Wednesday, November 6, 2013

Kumaş Sepetler

Şimdi söyleyin bakalım, hiç aklınızda yokken, üstelikte moraliniz feci halde bozukken, böyle bir hediye alsanız ne yaparsınız?? Hem sadece bu da değil...

Well, tell me something, if you unexpectedly receive a sweet gift just like this one on a day when you feel quite down, what would you do?? And this is not the only one..


Yanında bu da var...

There is this..



Bu da...

And this..



Geçen hafta, benim malum küçük operasyon öncesi bu harika kumaş sepetler,  blog komşum, Wild Poppy Fields bloğunun sahibi Sevgili Nilüfer'den geldi..Vallahi ne yalan söyleyeyim, tam Sahildeki Ev'lik bu sepetleri başka birinizin evinde görseydim, feci halde kıskanır, nereden bulabilirim diye sizi soru yağmuruna tutar, bir taraftanda fellik fellik aramaya başlardım..İşte o kadar sevdim yani bunları...

Sevgili Nilüfer aslında çok güzel çantalar yapar ama kesinlikle 10 parmağında 10 marifet olan o becerikli hanımlardan biri olduğu için hem evinde yaptığı DIY çalışmalarını hem de el işlerini görmeniz için bloğunu ziyaret etmenizi şiddetle öneririm..

Bu zarif jestin için tekrardan çok teşekkürler arkadaşım...

Last week I received this adorable fabric baskets from a dear blogger friend...To tell you the truth if I had seen these baskets in any of your blogs, I would be very jealous and probably ask you many questions regarding where I could find them..This is how much I love them..

Dear Nilüfer from Wild Poppy Fields blog is a very talented lady..She makes lovely bags but I strongly advise you to visit her blog for her other DIY projecs and handicrafts..

Thank you very much dear friend...


18 comments:

  1. Ne harika hediyeler bunlar. Nilüfer Hanım'ın eline sağlık. Siz de güle güle kullanın.

    ReplyDelete
  2. Ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar :)

    ReplyDelete
  3. Hakikaten çok güzellermiş yahu, güle güle kullanın :) Ayrıca geçmiş olsun, umarım iyisinizdir.
    Hoşçakalın.

    ReplyDelete
  4. Çok şirin ve güzeller...iyi günlerde kullanın inş.

    ReplyDelete
  5. Bayıldım. Tek kelime ile .... Ah nasıl iyi gelmiştir bu hediye san :)
    İyi günlerde kullan canım benim .
    Mutlulukla inşallah...

    ReplyDelete
  6. moral bozukluğunu üstüne şahane gider çok güzelmiş iyi günlerde kullanın

    ReplyDelete
  7. Çok güzeller . Nilüfer Hanım'ın ellerine sağlık. Çok sevindirve zarşf bir hediye. Sağlıkla, mutlulukla kullanmanız dileğiyle. Sevgiler.

    ReplyDelete
  8. Evlerine keyif sağlık ve mutluluk getirsinler...
    Nilüfer'in ellerine sağlık!

    ReplyDelete
  9. Güle güle kullanın, şans getirsinler bu güzel hediyeler size... Bence de hediye almak da vermek de mutluluk verir, hele de morale ihtiyaç duyduğumuz zamanlarda gelirse daha da güzel :)
    Sevgiler, çok sevindim sizin adınıza :)

    ReplyDelete
  10. Sevgili Ayşegül iyi ki birkaç zamandır bloglara bakmamış ve sağlığınla ilgili sorunu mutlu çözüldüğü an öğrenmişim. Çok sevindim. tahlilin temiz çıktığına çok sevindim. Ben de bu son haftalar hastalık ve ölüm haberleriyle boğuştum. Bir yandan da doktormun ısrarıyla kolonoskopi ayarlamaya çalışıyorum.Daha doğrusu savsaklıyorum.Allah hepimize zeytin ağaçları gibi verimli,sağlıklı uzun mutlu yıllar versin.Sevdiklerimizin acılarını göstermesin.Tekrar geçmiş olsun.

    ReplyDelete
  11. Ne güzel fotoğraflar bunlar. Beğenmene gerçekten çok sevindim, keyifsiz bir anında azıcıkta olsa kafanı dağıtmış olmaları ise beni daha da mutlu etti. Sana tekrar geçmiş olsun, umarım böyle bir kaygı bile yaşamazsın bir daha. Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  12. Nilüfer harikasın. Ellerine sağlık. tam Ayşegüllük bir hediye oömuş gerçekten. Evine çok yakışmış. Güle güle kullan Ayşegülcüm.

    ReplyDelete
  13. Nilüfer Hanım'ın ellerine sağlık. Çok zevkli hediyeler...Güzel günlerde kullanman dileğiyle sevgili Ayşegül.

    ReplyDelete
  14. These are absolutely lovely!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  15. Dünya tatlısı hediye bunlar, her gördükçe yüzüm gülümser, o kadar tatlı yani:) Güle güle kullan

    ReplyDelete
  16. Ne kadar zarif bir davranış. Mavinin tonu tam size göre olmus...Güle güle kullanın. :)

    ReplyDelete
  17. öncelikle geçmiş olsun tekrardan Ayşegül...Allah bir daha yaşatmasın...kumaş sepetlerine gelince; daha ilk resmi görür görmez anladım bunların Nilüfer'in elinden çıktığını...çok ince ,çok düşüncelidir ...geçtiğimiz yazı bana yolladığı çanta ile geçirdim desem :)) insan kullanmaya da kıyamıyor...sepetler de çok güzel ve sevimli olmuşlar...güle güle kullan...Nilüfer'inde ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  18. Ne kadar güzeller!
    Nilüfer Hanım'ın ellerine sağlık..
    İyi günlerde kullan Ayşegül.

    ReplyDelete