Tuesday, August 12, 2014

Sıcaklarda Olmazsa Olmaz...

Datça da son bir kaç gündür yılın en sıcak günlerini birbiri ardına yaşıyoruz.. Hem sıcak, hem de rutubet dayanılmaz düzeyde.. Böyle havalarda insan yemek yemek istemiyor da sürekli soğuk soğuk bir şeyler içmek istiyor.. Ancak hem gazlı içecekler, hem alkollü içecekler, hem de ev yapımı şekerli limonatalar, şerbetler böylesi sıcak havalarda bana hiç iyi gelmiyor. Özellikle geceleri uyku düzenimi çok bozuyor..


Su tabiki her zaman olduğu gibi en güzel en faydalı içecek.. Ama onu da biraz süsleyerek, biraz tatlandırarak çok keyifli bir içecek haline getirmek mümkün.. İşte bu sıralar yanımdan ayırmadığım karışım.. Limon dilimleri, salatalık dilimleri ve bol bol taze nane.. Üzerine de bittikçe soğuk su ekliyorum..Bugün evde yoktu ama taze zencefil, yeşil mandalina eklemeyi de çok seviyorum..

Kesinlikle tavsiye ederim..


These hot and humid weathers are just killing me.. All kinds of beverages with gas , alcoholic drinks and even home made drinks with sugar are really disturbing me, and especially my sleeps under these conditions..

Water is the only best thing.. So I am adding lemon and cıcumber slices and lots of fresh mint to make it more drinkable and enjoyable.. Its very healthy and I love it.. 


Bu arada misafirleriniz geldiğinde aynı malzemeleri kocaman bir cam sürahiye koyup, çok şık bir sunum da yapabilirsiniz...



13 comments:

  1. En sağlıklısı kesinlikle. Ben de birkaç defa denedim. Normalde çok su içemeyenler için güzel oluyor. Hafif aromalı olduğu için insanın gidip gelip içesi geliyor. Fotoğraflar da yine harika. Afiyet olsun size :)

    ReplyDelete
  2. İmrendirmek gibi olmasın Ankara da sıcaklarla ilgili bir sorunumuz yok ama ben yine de Datça da olmak isterdim sıcağına razıyım :)sunumlarda çok güzel olmuş insan keyifle içer bunlardan .

    ReplyDelete
  3. Son üç gündür temmuzda görmediğimiz kavurucu bir sıcak var buralarda. O kavanozlar devasa büyüklükte olsa da içine dalsam:)
    Hoş kareler...

    ReplyDelete
  4. Mükemmel sunum bu güzellik nasıl içilmez...

    ReplyDelete
  5. dayanılmaz sıcaklar malesef birde buralardalar :( denemek lazım bu ferahlığı,hemde bu sunumla ;) Ellerinize sağlık...

    ReplyDelete
  6. Görüntüsü de mükemmel ayrıca! :)

    ReplyDelete
  7. Bu dünya da benim gibi salatalık sevmeyen bir insanla daha karşılaşmamanın üzüntüsüyle diyorum ki, salatalık hariç diğerleri ile denemek için sabırsızlanıyorum... :))

    ReplyDelete
  8. Ben de Semra instagramda paylaştığından beri yapıyorum bu suyu, gerçi sabah işe giderken hazırlayıp akşam eve gelince içiyorum sonra bütün gece tuvalet kapmaca oynuyoruz Funda'yla:))

    ReplyDelete
  9. o sicaklar burayada gelse ah gelse:)) nerdeyse kis a girecegiz biz :(
    Limonlu salatalik dilimli naneli su en guzeli..nefis resimler paylasim icin tesekkurler

    ReplyDelete
  10. Ben bu tarifi uydurmuşum meğerse:) içine zencefilde koyuyorum taze zencefil. Ne ferahlatıcı birşey hakkaten.

    ReplyDelete
  11. Hi !, I love your blog ! You have a new follower from Chile
    Angélica

    ReplyDelete
  12. sizi zevkle takip ediyorum. amerikan servisi çok hoşuma gitti. nereden aldınız acaba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim.. Amerikan servis yurt dışından alınma... Sevgiler..

      Delete