Thursday, July 4, 2013

L.O.V.E.

Bu hafta misafirlerimiz var..Kafamda proje tilkileri fır fır dönse de, ne zamanım var, ne de sıcaklar dolayısıyla halim...Ama işte onlar gelmeden hemen önce boyadığım teneke kutular..Aslında yaz aylarında taze çiçek koymak için şöminenin üzerine yaptım ama sehpanın üzerinde daha iyi fotoğraflayabildim...

This week we have guests at the house..Although I have many projects on my mind , I dont have the time plus its too hot to sit and work..But I made these small vases out of tin food cans, right before our guests arrived..Actually they are for the fireplace mantel to put fresh flowers during summer months but I photographed them better on my coffe table...





Yapımı ise çok kolay...Teneke kutular ve biraz boya yeterli...Aslında en kolayı sprey boya kullanmak ama evde bulabildiklerim metalik beyaz olduğu için ben akrilik boya kullandım. Harfler ise hemen pıt pıt stencil yapıldı...Aklımda bunun benzeri bir kaç set daha hazırlamak var ama şimdilik değişik şekillerde teneke kutu avındayım...En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere, şimdilik çok sıcak Datça'dan sevgilerimi yolluyorum...

It's a super easy DIY..Spray paint is much easier to use but as I dont have the colors I want, I used acrilic paint, and stenciled the letters..I want to make couple more sets like these but now I am in the hunt of different shape tin cans..Hope to see you again very soon and I am sending my best wishes from very HOT Datca..





19 comments:

  1. Çok şirin olmuşlar, çok beğendim. Sevgiler...

    ReplyDelete
  2. Şu pıt pıt stencili bir de bize anlatsanız?Ben mi kaçırdım yoksa stencil ve ütü transferi detaylı yazacak mıydınız?

    Selamlar,

    Dilek

    ReplyDelete
  3. Çok özletme kendini,alışkanlık yaptın bende :)
    - Hava atmak gibi olmasın ama - serince ve rüzgarlı İzmir'den sevgiler !

    ReplyDelete
  4. Harika olmus Aysegul abla..Ellerine saglik.Cektigin fotograflara bakmak beni mutlu ediyor.Colette de iyi hava atmis bence ;) ama Izmir suan cidden harika...Hava esiyor sicak hic bunaltmiyor.Sevgiler...

    ReplyDelete
  5. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık! böyle boyama işiyle uğraşanları gördükçe inanılmaz hevesleniyorum ama oğlum kreşe başlamadan biraz zor görünüyor:)
    -inanması güç ama- serin ve keyifli Antalya'dan sevgiler:)

    ReplyDelete
  6. Merhabalar hem de hemen iade i ziyarete geldim..:))
    İyiki de geldim artık hep burdayım...:))
    Tanıiştığıma çok çok memnun oldum.. Foxy nin hikayesine yorum yazmışsınız sanırım bizde de aynı şey olacak ben de artık güzel bir tatil kasabasına gidip yerleşmeyi ve emekliliğimin bu günlerini orda sevgili can dostlarımla geçirmeyi düşünüyorum. Allahım kısmet eder inşallah..
    Sİze çok çok selamlarımı ve sevgilerimi iletiyorum görüşmek üzere inşallah..:))

    ReplyDelete
  7. İşte benim en sevdiğim blog sayfalarından biri ve tam benlik bir paylaşım daha!O zarif ve mütevazi rozet çiçekleri, bu kadar mı hoş görünürler..Tabii ki emek ürünü teneke kutular ve zevkli kotarıcıları sayesinde:)

    ReplyDelete
  8. hiiii bayıldım çok şekerler
    bu arada sandığı yaptım:) haber ver demiştiniz:))))
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2013/07/limon-sandigim.html

    sevgiler

    ReplyDelete
  9. Çok seviyorum şu rozet çiçeklerini. Ama sıcağı seviyorlar, Datça gibi Kaş gibi. Altınoluk'ta bizim bahçe de zor oluyor. Her yıl alıyoruz dikiyoruz ama nafile...Teneke kutulara da bayıldım tabii o ayrı...

    Datça'nın yakan sıcağını, çam kokusunu ve bademini çok özledim bu arada:)

    ReplyDelete
  10. İnsanın içini neşeyle dolduran süper güzel bir tasarım olmuş, iyi günlerde kullanın! Resimler de harika olmuş, neşeyle kalın :)

    ReplyDelete
  11. Çok güzel bir proje!

    ReplyDelete
  12. uzun zamandir uzak kalmisim bu blogdan, pek bir keyifle daldim yeni projelerin ve fotograflarin icine. isin kotusu baktikca biran once datcaya yerlesmek gibi bir fikir canlaniyor kafamda, boyle guzel anlatmaya ve fotograflamaya devam ederseniz cikip gelip komsu olacagim gunler yakindir :D

    ReplyDelete
  13. yaaa ben bu siteyi uzun zamandır neden görmedimmm
    harika olmuş, en kısa zamanda yapılacaklar listesine kaydettim, hem pratik hem maliyetsiz hem şık hem şirin hem sevgi dolu
    dana ne olsun :)
    ellerinize sağlık

    ReplyDelete
  14. bayıldım bu fikre yahuu yeni evime bende yapmalıyım balkona yada mutfak camının önüne

    ReplyDelete
  15. pıt pıt stencil nasıl birşey:) "otur Emel sıfır diyebilirsin" bana..hakettim sanırım. Süper olmuş...süper.

    ReplyDelete
  16. Stencil konusunda cahil biri daha!o kısmı ben de anlamadim..yoksa hemen deniyecegim :)

    ReplyDelete
  17. Stencil konusunda cahil biri daha!o kısmı ben de anlamadim..yoksa hemen deniyecegim :)

    ReplyDelete
  18. Tık tık! Kimse var mı? :) Ayşegül hn çok şirin olmuşlar, bayıldım. En güzeli yanı da geri dönüşüm olmaları ;) Benim favorim yoğurt güveçlerinden boyayarak saksı yapmak...Sevgi ve sağlıkla kalın

    ReplyDelete
  19. Tık tık! Kimse var mı? :) Ayşegül hn çok şirin olmuşlar, bayıldım. En güzeli yanı da geri dönüşüm olmaları ;) Benim favorim yoğurt güveçlerinden boyayarak saksı yapmak...Sevgi ve sağlıkla kalın

    ReplyDelete