Tuesday, November 5, 2013

Yeniden Merhaba.../ Hello again..

Yeniden merhaba diye yazdım yazının başlığını çünkü bugün benim için yepyeni ve çok güzel bir gün oldu...Bugün biyopsi sonuçlarım geldi ve malum (k)ötü hastalık olmadığı anlaşıldı..Perşembe gününden beri doğru dürüst hiç bir şey yapmadan, sadece zamanı geçirmek için uğraştık..Ben neredeyse hiç ara vermeden arka arkaya 5 sezonluk Breaking Bad dizisini seyrederek başımın ağrımasına , gözlerimin bulanmasına karşılık geçicide olsa beynimde uçuşup duran binlerce acabayı biraz da olsa uyuşturmaya çalıştım..Neyse bitti ve şu anda iyiyiz....Bir önceki yazımdan sonra, bana yolladığınız iyi dilekler için binlerce teşekkürler..Burada da kocaman bir ailem olduğunu bilmek ne kadar güzel bir duygu anlatamam...

Bu arada biz beklemelerdeyken Datça'ya kış bir anda geliverdi..Ve kışın gelmesi ile birlikte bizim iş yoğunluğumuzda arttı..Aşağıdaki yazıyı geçen yıl bir internet sitesinde bulmuştum ve bize cuk diye oturduğu için bayılmıştım..
Bugün yapılacaklar listesi,
Köpeği içeri al
Köpeği dışarı çıkar
Köpeği içeri al
Köpeği dışarı çıkar
Köpeği içeri al



Havalar serinleyip, bütün yaz açık duran kapılar kapanınca bizimde kapıcılık görevlerimiz başladı..Her akıllarına geldiğinde dışarı çıkıp, sonrada içeri girmeye alışan bizim kızlara hizmeti aksatmamaya çalışıyoruz. Günde her halde yüz kereden fazla onlara kapı açıp kapatıyoruzdur. Hera bu işi daha iyi öğrendi. Kapı kapalıysa önce tek patisi ile kibar kibar kapıyı vuruyor ama açmakta geç kalırsak başlıyor bu sefer iki patisi ile kaldırıp kaldırıp kendini kapıya vurmaya...Hestia ise şimdilik sadece kıpırdamadan kapının önünde durup beyin gücü ile açtırmaya çalışıyor...Aşağıdaki fotoğrafı ise dün çektim..İkisi hala birbirlerine pek fazla yanaşamadığı için, Hera mesafesini koruyarak, sabırla Hestia'nın kapıyı açtırmasını bekliyor..İşte bizim evden tipik bir kış görüntüsü size...



As this is a rather beautiful and brand new day for me, hello again dear friends..Today I got my biopsy results and the news are good..We were afraid of cancer and waiting the results since Thursday was one of the most difficult things I have experienced in my life...Thank God everything is OK now..

And while we were waiting winter suddenly arrived to Datca with heavy rain...And with winter, our additional duties started..As all the doors are open to our girls all the time during summer months, they come and go as they please and as they are trying to keep their habits during winter we are openning the doors to them maybe more than hundred times each day..Hera the beagle learned to knock the door with her paws but so far Hestia is only trying brain power.. 

32 comments:

  1. Tüm bu yollardan ve daha ötesinden annemle birlikte geçtik, tetkik sonuçlarını günlerce uyumadan bekledik. Annem şu anda çok iyi yalnızca bir meme eksik tutunuyor hayata. Her kontrol döneminde çarpıntılarımı ona belli etmemeye çalışıyorum. Yaşadığımız en zor ve acı günler diye düşünüyordum kardeşimi trafik kazasında kaybedene kadar :( neden bunu yazdım bilmiyorum ama iyi olduğunuza çok sevindim. Allah sağlığımızı ve sevdiklerimizi bizlerden almasın :(

    ReplyDelete
  2. Sonuçlarının iyi çıkmasına çok sevindim.
    Zaten alacağın haberden çok o beklemek koymuyor mu insana..
    Bak bol bol dizi izlemişsin bu sayede :)
    Ya nasıl bir duruştur o öyle. Gözler kocaman olmuş )
    Bayıldım...
    Kendine çok ama çok iyi bak ...
    Sevgiler

    ReplyDelete
  3. oh çok sevindim. Güzel haber.
    Şükür.

    ReplyDelete
  4. Çok sevindimm :) hadi geçmiş olsun :)

    ReplyDelete
  5. uzun zamandır bloglardan uzak kaldığım için haberim yoktu aysegül abla.çok geçmiş olsun.sonucun güzel çıkmasına da çok sevindim.sevdiceğinle bir ömür sağlıkla yaşa inşallah.kendine çok iyi bak.enerjine hepimizin ihtiyacı var.

    ReplyDelete
  6. Yeniden merhaba :) Sevindim sonucunuza,geçmiş olsun.Sevgiler.

    ReplyDelete
  7. Gözünüz aydin cok sevdim sizi seviyoruz :)

    ReplyDelete
  8. gözün aydın tahmin edebiliyorum yaşadıklarını ...umarım birdaha yaşamak zorunda kalmazsın :(

    ReplyDelete
  9. Ohh çok şükür. En güzel günler sizinle olsun. Zorunlu spor yaptırıyor anlaşılan Hera ve Hestia...Çok tatlı bakıyorlar.

