Tuesday, October 22, 2013

Çok Kolay Kandil Yapımı - DIY

Takip edenler bilir, mumlar ve kandiler Sahildeki Ev'in olmazsa olmaz aksesuarlarıdır..İşte bugün size çok kolay bir kandil yapımı...Eski sirke şişeleri, fitil, metal mum ucu ve her hırdavatçıda bulabileceğiniz pullar...Malzemeniz tamamsa yapımı en fazla 30 saniye kadar süren çok kolay bir kendin yap projesi bu..Fitil, mum ucu ve kandil yağını Eminönü'nde gaz lambası ve mum satan dükkanlardan aldık..Kandil yağı yerine gaz da kullanabilirsiniz ama kapalı yerde kullanacaksanız çok koku yapıyor bilginize..
Pırıl pırıl bir Datça sabahından herkese sevgilerimi gönderiyorum...

We love using candles and oil lamps in our house...And here is a very simple DIY to make oil lamps..I used old vinegar bottles..Candlewicks and some metal parts you could easily find in every hardware store are the other necessary items..If you have all the materials, it takes maximum 30 seconds to make your lamp and enjoy it..






38 comments:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
  2. Ben bir ara Bauhaus'tan kandil yağı almıştım. O da pek bir kötü kokmuştu, kapkara bir duman filan.. Sonra yağlar, fitiller, cam şişeler hep elimde kalmıştı, cesaret edememiştim tekrardan. Şimdi deneyesim geldi Ayşegül. Eminönü'ne bir gideyim ben :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu sefer kandil yağını da Eminönün'den aldık. Hem marketlere göre fiyatı çok uygundu hem de gayet iyi çıktı...Sende çok zevklisindir bilirim, şimdi kimbilir ne kadar güzel kandiller yaparsın, merakla bekliyorum...

      Delete
    2. dalila_candles instagram adresinden bulabilirsiniz

      Delete
  3. bu nasıl sirke şisesi ARKADAŞ:)
    onu bunu anlamam, ben böyle sirke şisesi ne gördüm, ne duydum:) Hemen açıkla, yoksa sonsuza kadar SUS Ayşegül:)
    Haftasonu Eminönü planımız vardı. Dur sen! bende alayımda, yapayım. Bayılırım kandile zaten.
    ellerine sağlık, harika şeyler, harika fikirler var sende.
    Datça güneşli ise burası yanıyor:) hava atmayalım ege sahillerinden yani...kıskanıyoruz:)
    ( ne çok konuşasım varmış)
    sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sirke şişesi Datça'da Olive Farm var, onun şişesi Emel..İçinden de nefis bir karaincir sirkesi çıkıyor..Dolu ya da boş gönderebilirim..Ah Eminönü'ne gittiğinde benim içinde gez..Ne yalan söyleyeyim İstanbul'dan en çok orada geçirilen tembel bir günü özlüyorum..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Bana gonderebilirmisiniz şişeden ?

      Delete
  4. Ay gidemedim:))
    Sana mail atmam lazım. Datça ile ilgili bir sorum var:)
    Mail adresini göremedim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. atastaban@yahoo.com adresinden ulaşabilirsin bana Emel..

      Delete
  5. Ben de soruyorum, bu nasıl sirke şişesi diye !!! Çok şık gerçekten :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Datça'daki Olive Farm'ın Karaincir sirkesi..Sanırım başka büyük şehirlerde de dükkanları var ama istersen Emel'e yazdığım dolu ya da boş gönderebilirim buradan...

      Delete
  6. çok şıık! aklıma düştü ama bu malzemeleri nereden bulmalı..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalila_candles instagram aderesinde kandilleri bulabilirsiniz

      Delete
  7. Çok güzel olmuş , elinize sağlık .
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  8. kandilin güzelliğinden başım dönmüşken
    birde karaincir sirkesi çıktı başıma
    nasıl bişey kii tatmayı bırak ilk kez duyuyorum
    mutfakta kendimi yaratıcı sanırdım birde bi üzüm bi elmaa
    tüüü bana :)

    ReplyDelete
  9. çok güzel olmuş, eline sağlık. sirke şişesi konusunda diğer yorumcular gibi ben de ilk kez duyuyorum:)

    ReplyDelete
  10. Ayşegül direkt Instagram'dan geldim,yeni formül işe yarıyor,bilesin..Şişe harika,hatırladım bu şişeyi..bu sirke ile ilgili yazı yazmıştın,o zamandan aklımda kalmış..Datça'ya yolumuz düşerse uğrarız,sayende öğrendik,teşekkürler..

    ReplyDelete
  11. Bir kandilin içimi bu kadar ferahlatacağı aklıma gelmezdi ☺️ Harika olmuş, ellerine sağlık 👏👏

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalila_candles instagram aderesinde kandilleri bulabilirsiniz

      Delete
  12. Çok güzeller cidden. Bu fitili tutan üstteki metal mum ucu dediğiniz şeyin başka bir adı var mı nette bulamadım da?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bildiğim yok. Bizde bir tek Eminönünden bulabiliyoruz..

      Delete
    2. dalila_candles instagram aderesinde kandilleri bulabilirsiniz

      Delete
  13. Gerçekten harikasınız. Bayıldım tüm fikirlerinize. Tesadüfen de olsa sizi bulmak güzeldi ;) Özellikle bu kandillerden köy evim için yapmaya çalışacağım. Tabi ki bu güzel şişeleri temin ettikten sonra.

    ReplyDelete
  14. Merhaba Eminönü'nde nereden aliyorsunuz bu mum ucu ve fitili ogrenebilir miyim? Ellerinize saglik cok başarılı bir çalışma olmuş tebrik ederim.

    ReplyDelete
  15. Ya bende şişeyi soracaktim acaba nette alabilecegimiz bir adres var mi? Tesekkurler

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalila_candles instagram aderesinde kandilleri bulabilirsiniz

      Delete
  16. Ya bende şişeyi soracaktim acaba nette alabilecegimiz bir adres var mi? Tesekkurler

    ReplyDelete
  17. dalila_candles instagram aderesinde kandilleri bulabilirsiniz

    ReplyDelete
  18. Kandil yapımını araştırırken denk geldim, çok güzel olmuşlar, teşekkürler paylaşımınız için.
    Malzemeleri internetten temin etmek isteyen arkadaşlar için,baya araştırdım en uygun malzemeler (Fitil, kandil yağı, fitil tutucu gibi), tabi ki bu gönderide ki şişe hariç :) kordonluali.com sitesinde mevcut. Ben oradan sipariş ettim şimdi, merakla gelmesini bekliyorum.

    ReplyDelete
  19. Selamlar bu kandil fitil memelerini nereden teymin edebilirim acaba yardimcı olabilirmisiniz tesekurler.

    ReplyDelete