Saturday, October 5, 2013

İstanbul Yolunda..

Siz bu satırları okurken, biz tahminen cümbür cemaat İstanbul yolunda olacağız..Bayramın ilk gününde Sevgili'nin ailesi ile birlikte olduktan sonra, ikinci gün sabah erkenden yola düşüp tekrar Datça'ya dönmeyi planlıyoruz..Son iki gündür valizlerle uğraşıyorum..Burası da soğuk olmasına rağmen İstanbul'a iyice kış geldi diyor kardeşim..Mecburen kışlıkları indirdim, giyecek bir şeyler aradım durdum kendime..

Datça'ya taşındığımızdan beri, İstanbul ya da büyük şehir hayatından o kadar uzaklaştık ki anlatamam. En büyük farklardan biride sanırım giyim kuşamımızda oldu..Modayı takip etmeyi, giysi alışverişi yapmayı neredeyse bıraktık, ya da burada bunlara ihtiyacımız kalmadı artık..Mevsimine göre rahat ettiğimiz 5-10 parça giysi ile bütün bir yılı geçirir olduk..İşte bütün bir yılı yalın ayak, başı kabak misali mutlu mesut geçirip giderken, İstanbul'a gidecek olunca bir paniktir başlıyor anlatamam..Köyden indim şehre misali ilk günler sokakta insanları kesiyorum ne giymişler diye...

Internet bağlantımız olacak mı olmayacak mı bilmiyorum ama fırsatım olursa en kısa sürede İstanbul maceraları ile yine buralardayım..


While you are reading these lines, we would probably be on our way to İstanbul..We will stay 10 days and then come back here..In the 3 years we have spent here, we get used to the easy and comfortable ways of living in a rather small village, so it always needs some adjustment whenever we go back to İstanbul..

I dont know if we will have internet connection or not but if I have some kind of connection; I will definitely be around with our İstanbul adventures..Hope to see you soon...

18 comments:

  1. Sabah sabah ne hos bir foto boyle..
    Size iyi yolculuklar...

    ReplyDelete
  2. İyi yolculuklar!
    Değişiklik iyidir...
    Hestia da gelecek mi sizinle?
    Merakımı mazur görün o hasta ya merek ettim işte :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hestia malum yarı zamanlı sokak kedisi olarak yaşamayı seçtiği için,onu maalesef İstanbul'a getirmeyi çok sakıncalı buluyoruz..Biz burdayken o Datça'daki evi bekleyecek..Gündüzleri Emrah abisi evde biraz boya işi yapacak, onunla takılır, akşamlarıda evde kalacak..Ama yaramazı fena merak ediyorum :)) Allahtan dün biz ayrılırken ufak ufak dışarıya av yapmaya çıkmaya başlamıştı..

      Delete
  3. iyi yolculuklar iyi bayramlar
    Güzel gezin iyi eğlenin
    sevgiler

    ReplyDelete
  4. ii yoşculuklar eminimki istanbula gelipde o lanet olasıca traifiği gördüğünğzde iyiki datça diyeceksiniz:)
    ahhh istanbul ne sele ne sensiz diyorum
    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen yaa :(( Geçen yıldan daha mı kötü olmuş trafik ne...

      Delete
    2. hergeçen sene bir öncekinden daha kötü artık nednen bile bulamıyoruz iş çıkılı iş saati okullar açıldı vs bunlar eskiden
      günün ortasıda gecenin yarısıda olsa trafik var:(

      Delete
  5. iyi yolculuklar Ayşegül!
    yazını gülümseyerek okudum, zira her İzmir ve İstanbul kış seyahati -eşim izine Kasım sonu çıktığından her kış oralara uğramak durumundayız- öncesi aynı telaş bende de olur, Antalya kışlıklarım oralara pek ince kalıyor:)
    dilerim çok keyifli zaman geçirirsiniz.
    sevgiler

    ReplyDelete
  6. I just found out that you have found your sweet Hestia again!!!!! Oh my God, I am SO SO SO happy to read these great news!!!!!! I was so worried and afraid too, and almost didn't have the courage to come back and check your blog... I'm really SO thankful! Thank God for the rain!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. YES, she came back to us dear friend..You can imagine how happy we are..

      Delete
  7. fotoğraf yine çok güzel, ellerinize sağlık:) iyi bayramlar..

    ReplyDelete
  8. çok az kalacaksınız demek:( belki görüşme fırsatımız olurdu diye geçirdim içimden yazının en başında:(
    Bizde ilk gün Yalova sonra yine istanbul.
    Hava ısınacak dediler ama. 22 derece. Neyse istanbulun havasına güvenilmez zaten, siz hazırlıklı gelirsiniz.
    İyi tatiller şimdiden, iyi yolculuklar.
    emel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keşke biraz daha uzun kalabilseydik Emel, bende görüşmeyi çok isterdim..Artık inşallah bir daha ki yaza Datça'da görürürz sizleri :)) Bu arada her geçişimde Yalova'yı daha tanınmaz halde buluyordum..Biz eskiden Başkent 3 sitesinde, eşimlerde hemen yanındaki Yasama'da kalırlardı..Şimdi inanırmısın geçerken yerlerini zor buluyorum...

      Delete
  9. Ada'da, yani İstanbul'un bir parçasında yaşarken bile, ana karaya her geçişimizde, bir an önce geri dönmek isterdik... 2 ay kadar önce Karamürsel'e taşındık ve dün fark ettik ki, taşındığımızdan bu yana 1,5 saat uzağımızdaki İstanbul'a hiç gitmemişiz... o nedenle sizi çok iyi anlıyorum... biz Datça planını gerçekleştirebilsek, herhalde uzunnnn bir süre gelmeyiz bu tarafa? Hem de tüm bağlarımıza rağmen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakikaten öyle Nurdan...İstanbul her geçen yıl daha da bozuluyor, yaşanmaz hale geliyor galiba..Bizde işlerimizi bitirip bir an önce geri dönmek için sabırsızlanıyoruz..Ve herhalde çok ekstra bir şey olmazsa önümüzdeki 2014 sonbaharına kadarda bir daha gelmeyiz diye düşünüyorum...

      Delete
  10. Safe travelling and enjoy....a beautiful city to visit...but nice to get back to the peace od Datca....

    ReplyDelete