Monday, November 11, 2013

Candle Lights..

Bugün sabahtan beri Marmaris'deydik..Hem hastanede benim kontrollerim yapıldı, hemde biraz dolaştık..Malum Marmaris bizim için büyük şehir niteliğinde, gittik mi bir dolu iş halletmeden geri dönmüyoruz..Akşam eve döndüğümüzde yorulmuştuk..Hemen beni en çok dinlendiren şeyi yaptım ve evde bir kaç tane mum yaktım..Mum ışığı, biraz müzik, akşam yemeğinede çorba ve salata...İşte bir gün daha bitti ama güzel bitti...

Today we have spent the whole day at Marmaris..I had my controls at the hospital and we run many errands as we considered Marmaris our nearest big city..I returned home quite tired and immediately light couple candles..Candle lights always comfort me..For tonight, there is candle light, a bit of music, soup and salad on the menu..




7 comments:

  1. Ne keyifli fotoğraflar, paylaşımlarını gördükçe güzel bir Ege kasabasına taşınasım geliyor

    ReplyDelete
  2. Kontrolleriniz iyi çıkmıştır ve sizi ferahlatmıştır umarım. Sevgiler:)

    ReplyDelete
  3. How nice! Hera seems to like the candles too.
    I like Marmaris, we have spent a week there some years ago (I also wrote on my blog about it) :)

    ReplyDelete
  4. demek ki; marmaris' e gidip gelmek sadece beni yormuyor muş...ki; şehrin o karmaşalarından gelmiş bizler, nasıl yoruluveriyor-uz... ama döndüğümüz yer datça olunca dinlenmesi ne kolay oluyor...yıldızlara bakmak bile yetiyor.

    ReplyDelete
  5. kış havası gelmiş senin eve artık Ayşegül..:)
    bzim evde de mum eksik olmaz, hatta annem "kızım tapınak gibi yaptın evi" der sürekli:)) bana çok huzur veriyor mum yakmak, seviyorum..

    ReplyDelete
  6. I love candles and candlelight too! It is so soothing and comforting, and it creates such a warm and cozy atmosphere. I often have tealights and little votive lights lit in the winter time...

    ReplyDelete
  7. Fotoğraflarınızı yine harika.Benim de bir mum yakasim geldi simdi.Bu arada muharreminiz ve asureniz mubarek olsun.

    ReplyDelete