Thursday, December 1, 2016

iPad den deniyorum bakalım nasıl olacak..

Uzun zamandır blog yazmayı ciddi ölçüde yavaşlattım.. İnstagram çıktı bloglarımızı ciddi biçimde ihmal etmeye başladık o tamam ama benim için bu ihmalin bir başka yönü daha var.. Bloğu Windows uygulamasının olduğu diz üstü bilgisayarından yazması çok kolay, çünkü zaten orası için hazırlanmış bir uygulama olan Blogger kullanıyorum ben.. Ama cep telefonları ve iPad çıktıktan sonra diz üstü bilgisayarları neredeyse atıl kaldı.. Aklıma yazacak bir şey gelse bile bilgisayarı alıp blog yazmak zoruma gidiyor çoğu zaman..



Bu yazıyı da ilk kez Blogger uygulamasını i pad e indirerek yazmaya çalışıyorum.. Sizlerden deneyen var mı bu uygulamayı merak ediyorum. Öncelikle fotoğraflar küçük ve sol tarafta çıkıyor acaba onları büyütüp ortaya çekebilirmiyim merak ediyorum..



Aralara da benim yaramaz oğlum Ares'in resimlerini ekliyorum, bakalım nasıl olacak..



18 comments:

  1. Ayşegül ben hiç beceremiyorum o nedenle de bloğumu çok ihmal ettim.
    İnşallah çözersin de bize de yol gösterirsin !

    ReplyDelete
  2. Bende de uygulama indirilmiş atıl duruyor ipadde. Zamanında denemiştim rahat edemedim.Belki alışkanlıkla ilgili, üstüne gitmek lazım. Blog yazım hayatımızı kolaylaştıracağı kesin;)

    ReplyDelete
  3. Kesinlikle aynı durumdayız. Evet, bizi yavaşlatan nedenler aynı.

    ReplyDelete
  4. we are waiting for the next post with seasonal reds in your beauteful home

    ReplyDelete
  5. :) Tamamen alışmakla ilgili. Ben blog yazmağa telefonda başladım. Hala da öyle devam ediyorum. Eminim bilgisayarda çok daha rahat oluyordur ama alışınca telefonla da oluyor. Yeni bulduğum bu güzel blogu ihmal etmeğin lütfen...

    ReplyDelete
  6. Merhaba, ben blogunuzu severek takip ediyorum.

    Ben de Blogger'da yeni basladim. Resimlerin ustune tiklayinca Large, X-Large gibi secenekler cikiyor. Ayrica sola, ortaya veya saga diye secebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    http://mirinnotdefteri.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  7. Ayşegül Hanım mrb bloğunuzu severek takip ediyorum fotoğraf makinenizin marka ve modelini öğrenebilirmiyim?Sevgiler...

    ReplyDelete
  8. Bence kötü oluyor, yazılar uzun uzun oluyor. Fotolar
    güzel ama bir düzeni yok

    ReplyDelete
  9. Hahaahhh iste bendeki derdin aynisi.bosladim blogu biraktim yazmayi bu yizden dahada bir cozum bulamazsam kapatip gidicem buralardan.siz bukun bari bizede yarasinn

    ReplyDelete
  10. Blogunuzu okaya okuya sonunda Mesudiye'ye bir yilligina gelip yerlestim. Iyi ki de gelmisim.simdilik her sey güzel
    HT

    ReplyDelete