Wednesday, October 23, 2013

Yatak Odası Kışa Hazır...

Haftasonu yaptığım yazlık kışlık değiştirmeleri sırasında, yavaştan yavaştan yatak odasını da kışa hazırlamaya başladım..Pikeler, yazlık çarşaflar kalktı..Yorgan, battaniye ve kışlık nevresimler ortaya çıktı..Bir taraftan kışa hazır sayılırız ama diğer taraftan da Datça'nın en güzel günlerini yaşıyoruz..Geceler serin, yorgana sarınmadan pek uyunmuyor..Sabah kalktığımda da pofuduk terliklerimi ve kalın hırkamı giymezsem üşüyorum ama öğle saatlerinde mevsim değiştirip, mayomu giyip sahile iniyorum..Güneş harika, saatlerce keyifle altında yatılabilir, deniz ise ondan da harika, adeta göl. Balıklarla beraber uzun uzun yüzüyoruz..İlkbaharda da böyle havalar oluyor ama o zaman deniz soğuk olduğu için bu kadar keyfi çıkmıyor..
Bizler şu sıralar, iki mevsiminden en güzel taraflarını yaşıyoruz..Umarım sizlerde bu güzel havaların keyfini çıkartıyorsunuzdur..



While I was organizing the closets at the weekend, I started to take out all our winter stuff..As of today our bedroom is ready for the winter but on the other hand we are still living the best of Indian summers..It's rather cold in the evenings and the mornings but noon time we are still enjoying the sea and the sun..I usually dont like the burning summer sun but now it's just perfect to lay under it for hours..
I hope you are also enjoying the last bits of summer,too..





32 comments:

  1. hımmm şahane,
    biz de tüm zamanlarımızı sahilde geçireceğimiz günleri iple çekiyoruz eşimle,
    sizi imrenerek izliyorum.
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. OMG!
    Yorgandan, denize
    ne kadar güzel bir ülkemiz var
    bizde genelde günün güzel saatlerini kapalı ofis odasonda geçiriyoruz
    neyseki haftasonuna 2 gün kaldı :)

    sevgiler

    ReplyDelete
  3. eğer çok özel olmayacaksa ne iş yaptığınızı sorabilirmiyim sevgiler.

    ReplyDelete
  4. Evet, bu güzel havaların üstüne bir de İstanbul'un hala devam eden tenhalığı, gayet keyifli buralar bu zamanlarda..Ya tatile gidenler dönmedi, ya da çok yorulmuşlardı, kimse yerinden kalkmıyor, evinden, işinden çıkmıyor...Ooooh, alışveriş merkezleri, marketler, sahiller, sokaklar pek hoş bu aralar...

    ReplyDelete
  5. Çok hoş gçzüküyor, atmosfer dağılmasın diye insan odada kımıldamaya ıyamaz herhalde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vallahi her gün öyle bir dağılıyor ki atmosfer falan kalmıyor :))

      Delete
  6. yerler beyaz çok daha hoş olmuş:))
    keyfinize diyecek yok:)) daim olsun...
    sevgiler

    ReplyDelete
  7. Keyifle okudum çok güzel bir yutak odası ayrıca..

    ReplyDelete
  8. huzur dolu bir oda, bayıldım...

    ReplyDelete
  9. keyfiniz daim olsun,siteniz her zaman bana huzur veriyor ,süpersiniz,bir ara benım evıme gelıp o sıhırlı parmakalrınızı dokundursanız ne guzel olurdu ,
    sevgilerimle

    ReplyDelete
  10. Ayşegül selam,
    Ben bu filmi bir yerden biliyorummm, biz de aynı hallerdeyiz:)
    Sabah hırka, gece battaniye, öğlen deniz kenarı:)
    Yalnız kış hazırlığı konusunda hala tembellik yapıyorum, her yer her yerde, ev fena halde:))
    Yalnız hala Phaselis'e yaz vedamı yapamadım, aklım orada...fırsat bulur bulmaz orayla kucaklaşmak istiyorum..
    Keyfiniz daim olsun,
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Datça'nın hava durumu ile Antalya'nın ki birbirine çok benziyor Ayşe,burayı ne zaman merak etsek, genellikle Antalya'ya bakıyoruz..Bu arada Phaselis dedin ve aklımı aldın..5 yıl önce Antalya'da Dünya Ralli Şampiyonası varken, Sevgili orada çalışıyordu, o sıralar bende onunla Kemer'de kalmıştım..O çalışırken bende hergün araba kiralayıp Antalya çevresini milim milim gezmiştim...Phaselisi de, aman nasıl sa giderim diye ertelemiştim ama bir türlü olmamıştı..İşte taaaaaa o zamandan beri aklımda kaldı :))