    ReplyDelete
  10. These are indeed GREAT news, my dear friend!!!! I'm so happy for you! :)
    Enjoy your furry babies! My mom's kitties do the same in the winter ;) And we have to open the door dozens of times each day.
    Hugs to you! And kisses to your adorable girls! So good to see that Hestia has recovered so well from her illness!

    ReplyDelete
  11. Geçmiş olsun. Çok sevindim bu güzel habere... Nasılda şimdi için uçuş uçuş'tur... Sevgiler...

    ReplyDelete
  12. Çok sevindim güzel haberlerinize..Gözünüz aydın. Sevgiler

    ReplyDelete
  13. oh:) çok sevindim sonuçların iyi olmasına, kocaman geçmiş olsun. sizin kızlar pek şeker ki:))

    ReplyDelete
  14. Ayşegülcğüm sonuçlarının iyi çıkmasına çok sevindim. Senin endişeli halini anlıyorum. Neyse ki geçti bitti gitti.
    Tüm ev halkına bizden sevgiler selamlar!

    ReplyDelete
  15. Çok sevindim sonuçların iyi çıkmasına. Sağlık ve huzur hiç eksik olmasın hanenizden. Hera ve Hestia'nın kapı önü fotoğrafı mükemmel :-)
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  16. Geçmiş olsun çok sevindim güzel haber almanıza. Sağlıklı günler diliyorum hepimize..

    ReplyDelete
  17. Şimdi okudum:( Çok çok geçmiş olsun...Unutulsun gitsin, bir daha da kendini hatırlatmasın bu stresli günler...

    ReplyDelete
  18. sabah sabah güzel haberler duymak ne güzel:) tekrar geçmiş olsun Ayşegül..neyse hepsi geride kaldı, şimdi hayatın tadını çıkarmaya devam etme zamanı..;)
    bu arada Breaking Bad nasıldı, birkaç arkadaşım daha izliyor, bir yorum yapmadılar sağolsunlar:))
    günaydın bu arada:))
    Güneşli ve sıcak Antalya'dan sevgiler:)

    ReplyDelete
  19. Çok geçmiş olsun.Yeni okudum yazını.Psikiyatrist bir arkadaşımın söylediği şöyle bir cümle var''Allah rutininizi bozmasın'' diye çok beğenirim.Ben de senin için aynı şeyi diliyorum.

    ReplyDelete
  20. Yeni bahçeli evimize kedi alma arefesindeyiz ve bu yazınız beni çok güldürdü :) akşam geldiğinde de kızıma mutlaka okutacağım. Bu arada çok geçmiş olsun.

    ReplyDelete
  21. Çok geçmiş olsun Ayşegül. Buradaki dostların olarak hepimiz senle beraber rahatladık inan. Bu arada Hera ve Hestia'yı elime bir geçirsem ikisini de sıkmaktan öldüreceğim :)

    ReplyDelete
  22. I am so glad your results went well!Smile!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  23. ahaaa cok komik. :) tam uymus gercekten de size! burada da sicakliklar dusmeye basladi (fethiye) bize de sonunda ya kis ya sonbahar ikisinden biri gelecek bekliyoruz. :) gecmis olsun bu arada.

    ReplyDelete
  24. çok geçmiş olsun sevgili ayşegül. herşeyin yolunda gittiği ve iyi olduğunuzu bilmek güzel.
    "allah rutininizi bozmasın" :) hümeyra'dan alıntı:))
    kucak dolusu sevgiler...

    ReplyDelete
  25. Gözünüz aydın :) Çok sevindim... Sizin geçtiğiniz ve müjdeli haber aldığınız aşamada olan ne kadar insan varsa şu anda, hepsine müjdeli haberler diliyorum :)

    ReplyDelete
  26. sevindim çok....
    umarım böylesi "acaba"lar hiç olmaz bundan sonra!

    ReplyDelete
  27. Gözünüz aydın :) çok sevindim iyi haberlere!

    ReplyDelete
  28. Sonuçlarınızın temiz çıkmasına çok sevindim. Çok geçmiş olsun :) Dediğiniz gibi Hestia'nın konsantrasyonu resimden bile belli oluyor. Bir gün kapıyı açık bulabilirsiniz ;)

    ReplyDelete
  29. Çokkkk sevindim bu güzel habare..Hera ve Hestia nin bakışları .)çok güzel bir fotoğraf bu ama ya...

    ReplyDelete
  30. Sizin adiniza cok sevindim, tekrar gecmis olsun.. Bu arada bir kac post birikmis ben bakmayali. Kumas sepetleri cok begendim vakit buldugumda ona benzer seyler yapmak isterim. Hera'nin yagmurlugu super, yerim ben onu;) Bende kopegime bir suru kazak ormustum gecen sene simdi onlarla soguktan korunuyor. Bakmak isterseniz http://myblog-ayf.blogspot.com/2013/03/hippynin-bahar-koleksiyonu.html
    Bol gunesli gecsin haftasonunuz, sevgiler

    ReplyDelete
  31. İyi olmanıza sevindim, keşke bizim için de öyle sonuçlar olabilseydi. İnşallah babam da bir an önce sağlığına kavuşur.
    Sevgiler

    ReplyDelete