Thursday, December 26, 2013

Roses are for you...


Geçtiğimiz günler için kafamda bir sürü proje vardı. Bol bol fotoğraf çekmeye kararlıydım.. Ancak ülkemdeki olaylar sıkı bir korku filmi haline büründükçe bende televizyondaki bir kaç kanala kilitlendim kaldım.. Aslında korku filmlerinde de böyleyimdir. Hem korkudan seyretmek istemem hemde, başka birşeylerle oyalanıyor gözüküp bir taraftanda neler oluyor neler oluyor diye sorup, yan gözümü ekrandan ayıramam..
Bizim buralarda lodos başladı artık..Bir iki ay güllere veda edeceğiz, onun için bu son kış gülleri sizin için..


Southern winds are started here so these are probably the last roses I could pick for a while.. So whatever you are doing, whatever you are celebrating these last winter roses are for  you...



7 comments:

  1. Have a great holiday and a happy new year!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  2. Çok zarifsiniz teşekkürler...

    ReplyDelete
  3. O kadar çok ihtiyacım vardıki !! tam zamanında geldi!! teşekkürler...

    ReplyDelete
  4. güller bizi gülümsetti,teşekkürler

    ReplyDelete
  5. şiddetli lodos burda; marmariste de etkili..güllere baktıkça unutturuyor rüzgrın içeri giren sesini de soğuğunu da...çok teşekkürler ;) mrlgrck74.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Akşamları televizyona kilitlendik ,gün boyu PC açık ,gidip gelip haber okuyorum.
    Hava kapalı,kasvetli ama bir kedim var bana yapışık yaşıyor , çok şükür!

    ReplyDelete