Wednesday, October 2, 2013

Sahildeki Ev'in Avizesi.../ Chandelier

Sahildeki Ev'de her akşam yaz kış demeden mumlar fenerler mutlaka yanar...Ancak mum ışığında akşam yemeği yemek ne kadar romantik olursa olsun, her akşam her akşam tabağındakini pek bir seçememek çok keyifli olmuyordu..Sonunda ortamın ambiyansını bozmadan, masaya'da ışık verecek bir avize geçen yıl, ev ahalisinin çalışmaları ile hizmete sokuldu...Deniz kenarından bulunmuş kalıncana bir ağaç dalı pergoleye sabitlendikten sonra kancalar takıldı ve değişik boyda zincirler kullanılarak uzunlu kısalı fenerler asılıverdi..
Ve işte size Sahildeki Ev'in yemek odası...




We love to have candles and lanterns all year round around the house...Although its so romantic to have a candle light dinner, its not always fun not see what's on your plate..So last year we designed this beachy chandelier for our dining table in order to keep the ambiance as well as to see what we are eating..All you need is a piece of driftwood, couple hooks, chains in different lengths and couple traditional oil lamps..And here it is, a beachy chandelier at our dining table....



29 comments:

  1. Fener avize harika olmuş. Fenerler doğal işığıyla mı yoksa elektrikle mi yanıyor? Merak ettim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eskiden gaz koyuyorduk ama çok koku yapmaya başlayınca şimdi karosen denen bir şey kullanmaya başladık..Beğendiğine çok sevindim..Sevgiler..

      Delete
  2. Yine her zaman ki gibi harika olmus ellerinize saglik...

    ReplyDelete
  3. çok yaratıcı olmuş farklılık yaratmışsınız yine ne hoş bayıldım.

    ReplyDelete
  4. Çok şık olmuş yaratıcılık böyle birşey işte sevgiler...

    ReplyDelete
  5. Çok hoş görünüyorlar, güle güle kullanın.

    ReplyDelete
  6. Çok güzel bir dekorasyon fikri. Muhteşem görünüyor. Ellerinize sağlık :)

    ReplyDelete
  7. Harika olmuş, güle güle kullanın.... Bu arada aklıma takıldı, Hestia geri geldi mi?

    ReplyDelete
  8. Çok güzel bir ambians yaratmış fikrinize emeğinize sağlık :)

    ReplyDelete
  9. Çok güzel fikir !!! Sanki elektrik bağlamadan gaz ile mi yanıyor o fenerler?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gazlar sanki eskisi gibi değil, çok koku yaptığı için şimdi kerosen denen bir yakıt var onu kullanıyoruz..

      Delete
  10. Çok değişik, çok hoş, ahalinin ellerine sağlık :))

    ReplyDelete
  11. This is absolutely beautiful! I think I need to copy this!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  12. By the way I think I have the same tablemats!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  13. Ne kadar keyifli olmuş, tam da sahildeki evin atmosferine uygunn :),
    elinize sağlık

    ReplyDelete
  14. Ay bayıldım Ayşegül, tam sizin evin tarzına uygun!
    İyi günlerde kullanın, daha nice keyifli sofralarınız olsun o ışık altında..
    Sevgiler

    ReplyDelete
  15. her zamanki gibi çok hoş çok hoş
    bu arada sitede oturuyormuşsunuz benim hayalimde sanki tamamen müstakil bir ev vardı
    nedense çok şaşırdım
    belkide hayalimdeki ev tamamen müstakil o hayalimdeki evle sizin evinizi çok örtüştürdüm bilemiyorumki

    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet şu anda sitede oturuyoruz Yıldız, aslında tam bir zeytin bahçesi içinde müstakil bir ev yapmaya başlayacaktık ki, başka hayaller başka projeler girdi araya..Biraz fazla hızlıca oradan oraya atlayan bir aileyiz biz galiba :)) SEvgiler

      Delete
    2. hayallerini gerçekleştireceğinize eminim;)

      Delete
  16. :) tebektakılerı secememek durmu komık :))) ama çözüm süper,al sana aydınlık ve ve romantizme devam

    ReplyDelete
  17. Zevk sahibi olmak böyle birşey olmalı... çok beğendim :)

    ReplyDelete
  18. Merhabalar;
    Avize gerçekten çok güzel ve çok dekoratif. Ben fenerleri oldum olası severim. Aslına gaz lambası veya lüks de diyebiliriz değil mi bunlara. Bana fenerden çok onları anımsattılar. Şimdi gaz yağı yerine jel gibi enteresan bir madde de çıkartmışlar çok kullanışlı. Ben hala ananemin 50 senelik fenerine gaz arama çabasında olduğum yağmurlu bir günde keşfetmiştim o jöle kıvamlı renkli şeyleri. Yine de gazın kokusu bir başkaydı bence. Artık her şey sunileşti bir acayipleşti, uzaylı yemeği gibi o jeller:) Benim de en büyük hayalim Böyle bembeyaz evimde fenerlerimi yakmak ve sessizliği dinlemek, bazen de arkadaşlarımla koyu sohbetlere dalmak bir bardak şarap eşliğinde. Sizin zevkleriniz bana her daim ilham veriyor çok mutlu oluyorum ve fotoğraflarınızdaki o ruhu görünce ben de yeni şeyler yapmak üzere enerji doluyorum:)
    Sevgiler

    ReplyDelete
  19. Ayşegül ev hallerimiz ne kadar da benziyor.
    Biz de terasa gemici fenerinden avize yaptık :)
    Bir eskicide bulup almıştım yıllar önce kullanmak bu güne kısmetmiş :)
    Bu arada "afiyet olsun!"...

    ReplyDelete
  20. harika olmuş ellerinize sağlık. bu sene farklı yüksekliklerdeki sarkıtları bir arada kullanmak çok moda. gemici feneriyle yapılanı ise çok sıradışı ve şık. çok beğendim.

    ReplyDelete
  21. fenerlere evinize köpeğinize bayıldım.

    ReplyDelete