Wednesday, February 5, 2014

Mis Gibi...


Bu haftayı, günlerdir, haftalardır hatta aylardır sürüncemede kalan işlerimi halletmeye ayırdım. Edilecek telefonlar, yazılacak yazılar, bitirilecek projeler vs hepsi kocaman bir liste yapıldı ve şimdi hepsinin yanına bir tik atmakla meşgulum.. Bitirdikçe mutlu oluyor, hafifliyorum... Biraz evvelde güneşin altında dışarıda çimlere oturdum, Datça'lıların söyleyişiyle koca bir sepet payam yani badem kırdım.. Şimdide kısa bir mola verip size bol bol güneş ve mis lavanta kokuları yolluyorum..


I reserve this week to complete all my unfinished business.. Calls to make, letters to write, projects to finish etc. I have a huge list.. As I keep ticking each line, I feel so happy and so much lighter. Today there is a spring like weather in Datca so I just finished cracking a big basket of almond outside. Now I am giving myself a break just to send you lots of sunshine and the smell of the lavenders..



8 comments:

  1. bayılırım lavanta kokusuna,ohhhh misssss :)

    sevgilerimle

    ReplyDelete
  2. antakyadan merhaba burada da hava çok güzel,ama kurak.benimde bahçemde lavantalarım vardı ama yanlış budama ile hepsini kuruttum.sizinkilerde mis.bitirdiğiniz projeleri çok görmek isterim ,bize deniz fotolarıda gönderinde doping olsun .sizlere bolca sevgiler.didem

    ReplyDelete
  3. Payam ne demek bilmiyordum. Ama badem kırmak ne demek, ben onu da bilmiyorum:) Bir fotoğraf da o hak ediyor bence. Sevgiler.

    ReplyDelete
  4. aaaa payamın anlamını ben de bilmiyordum…Denizli'nin Acıpayam ilçesinin anlamı bu demek..
    Lavantaya bayılırım Ayşegül..ananemler eskiden konsolların içlerine koyarlarmış güzel koksun diye..şimdi keselerin içine koyup satıyorlar, çok moda oldu, iyi ki de oldu..
    seninkiler harika görünüyor..
    sevgiler

    ReplyDelete
  5. beautiful! I almost feel that smell...

    ReplyDelete
  6. senin bloguna baktıkça içim açılıyor:)

    ReplyDelete
  7. Bloğunuzu ve yazılarınızı ilgiyle ve severek takip ediyorum.
    paylaşımlarınız harika.
    sevgiler...

    ReplyDelete
  8. Merhaba:) Çok sevimli görünüyor lavantalar.... Kokusunu sevdiğimi sonraları anladım ben:)

    ReplyDelete