Thursday, October 31, 2013

Narkoz altında erikalar diyarında...

Bu sabah ufak bir operasyon geçirmek için sabah erkenden Marmaris'e gittik..Tahmin edebileceğiniz gibi tüm yol boyu hem korkudan, hem de bir süredir acabaların yarattığı stress den dolayı sapır sapır titriyordum..Datça - Marmaris yolunda ise yamaçlar ve yol kenarları pembeye bürünmüştü..Denizin ve gökyüzünün mavisi, çam ağaçlarının yeşili  ve öbek öbek erikaların ya da bizde daha çok bilinen adıyla fundaların pembesi içimdeki karmaşaya bir tutam huzur katan tek şeylerdi...

Tüm o güzel renklerin etkisinden olsa gerek, narkozdan uyanırken erikalarla dolu kocaman bir tarlada yürüyordum..Yanımdaki hemşireye de ilk söylediğim şey, keşke biraz daha uyusaydım, çiçekler öylesine güzeldi ki oldu...Sevgiliye sonrasında bu rüyamı anlatınca, dönüş yolunda o da, inip bana bu çiçeklerden topladı..Fotoğraflarda yanında seramik kuş bulunan galvaniz kaptakiler, çiçekçiden aldığım erika, seramik vazodakiler ise bugün kırlardan toplanan fundalar...Her ikisi de aynı aileden gelen özellikle kışa ve susuzluğa oldukça dayanıklı çok güzel çiçekler...

Beni soracak olursanız kendimi biraz yorgun hissediyorum ama iyiyim, evimde dinleniyorum hatta gördüğünüz gibi en sevdiğim şeyi yapıp fotoğraf bile çekiyorum..Tahlil sonuçlarım çıkınca inşallah daha da iyi olacağım..



Today early in the morning we went to Marmaris..I had a small operation at the hospital.. On the way to Marmaris as you can imagine I was quite nervous..However , the blues of the sea and the sky, the greens of the trees and the pinks of the ericas covering the roadside calmed me down..

I guess because of all the beautiful scenary, I was dreaming of walking on an huge erica field while I was waking up from the anesthesia...Later when I told this to Hubby he picked some flowers for me on the way back to home...The one in the galvanized cup is a type, I bought from the florist and the ones in the ceramic vase are the ones Hubby picked for me..Different flowers belonging to the same family..

If you ask me, I am a bit tired but OK and resting at home..





49 comments:

  1. Umarım iyi haberler alırız sizden, geçmiş gitmiş olur inş.
    Çiçeklerde gerçekten huzu verecek cinsten. Sevgiler

    ReplyDelete
  2. geçmiş olsun...umarım sonuçlarda iyi çıkar...fundaların sana güç vermiş olmasına sevinsem de üzüldüm yine de..dua edicem bu gece sana..bir an önce sağlığına kavuşman dileğiyle...sevgiler yürekten

    ReplyDelete
  3. Geçmiş olsun güzel haberlerinizi bekliyoruz... Dualarımız sizinle.. Bir an önce sağlığınıza kavuşmanız dileğimle. Bloğunuzu ve sizi severek takip ediyorum. Bizi sizden eksik bırakmayın....

    ReplyDelete
  4. Geçmiş olsun, umarım güzel haberler gelir. Çiçekçiden alınan Erikaların ve kırlardan toplanan fundaların rengine bayıldım. Şifalar diliyorum.

    ReplyDelete
  5. Çok çok geçmiş olsun. Dilerim tahlil sonuçlarınız da iyi çıkar. Herkese sağlıklı bir ömür dilerim. Sağlık olmayınca hiçbir şey olmuyor.

    ReplyDelete
  6. Erikalara baka baka şifa bulursunuz umarım ...
    Sevgiler ...

    ReplyDelete
  7. Canım geçmiş olsun . Narkoz bazen yapıyor öyle :(
    İnşallah tahlil sonuçların gelince daha da rahatlarsın.
    Geçmiş olsun tekrar .Sevgiler....

    ReplyDelete
  8. Çok geçmiş olsun. Erikalar sizde ne güzel etki bırakmış. İnşallah sonuçlarınız da iyi çıkar dualarım seninle..

    ReplyDelete
  9. Çok geçmiş olsun . İnşallah tahlil sonuçları da iyi çıkar .
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  10. sonuçlarının iyi çıkmasını dilerim..bekleme süreci sıkıntılı lütfen pozitif düşünmeye çalış.. ben ip yumağının içindeki makasa bittim bu arada :( mrlgrck74.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Çok geçmiş olsun. Umarım herşey yolunda olur. Sevgiler

    ReplyDelete
  12. Çok geçmiş olsun. Ve sonuçlar eminim çok güzel çıkacak. Sevgiler..

