Friday, November 29, 2013

Boyamaya Devam.../ Still Painting..

Siz neler yapıyorsunuz bilmem ama ben elime ne geçerse boyamaya devam ediyorum..Bu seferki kurban şöminenin ahşap alınlığı..Aslında sipariş verdiğimiz alınlık eski bir ahşaptan yapılacaktı ama tam bizim işleri yaparken şöminecimiz iflas edince, bu biçimsiz ahşaba işi aman teslim etsin de yeter diye razı olmuştuk..Burası ile ilgili asıl hedefim eski tren ray kalaslarından yaptırmak ama o zaman kadar ben bembeyaz boyayıp , üzerine bir de mum eskitme yaptım bile..

I dont know what you are busy with but I still keep painting..This time my victim is our fireplace mantel piece..We had to settle with a misearble looking piece of wood when our contracter bankrupted when he was working on our home..Our original order was a great looking distressed wood..As it is still in my agenda to change it with something like that, in the meantime ,I painted the one we have to white and distressed it.



Bir önceki, tenekeleri boyadığım yazımdan sonra ( burada), kullandığım malzemeleri ve peçete dekupajının nasıl yapıldığını sordunuz bana..Onların cevaplarını da çok çok yakında yeni bir post vereceğim..

After my last post where I showed you the cans I painted (here), I received couple questions about the materials I used and how I am doing napkin decoupage..A new post about them is coming very soon..
.


Neyse bu sefer unutmadım eski halini de çekim..Yani nihayet bir öncesi-sonrası post yapabildim..

This time I did not forget to take the photo, before starting and finally make my first before and after post..


5 comments:

  1. bence çok güzel olmuş Ayşegül, ellerine sağlık..
    mutlu bir haftasonu diliyorum

    ReplyDelete
  2. nasıl değişmiş beyazı yiyince :)) seviyorum elimde değil...her yer beyaz olsun..bembeyaz olsun...ellerine sağlık Ayşegül...seviyorum senin işçiliğini...içimi açıyor...

    ReplyDelete
  3. tamda sana yakışır güzellikde olmuş:) ellerine sağlık

    ReplyDelete
  4. Harika olmuş.. Ellerinize sağlık.. Benim de ilgi alanlarım boyama ve yemek.. Karlı bir kış gününde yeni pişmiş ılık kekin keyfini ise hiç bir şeye değişmem..

    ReplyDelete