alınıp okunmalı, ne güzel, hasta halinizle gerçekleştirdiğiniz emeğinize sağlık. Sevgiler...

    ReplyDelete
  10. Harika bir duvar dekorasyonu.Bayıldım:)

    ReplyDelete
  11. Bayıldım fotoğraflara, iş çıkışında hemen gidip alayım dergiyi de bu akşamki keyfim de belli olsun...

    ReplyDelete
  12. acele yapılmış bir iş gibi değil çok ince bir zevkle yapışmış bir iş çıkmış ortaya tebrikler...sevgili komşum emeğine değer veren evim dergisine de teşekkürler.

    ReplyDelete
  13. seni izlemek benim için büyük keyif,
    evim dergisini okuyan çok kişiye vereceğin ilhamlar için ne kadar mutlu olsan yeridir.
    çok geçmiş olsun,aceleyle yapılan proje buysa!
    sevgiler

    ReplyDelete
  14. Harikasın blog , facebook , instagram sürekli izliyorum seviyorum . "Evim " dergisinin Nisan sayısında okuyunca paylaştım mutlulukla zevkle 😊 👍 ❤

    ReplyDelete
  15. en kısa sürede dergiyi alacağım; ateşli bile olsan harika olmuş; her zamanki gibi süper zevkli ve yaratıcısın. Ünver

    ReplyDelete
  16. Calisma masasi ve duvar dekorasyonuna bayildim.

    ReplyDelete
  17. Calisma masasi ve duvar dekorasyonuna bayildim.

    ReplyDelete
  18. Harika bir fikir, çok güzel olmuş.
    İnsanın yaşadığı ev ve bu eve renk katan fikirlerinin bilenen bir dergide yayınlanması çok gurur verici.
    Tebrikler...
    Sevgilerimle
    Ebru

    ReplyDelete