Friday, July 12, 2013

Driftwood Wreath



Yaz rehaveti öyle bir bastırdı ki sormayın, değil bir şeyler yapmak, fotoğraf çekmeye bile üşenir oldum..Ancak bugün çalışma odasını düzenlemek artık şart olunca son 10 gündür malzemeleri masanın üzerinde yayılmış duran, sahilden topladığım yıpranmış ağaç parçacıkları ile yaptığım bu çelengi bitirdim, ve bizim evin giriş kapısına astım..

Nowadays summer laziness hit me hard...I am not working on a new project and sometimes even taking some photos is a big ordeal... But as I have to clean our small office place, I somehow finished this driftwood wreath...If I say driftwoods were laying on the table for the last 10 days, you would probably understand what I mean..Anyway now its finished and I hang it to our entrance door..





Yapımı aslında çok kolay...Kalın kartondan böyle bir şey kestikten sonra, ağaç parçalarını sıcak tutkal tabancası ile tek tek yapıştırdım..Önce saatin 12si, 3ü, 6sı ve 9u yerine gelen parçaları yapıştırırsanız çok daha kolay şekil verebilirsiniz...Ancak asıl sorun iş bittikten sonra başladı ve bu karton yetersiz geldiği için çelenk sağlam olmadı...En iyisi tabi ki bunu suntadan kesmekmiş ama yaz günü oda zor iş, onun için bir kat daha kalın kartondan aynı şekli keserek sağlamlaştırdım..

If you have some driftwood, actually its very easy to make..I cut this wreath shape from a cardboard and then hot glued the driftwood..If you first glue the pieces coming on 12 - 3 - 6- 9 o'clocks, it will be much easier to complete the rest.  However at the end this cardbord was not strong enough so I cut and glued another piece just like this to add strength to the whole piece..But if you can cut this piece from hard wood its ideal...




Bu sıralar blog'da biraz tembelim ama Sahildeki Ev'in facebook sayfasında hareket devam ediyor..Bana ilham veren, sevdiğim bayıldığım tonlarca fotoğraf orada..Bir ara beni orada da ziyaret ederseniz çok sevinirim..

I am a bit lazy on the blog nowadays but please follow me on the facebook page of Sahildeki Ev, as I am sharing tons of picture that are giving me inspirations on these hot summer days...




12 comments:

  1. Harika bayıldım ! Bir an önce deniz kenarına gidip bunlardan toplamam lazım...

    ReplyDelete
  2. Sen nerede olursan ol hep takiptesin! :) Çelenk harika olmuş.Ellerine sağlık!

    ReplyDelete
  3. Tam sahildeki eve yakışır bir çalışma olmuş. Fikir çok güzel, ayrıca kartona yapıştırmak da iyi fikir, bu tars şeyler için stafor almak şart değil demekki. Sevgiler

    ReplyDelete
  4. Ben de yeni taşındığım evimin kapısına doğal olacak herhangi bir malzemeden çelenk yapmayı düşünüyordum. Bu çook güzel olmuş! Bu fikri çalabilirim :)

    ReplyDelete
  5. Güzel olmuş.Benim takip ettiğim sizin yaptıklarınıza benzer şeyler yapan blog var.Bende dün Mudodan ağaç parçalarından yapılmış mumluk aldım. Mumlukta yapabilirsiniz.

    ReplyDelete
  6. Ben seni nerede olsan arar bulurum :)
    Çelenk harika,üşenmemiş yapmışsın işte daha ne olsun?
    Fotoğrafların bana ilham veriyor zaten.
    Sevgiler mutlu hafta sonları!

    ReplyDelete
  7. What a gorgeous idea! The wreath looks fantastic!!! I wish I had some driftwood pieces on hand right now, to get creative with! :D

    ReplyDelete
  8. ya şaka gibi ama ben fotoğrafı ilk gördüğümde nihale sandım:))
    çok değişik olmuş, ellerine sağlık!:)
    sevgiler

    ReplyDelete
  9. This is a wonderful idea! May be I will play myself, with other materials.

    ReplyDelete
  10. Bu yaz mutlaka yapıcağım!elinize sağlık!

    ReplyDelete
  11. Bu yaz mutlaka yapıcağım!elinize sağlık!

    ReplyDelete
  12. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. Sizler de istanbul pimapen tamiri ve pimapen tamiri sitesinden ayrıntılı bir şekilde bilgi alabilirsiniz.

    ReplyDelete