Monday, August 4, 2014

Kedili Yastık..

Yine çok sıcak bir Datça sabahından günaydın. Hep yazıyorum ya bu sıcaklarda fotoğtaf çekmek çok zor oluyor diye.. İşte size yeni yastığımı göstermeye niyetlenince, gittim önce denize girdim, sonra da daha tam kurumadan serin serin bir iki fotoğraf çekmeye çalıştım..

Hep fotoğraflarınızdaki aydınlığı, huzuru seviyorum diye yazıyorsunuz ya bana, işte huzur olmasa da o aydınlık tripod kurmadan pek gelmiyor.. Ben de daha aceminin de acemisi bir fotoğrafçı olduğum için, o tripod la resmen güreşiyorum bu sıcaklarda...


Yakında İmeldo Marcos gibi yastık kraliçesi olacağım ama yastıklara da doyamıyorum bir türlü. Onlar kesinlikle ev dekorasyonunun kraliçeri.. Bu arada siz fotoğraflarda evin hep derli toplu köşelerini görüyorsunuz ya  ama göremediğiniz kimi köşelerde yığınla yastık dizili bilmiş olun.. Bunlar hep burada mı kalacak diye sorup duruyor Sevgili, sanki cevabını bilmezmiş gibi.. Bu güzel kedili yastık ta Sahildeki Ev'in facebook arkadaşı sevgili Belgin Hızgider Yavuz'un becerikli ellerinden çıkma..İnsanı mutlu edeni, neşeli capcanlı, harika bir şey. Hemen şu sıralar evin en kıymetli yerlerinden klima altı koltukta yer bulduk kendisine..

Sevgili Belgin, çok çok teşekkür ederim. Beni inanılmaz mutlu ettin..


Bu arada kedili yastığın önünde bir de kedi olsun diye Hestia'yı balkonda püfür püfür esen koltuğundan kaldırıp içeri getirince, benim payıma düşen elime bir pati yemek oldu ama sanat aşkı iste :)) Mutsuz görüntüsü o yüzden, yoksa benim kızım bayılır kameralara..


I think I will never have enough cushions at home. I love having a lot of them.. This new cushion is a gift from the facebook friend of Sahildeki Ev. The very talented Belgin Hızgider Yavuz sent it to me and I just loved it. Thank you very much dear friend..


9 comments:

  1. Offf buralar da yanıyor Ayşegül! İki gecedir klimayla ancak uyuyabiliyorum sersem gibiyim anlayacağın.
    Yastık çok güzel gerçekten,ellerine gönlüne sağlık Belgin hanım'ın ama Hestia'ya yazık ya ,sanat aşkı ona pek bulaşmamış belli , baksana zoraki bir gülümseme var yüzünde :)))

    ReplyDelete
  2. yine çok güzel fotoğraflar olmuş ellerine yüreğine sağlık

    ReplyDelete
  3. Herşey güzel de o Hestia 'nın pozuna bittim ben.Bir bakışla neler anlatmış gözlerden oku.Ama yastık güzel ya Hestia'nın nazı niyazına değer yani.Yapanın ellerine sağlık.Bu eve ne olsa yakışıyor zaten.Yerini bulmuş.

    ReplyDelete
  4. Hahaaaa imeldo marcos u sevdim :)))) ben de anahtarlık ve magnet konusunda aynı şeyi düşünüyorum kendim için :)) bu arada yastık çok tatlııı:)

    ReplyDelete
  5. Ama bu çok şeker:) Ayrıca tekirlere bayılıyorum. Bunlarda fotomodellik merakı var.

    Raftaki bakır obje çok tanıdık geldi. Begonvilli Ev'de de var bi tane:)

    ReplyDelete
  6. bir pati yemekle kurtarmışsınız yine. sıcakta rahatı bozulmuş pisiciğin.
    fotoda bile beni zorla getirdi ama sıcaktan kalkıp gidemiyorum mesajı yollamış bize :))

    ReplyDelete
  7. "Kedi sever" biri olarak, kedili yastığa bayıldım. Güle güle kullanın. En değerlisi de el emeği, göz nuru olması...
    Sevgilerle...
    Ebru...

    ReplyDelete
  8. selamlar yastık harika fotolarınızda öyle....kanepenin üzerindeki örtüyü soracaktım polar cinsimidir?

    ReplyDelete