Thursday, October 24, 2013

Olive Farm Karaincir Sirkesi...


Buradaki yazımda eski incir sirkesi şişelerinden kandil yaptım dedikten sonra, şişeleri ve karaincir sirkesini merak eden yorumlar ve e-mailler aldım...Hem çok sevdiğim bir ürün, hem paketi güzel hem de Datça'dan olunca, sizlerle tanıştırayım dedim...

Şimdi ben salata yemeğe bayılırım ama içine bir damla bile bizim marketlerde satılan elma, üzüm vs sirkelerinden dokunsa, hiç gözünün yaşına bakmadan koca tabağı kaldırır dökerim..O kadar sevmem sirkeyi..Sadece çok özel bir iki tane İtalyan Balzamik sirkeye tahamülüm vardı ama onlarda ya çok pahalıydı, ya da istediğim zaman bulunmazdı...Taa ki Olive Farm'ın Karaincir Sirkesi ile tanışana kadar...İlk tanıştığımızda fazla insan bilmediğinden midir nedir, şimdiki fiyatına kocaman şişelerde satılırdı..Gel zaman git zaman talep artınca, fiyat aynı kalsa da şişeler iyice küçüldü ve eski yoğun kıvamı biraz daha sulu hale geldi ama hala çok güzel...Cabernet Sauvignon Sirkesini de ayrıca tavsiye ederim..

Şimdi diyeceksiniz ki Datça'da satılıyorsa biz nereden bulacağız...Aşağıdaki internet sitelerinden alışveriş yapabilirsiniz ya da İstanbul veya Ankara'daysanız ürünleri satan dükkan adreslerine ulaşabilirsiniz..Ayrıca yolunuz bir gün Datça'ya düşerse, hiç bir şey almasanız bile, güzel dükkanını mutlaka ziyaret edin derim, pişman olmazsınız..

www.olivefarm.com.tr




Dear English reading friends, when I showed you the oil lamps, I made from old vinegar bottles here, I received various comments and e-mails about where I find the the bottles and the Black fig vinegar...Well as it is a very delicious product of my small town - Datça, I would like to introduce this favorite of mine to you...

Although I love eating salads, I cant tolarate any vinegar drop in my salad, except couple Balzamik vinegar brands..But when I found this Black Fig vinegar, everything has changed and we are pretty much in love since we have met..You could check and order their products from their web site and if you ever come to Datca, dont miss visiting their beautiful store..

www.olivefarm.com.tr



12 comments:

  1. Daha önce hiç duymamıştım kara incir sirkesini ama ,şişeleri çok güzel eminim tadları da vazgeçilmezdir .Siteyi inceleyeceğim merak ettim Ayşegül.

    ReplyDelete
  2. Ayşegül hn merhaba,

    Ben de Datça ziyaretimde Olive Farm'a uğramış ve tadını bilmediğim halde çok ilginç geldiği için karaincir sirkesi almıştım. Gerçekten diğer sikelerde çok farklı muhteşem bir tadı var. Şimdi iki şeye üzülüyorum:
    1- Neden bu sirkeden bir şişe yerine daha fazla almadım? Çünkü bitttikten sonra elim varım bir türlü sipariş veremedim.
    2- Evi fazla eşyadan kurtarma odaklı bir cinnet (!) anımda şişesini neden attım?
    Neyse üşengeçliği bırakayım, yazınızı bahane edeyim de şu sirkeden sipariş vereyim.
    Hatırlattığınız için teşekkürler.
    Siz de afiyetle tüketin.
    Güzel Datça'ya sevgiler.
    Zeynepp

    ReplyDelete
  3. Yahu ben kendime ne diyeyim, daha dün yorum yazmıştım ilk defa duyuyorum diye. Bu postunda ayan beyan işte şişe bu diye yayınlayınca, aaa dedim bizim evdeki nar ekşisi şişesi, eşim de Datça'dan getirmişti. Hakikatten körmüşüm:) Şimdi şişe bitse de diye bakmaya başladım:)
    Ankara'da yaşayanlar havalimanında iç hatlarda yer alan Tadında Anadolu Restoranı'ndan alabilirler.

    ReplyDelete
  4. İlk kez duyuyorum desem karaincir sirkesini !!! balsamic benim de vazgeçilmezimdir salatada yalnız diğerleri tadını çok bozuyor. sadece turşu yağımında kullanılmalı bence ;) olive farmı ilk bulduğumda deneyeceğim. şişesi de bi hayli güzelmiş. teşekkürler

    ReplyDelete
  5. Aman yarabbi...
    Ayşegül ben bayılırım sirkeye ve bu sirkeyi ilk kez Nar'ın koleksiyonunda görmüştüm. Pahalı geldiği için almamıştım. Şimdi bu markanın olduğunu senden öğreniyorum. Şişesi için bile alabilirim ama sirkesinin de en az şişe kadar güzel olduğuna eminim.
    Çok teşekkürler paylaştığın için,
    Bana bir şey öğretenin 40 yıl kölesi olurum:) Dile benden ne dilersen:)

    ReplyDelete
  6. Kandil yapimi post'unuzu okuduktan sonra hemen evdeki siselere baktim ama uygun bir sise bulamadim :( tam vaz gecmisken bugunku yayin beni cok sevindirdi :) oncelikle hemen karaincir sirkesinden alicagim onu kullandiktan sonra kandilimi yapabilecegim.. Paylasim ve bilgiler icin cok tesekkurler... Haftasonunuz harika gecsin

    ReplyDelete
  7. ben de salatayı çok sevmeme karşın salatada sirke sevmeyenlerdenim. karaincir sirkesini çok merak ettim, sanırım en kısa zamanda deneyeceğim. tavsiye için teşekkürler, sevgiler:)

    ReplyDelete
  8. ben limoncuyum Ayşegül, sirkeye tahammülüm yok:/
    aslında sirkenin faydaları da limonla yarışır ama yapamıyorum işte, sevemiyorum..
    ama bu sirkeyi ilk kez duydum, madem sirke sevmeyen sen bile sevdin, bir göz atacağım..
    teşekkürler bizimle paylaştığın için..
    sevgiler

    ReplyDelete
  9. Aslında bazı özel markalarım ve sevdiğim sirke türleri var. Yani severim sirkeyi. Sirkesiz mayonez düşünemiyorum. Salatalarda da seviyorum. Ancak sevmeseydim bile bulabilirsem bu şişe için satın alırdım. Şişe merakım var zaten. Sırf şişe tasarımını beğendiğim için satın aldığım şaraplar, ya da ürünler var. Bir de hiç tatmadığım incir sirkesi ise içindeki, mutlaka alırım. Teşekkürler!

    ReplyDelete
  10. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler. En kısa zamanda alacağım.

    ReplyDelete
  11. Öyle bir anlatmışsınız ki ağzına hiç sirke koymayan birisi bile koşar gider alır! Çok memnunum satırlarınızı okuduğuma, çünkü sirkeyi çok severim ve ilk kez duydum karaincir sirkesini. Benim bildiğim karaincir, bir meyvenin adı ve bir de Bodrum Turgutreis'in bir sahil köyünün adı idi, şimdi artık bir anlamı daha var :)

    ReplyDelete
  12. komsum over de, ben ismarlamaz miyim. dun geldi siparislerim, kokusu tadi nefis. cok tesekkurler aysegul:)),

    ReplyDelete