      Delete
    2. aaaa benim eşim de o ralliyi günbegün izlemişti, hala fotoğraflarını saklar:) hayat ne garip..:)
      evet hava durumlarımız çok benzer..
      Phaselis gittikten sonra da aklında kalacak, merak etme;)
      buralara gelirsen haberimiz olsun Ayşegül, seninle bir kahve içmekten mutluluk duyarım.
      sevgiler

      Delete
  11. balıklarla yüzmek ne güzeldir ama, çok istedim şimdi datça ya gelmek istedim. Istanbul artık iyiden iyiye soğumaya başladı maalesef. Gündüz vakti çok sıcak olsa da öyle sere serpe çıkılmıyor dışarı, güven olmaz ne de olsa havasına.
    çok teşekkürler güzel ziyaretiniz ve bu güzel bloğu bulmamı sağladığınız için. ben biraz gezintiye çıkıyorum şimdi eminim okunacak görülecek çok güzellikler var blogda :))
    sevgiler...

    ReplyDelete
  12. yatak başına, yatağın başındaki sepete, yatağın örtüsüne, yatağın kenarındaki terliklere..çek dostum çek, a benim dostum çek:)
    çok beğendim.
    Çıkma sen bu yataktan, bırak balıklar yalnız yüzsün.
    Koca yaz yüzdünüz birlikte zaten:)
    Yerler çok güzel olmuş bir kez daha diyim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oldu değil mi? Bende çok seviyorum.. Bütün fotoğrafları beyaz parkeler üstünde çekesim var :))

      Delete
  13. Ohhh sefanız olsun!
    Buralarda deniz mevsimi kapandı .
    Hera 'ya ve size tatlı uykular (nasıl ama gözümden kaçmamış değil mi? )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biz, tüylü çocukların annelerinin gözünden kaçmaz böyle şeyler zaten :)) Çocukcağızın yatağı da çok eskidi, bakalım bu kış yeni bir yatak ya alacağız ya da diktireceğiz Hera'ya...

      Delete
  14. I love the look of your room.So summery but cozy!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  15. Ohhh ohh havanızı da bir güzel attınız Ayşegül ablacığım.. :) Biz Ankara'da donuyoruz.Deniz desen,denize hasretiz.Ayşegül ablacığım yatak odasının zemini evvelden de böyle miydi?Yoksa değişti mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kadar soğuk mu hakikaten Ankara Rabia?? Odanın zemini tabiki değişti :)) Biz bayram tatiline gittiğimizde her şey beyaza boyandı...

      Delete
  16. Uzaktan genel görünüm için teşekkürler :) Gerçekten güzel durmuş.Bende de Ares yerleri çok çizdi,belki ileride bende yapabilirim diye düşünmüştüm.
    Hava durumları aynen bizde de öyle.Bir terslik olmazsa cumartesi-pazar günü fethiye cumhuriyet kadınları derneği ile geliyoruz Datça'ya, palamutbükünde bir otelde kalacağız da akşam yemek için nereye takılalım diye size soracaktım :)
    belediye başkan aday adayınız fethiyeli eski milletvekilimizmiş,yeni öğrendim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eğer hava güzelse en güzeli attırın masaları Palamutbük sahiline orada güzel bir balık keyfi yapın...Çok severim Palamutbük sahilini...

      Delete
    2. Akşam biz söylemeden masalar atılmıştı sahile,çok güzel bir gece geçirdik :)) Gezi de süperdi.

      Delete
  17. Odanız nasıl tatlı, nasıl güzel olmuş. Bakmaya doyamadım,dekorasyon dergilerindeki gibi. Çok zevklisiniz gerçekten.
    Ama denize giriyorum dediniz ya, nasıl kıskandım anlatamam.
    Yol çooook uzak olmasa Datça'ya gelicem,kahvenizi içip sizinle tanışıcam ve denize giricem.
    Ama ... :((

    ReplyDelete
  18. Sabah hırka, öğlen mayo iyiymiş :) biz İstanbul'da tam bir sonbahar yaşıyoruz. denizsiz yapamayan ben öyle özendim ki balıklarla dolu göl gibi bir denize. bizim için de tadını çıkarın. bu arada yatak odası çoook güzel görünüyor.

    ReplyDelete
  19. Ahhh ahh şu anda yaşadığınız mevsim tam da arzu ettiğim gibi. Sabah serinliğine uyanmayı pek severim ben ve ince bir hırkanın bana eşlik etmesini. Kışın giydiğim kocaman pufuduk terliklerimi de çok severim ve tabi yumoş battaniyeleri de ama yine de yaz gibisi yok sanki:) Denize girmek öğlen saatlerinde ve durgun suda ne harikadır. Oda için diyecek söz bulamıyorum ki adeta bir huzur bölümü, evinizin diğer yerleri gibi. Sizin ev fotoğraflarını görünce ben de kendi evim için delice bir istek duyuyorum, hayaller kuruyorum. Çok iyi geliyor bana. Sevgiler ve selamlar

    ReplyDelete