Monday, October 7, 2013

Bir zamanlar İstanbul'da bir ev...


Nihayet İstanbul'dayız..Dün bütün gün yollardaydık, bugünde gelip eve yerleştik..Yerleştik derken yerleşecek çok fazla bir şeyde yok aslında..İstanbul'daki evimizin şu andaki haliyle apart otelden pek bir farkı yok..Eşyaların çoğu zaten Datça'ya gitti..Hala daha gidecek bir kaç koli ve bol bol kitap var...Geçen yıl bir 10 gün kadar kaldık, bu yılda çok ekstra bir olay olmazsa bir dahaki sonbahara kadar gelmeyiz diye düşünüyorum..

Aslında şimdiki bomboş, terk edilmiş hali beni bir hayli üzüyor..Evleneceğimiz zaman bu evi öylesine keyifle hazırlamıştık ki, sonrasında da çok keyifli bir 3 yıl geçirdik burada..Nedense çok fazla resminide çekmemişim o zamanlar..Ama işte benim için buram buram nostalji kokan fotoğraflarla bir zamanlar İstanbul'daki evimiz..



We are finally in İstanbul.Yesterday we were on the road whole day and today we managed to settle here..Actually there is not much to settle here as our house in İstanbul is not much different from an apart hotel for the last 2 years..Most of our furnitures are in Datca now, but there are still couple boxes and a lot books waiting their transportation..Since we moved to Datca, we are staying here max 10 days every year..I dont think this year will be much different..

Actually its really so sad to see here empty and neglected..When we decide to get married, I remember preparing this house with such joy and we have spent 3 happy years here..I dont know why but I did not take much photos at that time but still I managed to find some photos which are very nostalgic to us..So once upon a time this was our house in İstanbul..











28 comments:

  1. Ne kadar hoş eşyalar ve ne hoş bir düzen ^_^ zevkinize hayranım...

    ReplyDelete
  2. Your Istanbul house looks very beautiful, and it looks so much like my other friend's in Istanbul!LOL!Ariadnefromgreece!

    ReplyDelete
  3. Balkon muhteşem Ayşegül hanım... 3 cü resimdeki konsol üzerindeki heykel de güzel kimbilir hangi ülkeden.. Fenerler mumlar hepsi muhteşem.. İyi günlerde sevgi ile oturun..

    ReplyDelete
  4. Your Istanbul home looks very beautiful! But I can understand that the feeling may be a bit odd, since you are not staying there long any more... Still, it looks very cozy and as though it were permanently inhabited :) And I love the veranda :) How sweet to see Hera with you!
    Enjoy your time in Istanbul! Hugs!

    ReplyDelete
  5. maşallah ne kadar da sıcak bir ev ortamı oluşturmuşsunuz, fotoğraflarda da kalsa her şeyin bir değeri anlamı vardır . biz de evlilik hazırlığındayız evimizi nasıl yapalım hayallerindeyiz bakalım, ancak paylaştığın fotoğraf ve detaylara bayılıyorum =)

    ReplyDelete
  6. Hoşgeldiniz.
    Sen olduğun her yeri güzelleştirirsin. Burası da buram buram ayşegül kokuyor. Mis gibi, keyifli bir bayram geçirin.Yanlız hera nasıl cin gibi bakıyor. Hiç yol yordunu hali yok maşallah:)

    ReplyDelete
  7. Sevdiğim bir tarz. Bende de olan bazı bakır objeler, tablolar, kilimler, evin köpeği içimi ısıttı:) Evde yaşayanlara sağlık ve güzellikler diliyorum.

    ReplyDelete
  8. Ayşegül günaydın,
    İşte böyle sahiplerinin zevkleri, ruhları, yaşam şekilleri yansımış evleri çok seviyorum..kendi gibi..insanlar uyuma, modaya bakmadan, kendi zevklerine göre, günlük yaşantılarının ihtiyaçlarına göre evlerini dekore ettiklerinde, böyle bakmaktan keyif alınası şeyler ortaya çıkıyor..
    Evet burulur insan ama bence hiç üzülme Ayşegül, Datça'da çok daha keyifli bir yaşam var;) Hem oradaki evini de çiçek gibi yapmışsın:) Aslına bakarsan mekanların çok ta önemi yok bence, önemli olan içinde yaşayan kişilerin özgün ve zevk sahibi olması..
    Sevgiler

    ReplyDelete
  9. Mobilyalar, tablolar her biri özenle seçilmiş belli. Çok güzel bir evmiş ama Datça'da da benzer güzellikleri devam ettiriyorsunuzdur.

    ReplyDelete
  10. Çok harika paylaşımlarınız var. home designer olarak profesyonelleşin bence ;)

    ReplyDelete
  11. Çok beğendim yine. Çok zevkli olarak döşenmiş kesinlikle.

    ReplyDelete
  12. kesinlikle kimliği olan bir ev.....sizdende bu beklenirdi zaten:)

    ReplyDelete
  13. en az Datça'daki kadar güzel:)

    ReplyDelete
  14. ne kadar zevkli bir ev. duvardaki resimlere bayıldım. ne olur gelin benim evimi döşememe de yardım edin.
    zevkinize bayıldım..
    sevgiler

    özlem

    ReplyDelete
  15. Olaya başka bir taraftan bakmasam olmaz: Siz Datça'dayken çiçeklere kim bakıyor:))

    ReplyDelete
  16. Datca'da ki eviniz kadar guzel :) Burasi daha bir otantik, cok zevklisiniz. Budapeste'den selamlar.

    ReplyDelete
  17. Her post'a yorum yazamasamda firsat buldukca geri donusler yaparak tum yayinlarinizi incelemeye calisiyorum. Her her seferinde hem bayiliyorum hemde ilham alicagim cok seyler buluyorum. Datca'daki evinizin hayraniyim ama bu evinizde cok ozelmis:)
    Kilimlerinize bayildim, yurtici urunlerse nereden aldiginizi sorabilirmiyim? Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çoğunu İran'dan almıştım Ayfer..Yanlış hatırlamıyorsam girişe serdiğimi de yıllar önce bir Güneydoğu seyahatinde evinin önünde satan bir köylüden almıştım...

      Delete
    2. Cok tesekkur ederim, iyi gunlerde kullanin :)

      Delete
  18. keyifle ve zevkle döşenmiş her köşesi ellerinize sağlık. tablolar ve taze çiçeklerse favorim oldu. güzel günleriniz olsun...

    ReplyDelete
  19. Datça'daki fotoğrafları da görünce, burayı da görünce çok zevkli bir insan olduğu ortaya çıkıyor, gerçekten İstanbul'daki eviniz de çok güzelmiş

    ReplyDelete
  20. Ne kadar keyifli ve hayat dolu bir evmiş, içim ısındı...

    ReplyDelete
  21. güner büyükcangazMarch 21, 2015 at 9:41 AM

    İnanılmaz bir yorum katmışsınız dokunduğunuz herşeye...ne mutlu bana ki bu hafta bu zevkli insanla kahve içeceğiz...etrafımda büyük bir zenginlik hissettirdiniz bana Ayşegül hn...tşkkr ederim :)

    ReplyDelete