Monday, July 29, 2013

Biraz eskilerden... / Oldies...



Bu sıralar tam yaz rehaveti çöktü bana...Hiçbir işi tamamlayamıyorum, küçücük bir askılık boyamaya başlamıştım bugün hesapladım tam 3 hafta olmuş hala bitmedi..Ama neyseki eskiler var sizlerle paylaşacak...

Ahşap boyamaya ilk başladığımda , aynadan birkaç tane yapmıştım..Elimde bir tek bu kalmış, diğerleri hediye oldu.Fırça eskitme üzerine peçete dekupaj...Kutu ise mum eskitme üzerine peçete dekupajı...Balık şeklindeki eski güveç kabını ise sprey boya ile hafifçe boyayıverdim..Bakın onu dün yaptım işte :))

Tembel Datça günlerinden herkese kocaman sevgiler gönderiyorum...
İyi Haftalar...



Hot summer days mean laziness around this household. I cant finish any project...Lately I started to paint a small shelf for the kitchen...It's been almost 3 weeks but I still couldnt finish it...But I have always the old projects to share with you... 

The small mirror is one of my very first painting project...Painted to white distressed and then I decoupaged with napkin...Its the same procedure with the box.. And the small fish shaped old casserole sprey painted, and believe or not I did it yesterday :))

Sending you all a big hug from hot and lazy Datca days...
Enjoy your week...







16 comments:

  1. Ayşegül selam,
    Ellerine sağlık, çok güzel olmuş..
    Benim evde de boyanacak çok ama boya bilen yok:))
    Sana da mutlu bir hafta olsun
    Sevgiler

    ReplyDelete
  2. İçimi açtı fotoğraflar, varsın yarım kalsın işler, eskiler de yetmiş zaten :)

    ReplyDelete
  3. Ayna nasılda güzel olmuş, ellerinize sağlık

    ReplyDelete
  4. Çok şık ve hoş olmuş.ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  5. Ne kadar hoş olmuş emeğinize sağlık sevgiler...

    ReplyDelete
  6. Datça'nın keyfini sürün...İşler hiç bitmez zaten:)Karakaçanlı ayna konusunda Nilgün hanıma kesinlikle katılıyorum. Ben de çok beğendim:)

    ReplyDelete
  7. o kadar alışmışız ki kelebeğe ,kalbe vs...sıpacığı görünce hem şaşırdım hem sevindim...seviyorum senin farklılıklarını...ellerine sağlık...gerçekten çok güzel olmuş her biri..

    ReplyDelete
  8. ellerine kollarına sağlıkkkkk hepsi birbirinden güzel olmuş:)

    ReplyDelete
  9. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    ReplyDelete
  10. Lovely! Have you ever thought that you may start a blog of the "how to do it" type" Explaining us stept by step how to do such wonders?

    I will be away from my blog till September, 25. I prepared my posts in advance (Greece, Tunisia, Malta), and they will appear once in 3 days. When I'll be back, I'll answer all the comments and try to catch on with your blog.

    ReplyDelete
  11. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Fotolara bayıldımmmm...
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    ReplyDelete
  12. Hepsi de çok güzel olmuş. Sevgiler..

    ReplyDelete
  13. Bu eskitmelere bayıldım, deniz temalı tasarımlara zaten bayılırken, kenarda duran eşekler bana Marmaris/Aksaz yolunda denk geldiğimiz tatlı Eşekleri hatırlattı.. O sıcakta ne yaparlar (Susuz) diye sürekli söylenip dururdum.. Ne tatlı şeylerdir onlar. Hatta hep anneleriyle gezen miniklerine bayılırdım. Ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  14. Ne kadar özel olmuşlar.
    Emeklerinize sağlık.
    bundan böyle takibimdesiniz
    sevgiler

    ReplyDelete