Sunday, October 20, 2013

Kış hazırlıkları...



Bu hafta sonu Sahildeki Ev'de kışa hazırlık partisi var..Ben üst katta hem İstanbul'dan getirdiğim tonla eşyayı yerleştirmeye çalışıyorum, hemde yazlık kışlık değişimi yapıyorum. Sevgili ise balkondaki çiçekleri kışa hazırlıyor..Dün yayınladığım beyaz parkeler yazısına koyduğum yakın çekim resimlerden sonra haklı olarak sevgili Asortik Krep, ''bir de uzaktan görseydik ''diye yorum yazmış..Ama etraf öylesine dağınıktı ki, bir uzak çekim yapsam aman bu ne dağınıklık diye herkes blogdan kaçardı her halde..Ama bugün işler daha kontrol altında, hatta ara sıra mola verip saksılarımın üzerine kalp, yıldız falan boyuyorum..

This weekend , we have winter preperations party at home..I am replacing the summer cloths and accesories with winter clothes upstairs while hubby is working with the plants at the verandah..He is changing the soils in all our pots..Whole weekend the house was a mess but now everything is a bit under control so I even gave myself some time to paint starts and hearts on my pots... 



Datça'da ise tam sonbahar havası sürüyor..Güneşin altı sıcak mı sıcak, gölgeler ise serin mi serin..Ee durum böyle olunca sıcak altında çalışan ve tüm saksıların topraklarını değiştiren Sevgili'ye biraz motivasyon lazımdı..

It's a beautiful autmn weather in Datca..Its quite hot under the sun, but cooler in shades..So I have to motive Hubby with something who was working under the sun..


Geçen yılki lale soğanları çok başarısız çıkınca, bu yıl sezona yepyeni soğanlarla başlıyoruz..Bakalım bize bir kaç ay sonra ne sürprizler yapacaklar..

Last year my tulips were a disaster, so this year we bought all new bulps and starting again..I really wonder how will they come out in a couple of months...


Bu da Hera'nın kış hazırlıkları...

And this is Hera's winter preperations..


13 comments:

  1. Size kolaylıklar diler Hera'nın göbeğinden öperim !

    ReplyDelete
  2. HERA nın kış hazırlığı muhteşem:)))
    Bomonti muhteşem bir tat :)) Aklıma koydunuz evde dolapta bir tane var bende açmalıyım diyorum şimdi...
    Lale soğanları bizde sabit hiç yerlerini değiştirmiyoruz olduğu yerde çoğalıyorlar..
    Sevgiler

    ReplyDelete
  3. severim be herayı :)) çok tatlı.sizede kolaylıklar diliyorum.sevgilerr..

    ReplyDelete
  4. Bir gün Sahildeki Ev'e gidip Hera'nın her yerini öpüp sizle kahve içtikten sonra geri dönmek istiyorum.Bol bol öpün Hera'yı.Hestia nasıl iyileşti mi? :)

    ReplyDelete
  5. Bahçe işleri hiç bitmiyor ki, ben de bi sevgili mi yapsam diyorum bahçeyle uğraşacak :))))
    Hera ve Hera gibilerin keyfi her mevsim daim değil mi :))
    Kolaylıklar seninle olsun, işler bitince, yerleşince şöööyle bir etrafı gezdir de gözüm gönlüm açılsın, biliyorsun senin fotolara hastayım :)

    ReplyDelete
  6. Saksıların harika olmuş ellerine sağlık. Eşinde yorulmuş ama değmiş, ikram süper:) afiyet olsun.
    Bende, geçen seneki soğanlarımı saklamıştım. Lale, muskari, nergis. Bu hafta sonu diktim saksılara gelişigüzel. Uç vermeye başladılar bile. Biraz boylansınlar terracotaların hazır bekliyor:)
    Toplanınca etraf, çek beyaz parkeleri bende çok merak ediyorum.
    Selamlar

    ReplyDelete
  7. The cute Hera! I hope the tulips will come out in all their glory!

    ReplyDelete
  8. En iyi hazırlık Hera'dan, çok tatlı çok:)

    ReplyDelete
  9. Hera bahçesine kavuşunca zevkten dört köşe olmuş belli ki :)

    ReplyDelete
  10. Evin boyanmış halini bende merak edenlerdenim.Ne güzel bir terapidir bahçe, nice keyifleriniz olsun kolay gelsin.

    ReplyDelete
  11. Ben çiçek dikince çiçekler ölüyor, bu sefer annemin uğurunu deneyeceğim:) bekliyorum İzmir'den dönmesini..
    Ayşegül saksıların çok güzel olmuş, ben de Paşabahçe'den buna benzer saksılar aldım, Datça tarafında var mı bilmiyorum ama bir göz atmalısın, çok güzel saksılar var;)
    Kolay gelsin
    Sevgiler

    ReplyDelete
  12. Enjoy your gardening and the mild October weather! :)
    I see that Hera enjoys too! :) How is little Hestia?

    ReplyDelete