Friday, August 1, 2014

Datça'dan devam ve bir Cath Kidston alışverişi...

İnsanlar plan yapar, Tanrı'da onlara gülermiş.. Bizimki de o hesap iste. İngiltere dönüşü bayramın ilk günü evde olalım istedik, ama uçağımız havada arızalanınca, ilk günü Venedik havaalanı ve yakınlarındaki bir otelde geçirdik. Bayram sonrası hemen İstanbul'a gidecektik, hatta yeniden valizleri hazırlamıştım ama kayınpederimin ameliyat durumu çok netleşmeyince dün akşam Sevgili kendisi gitti İstanbul'a, ben Datça'da kaldım.. Benim ne zaman İstanbul'a gideceğim belli değil, onun için şimdilik Datça'dan devam..


Hava yine feci sıcak, sabah bir ara denize gittim, şimdide klimayı açtım, kuyruklu kızlarıda içeri aldım, hep beraber evde oturuyoruz.. Onlarda bayılıyorlar klimaya...


Tabi ki hemen size yeni emayelerimi göstermem lazım.. Daha önce yazmadım galiba ama ben e-bay den alışveriş yapmaya bayılırım.. Öncelikle açık arttırmalara girip sonucu beklemek çok heyecanlıdır.. Ancak çoğu satıcı ya Türkiye'ye gönderi yapmıyor, ya da kargo ücreti çok fazla olunca hiç bir özelliği kalmıyor.. Ancak yurt dışında bir teslimat adresi olunca her şey çok güzel oluyor. İşte bu Cath Kidston emayeleri de böyle aldım. İngiltere'ye gitmeden 10 gün önce kadar buldum bunları. Açık arttırması daha yeni başlamıştı.. 5 gün heyecanla sonucu bekledim ama sonunda inanılmaz ucuz bir fiyata benim oldular.. Eltim Helen'e teslimat yaptılar, bende gidince Türkiye'ye getirdim.. Özellikle yurt dışında bir teslimat adresiniz varsa, ara sıra e-bay'e bakmayı ihmal etmeyin derim.. 

Herkese keyifli günler diliyorum..



I have to admit  that I love shopping at e.bay but most sellers are not making shipment to Turkey or if they do, shipment charges are taking all the fun of it.. But this time as we stayed at my sister in law's when we were in England, I gave their address for this lovely Cath Kidston enamels.. Now I am enjoying them here..

Yesterday we were supposed to go to İstanbul but the plans are keep changing. So hubby went yesterday night and I will be in Datca for a while.. 

Have a lovely day..




7 comments:

  1. çok güzeller ben de bayramda annemden emayeleri topladım benim de vardı şimdi çoğaldılar fotoğraf çekimini bekliyorlar en kısa zamanda blogda yerlerini alırlar

    ReplyDelete
  2. Ayşegülcüm harika bunlar... gençlik savurganlığı, değerbilmezliği ile anneciğimin emayelerini dağıttığımın acısı çöktü... fotoğraflar da harika ve seni ve kuyruklı kızlarını öpüyorum :))

    ReplyDelete
  3. Ne iç açıcı fotoğraflar... Özellikle çiçekler emayelerin güzellik güzellik katmış. Her an denize, çiçeklere, doğaya ulaşabilir olmak ne güzel. Sevgiler

    ReplyDelete
  4. bence en guzel yere gelmisler:))))))))tadini cikarin
    sevgiler..

    ReplyDelete
  5. Cath Kidston' ı çok severim ben de.. Çiçekli çiçekli, çok iç açıcılar :) Güle güle kullanın..
    Sevgiler,
    İpek

    ReplyDelete
  6. Bu arada benim de bir blogum var. Arada göz gezdirirseniz çok mutlu olurum :)

    ReplyDelete
  7. ne güzele bir alışveriş olmuş. yine uzaklardan gelip en güzel yerde konuşlanmışlar:))
    keyifli günlerde kullanın.
    sevgiler

    ReplyDelete