Saturday, November 30, 2013

Kesinlikle kıskandırma amaçlı değil :))

30 Kasım'da yani bugün bir kaç saat önce çekilmiş bu fotoğraf kesinlikle kıskandırma amaçlı değil, kendi kişisel rekorumu egale ettiğimin kanıtıdır :))  Bir takvim yılında en son denize girip keyifle yüzdüğüm tarih 30 Kasım'dı. Bu yıl da onu tekrarladım..Bakalım Aralığa ne zaman geçebileceğim..

This photo taken today, on November 30th, just couple hours ago is not meant to make you jealous but to put a note to my historical records..So far the latest day I swam on a calender year was Nov.30th and today I repeated it..I am still trying for December..



Gündüz deniz, akşamda şömine keyfi..İşte Datça'da yaşamak böyle bir şey..
Herkese iyi haftasonları diliyorum...

Enjoying the sea during the day then enjoying the warmth of fireplace at night..That's what it looks like to live in Datca..
Wish you all a great weekend..


18 comments:

  1. Benim en büyük rekorum ekim sonu, henüz Kasım'a ulaşamadım, cesaret sıfır :)))
    Ayşegül güzel her anın tadını çıkarmak lazım, sonraki "keşke"lerden çok kat iyidir ;)
    Çok mutlu bir haftasonu olsun!
    Sevgiler

    ReplyDelete
  2. Ohh miss biz de rekor olarak Eylül de girebildik o da üşüyerek :)

    ReplyDelete
  3. Harikasın . Ben yine de kıskandım .
    Keyif ve neşe içinde geçsin hafta sonun.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  4. kıskanma demek kolay:)
    gecesi gündüzü çok güzel,sağlık ve keyifle daha da olsun
    çok sevgiler

    ReplyDelete
  5. Bu rekora bi alkış gerek ..Alkışşşşş..

    ReplyDelete
  6. Gündüz deniz, gece şömine harikaymış...

    ReplyDelete
  7. bir deniz asigi olarak catladim desem yalan olmaz

    ReplyDelete
  8. Güller ve şömine keyfi kıskanılmayacak gibi değil:)

    ReplyDelete
  9. Congratulations, my latest is 6th October I think last year!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  10. İstanbul'da hava gündüz güneşli olmasına rağmen brrrrr. yani çok özendim ama...

    ReplyDelete
  11. Tebrik ederim, umarim usutmemissinizdir ;) mutlu pazarlar

    ReplyDelete
  12. Şömine keyfi daha cazip bence...
    Deniz yaza yakışıyor ama sen denize her mevsim çok yakışıyorsun o başka !
    Gönlünce geçsin pazarın!

    ReplyDelete
  13. Çok keyifli olduğu kesin. Ne güzel..

    ReplyDelete
  14. Rekorunuz alkışlara layık:))) Ama ben en çok şömine keyfini kıskandımm...

    ReplyDelete
  15. ne güzel, benim rekorumda 20 ekim çeşme, kasımı görür müyüm bir gün acaba??

    ReplyDelete