    ReplyDelete
  13. Gecmis olsun Aysegul! Sonuclar tabi ki iyi cikacak. Iyi dinlenmeler..
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  14. Gecmis olsun Aysegul! Sonuclar tabi ki iyi cikacak. Iyi dinlenmeler..
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  15. Geçmiş olsun, ben grip filan sandıydım rahatsızlığını... Tahlil sonuçlarının iyi çıktığını anlatan, sevincini bizimle de paylaşan yazını heyecanla bekliyor olacağım...

    ReplyDelete
  16. Gecmis olsun... Bu güzel cicekler gibi her sey güzel sonuclansin sizin icin...

    ReplyDelete
  17. Şimdi gördüm Ayşegülcüğüm. Çok geçmiş olsun. İyi haberlerini bekliyoruz.

    ReplyDelete
  18. Ayşegül hanım çok geçmiş olsun. Sizin gibi pozitif ve yaratıcı birisinin iyi düşünüp iyi şeyleri kendine çekeceğinden şüphem yok :) güzel haberleri bizimle de paylaşın lütfen en kısa zamanda❤️Sevgiler, tekrar geçmiş olsun

    ReplyDelete
  19. Çok güzel haberler alırsınız umarım. Geçmiş, gitmiş olsun. Sevgiler...

    ReplyDelete
  20. Geçmiş olsun Ayşegül,iyi haberler alman dileğiyle.

    ReplyDelete
  21. Geçmiş olsun! Tez zamanda sağlıklı harika günlerin gelmesi dileği ile.

    ReplyDelete
  22. Çok geçmiş olsun ..Umarım içinizi en ferahlatacak neticeleri alırsınız:)

    ReplyDelete
  23. geçmiş olsun,her şey erikalar kadar şık ve güzel olsun(çok severim onları,benim de bahçemde var)
    iyi haberler olsun
    çok sevgiler

    ReplyDelete
  24. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

    ReplyDelete
  25. Gelmiş geçmiş olsun sevgili Ayşegül.. Ericalar sana güzel bir enerji vermek üzere karşına çıkmış..
    Evrende pozitif enerji yükü aslında daha baskındır negatife göre!. Yeter ki çağırdığın enerjiler pozitif olsun.
    Tahlil sonucun ericalar gibi hoş kılsın seni..
    Sevgilerimle..

    ReplyDelete
  26. Get well and relax!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  27. Çok geçmiş olsun,dilerim tahlil sonuçlarınız iyi çıksın,sevgiler.

    ReplyDelete
  28. Ayşegülcüm çok geçmiş olsun. İyisin sen, iyi...Fotoğraflarından anlarım ben.
    Hiç unutmam, Yıllar önce anestezist bana ilacı vermeden, "şimdi seni nereye göndereyim" demişti. Bende "hawaii" demiştim. Uyandığımda, "nasıldı hawaii, güzel miydi" diye sorduğunda, "çok dalga vardı" demişim.:))
    Senin kide o hesap olmuş.
    Acil şifalar, güzel haberler...

    ReplyDelete
  29. çok geçmiş olsun, acıl şifalar dilerim..

    ReplyDelete
  30. Cok gecmis olsun, umarim tahlil sonuclariniz iyi cikar

    ReplyDelete
  31. Çok geçmiş olsun, sonuçlarınız inşallah iyi çıkacaktır.

    ReplyDelete
  32. Geçmiş olsun, dilerim geçmiştir...Sevgiler.

    ReplyDelete
  33. geçmiş olsun,patoloji sonucu için iyi çıkmasını yürekten diliyorum!
    bu çiçeğe "püren çiçeği"dendiğini biliyorum,
    ben de haftasonu topladım,şu anda masamda duruyor...

    ReplyDelete
  34. Ayşegül geçmiş olsun! iyi haberlerini bekliyoruz.
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  35. Geçmiş olsuuuuun...Her şeyin yolunda gitmesini ve sonuçlarınızın da iyi çıkmasını diliyorum içtenlikle. Güzel haberlerinizi bekliyoruz. Kocaman sevgiler gönderiyorum ve bol bol iyi dilekler sizin için...

    ReplyDelete
  36. Sonuc tabii ki guzel olacak, cok gecmis olsun aysegul:)
    Sevgiler

    ReplyDelete
  37. Güzel haberlerinizi alarak görüşmek dileğiyle..

    ReplyDelete
  38. Marmaris'le ilgili gezi yazısı hazırlıyorum ben de bloglarımdan Kafa Dergi'ye... geçmiş olsun

    ReplyDelete
  39. mutlu exclusive designNovember 3, 2013 at 1:37 AM

    Geçmiş olsun ama en azından çiçekler ve güzel doğa ile bir an önce kendinizi toplayabilirsiniz.
    Senem

    ReplyDelete
  40. Geçmiş olsun,iyi haberleri bekliyoruz.

    ReplyDelete
  41. Gecmis olsun. Sonuclarinizin iyi cikacagindan eminiz. Iyi haberlerinizi bekliyoruz.

    ReplyDelete
  42. I wish you a rapid recovery and good health!

    I love Erica flowers.

    ReplyDelete