Wednesday, April 29, 2015

Salonum...

Uzun kış günlerini, genellikle güneşin sıcacık ısıttığı balkonda geçirdikten sonra, bahar gelip havalar ısınmaya başlayınca yine içerilerin gölgelerini özler olduk.. Salondaki kışlık halıları, eşyaları kaldırırken, aylardır buranın hiç fotoğrafını çekmediğimi fark ettim.. Aslında yaz için biraz eşyaları yine oradan oraya değiştirmek istiyorum burada da.. Ama şimdilik halen kış uykusuna devam eden Hera ile biraz çiçek, biraz böcek katkısı ile durum bu..

Keyifle geçsin bu güzel bahar günleriniz...


We mostly spent the long winter days in the large balcony we closed with glass panels.. But as the weather gets hotter we are seeking the coolness of the insides.. While I was removing the carpets I used during winter, I realized that I didnt take a photo of my living room for such a long time.. I still plan to move around some furniture for the summer but here it is at the moment with our Hera still in the winter sleep..

Enjoy beautiful spring days...





10 comments:

  1. Ah evet, özleşmiştik salonu, biraz daha fotoğraf, biraz daha yenilikler..Bekliyoruz..

    ReplyDelete
  2. güzel bir dünya,senin de keyifle geçsin baharın.

    ReplyDelete
  3. salona gelip yerleşebilir miyim ? herşey harika . Temiz ,düzenli, rahat daha ne ister insan ki :) Talibim :)

    ReplyDelete
  4. bayıldım çok güzelmiş salonun :)
    mutlu baharların geçsin inşallah :)

    ReplyDelete
  5. neden bilmem yerde beyaz yıpranmış ahşap dokusu aradı gözlerim ama yazlık evlerde tercih edilmiyor kumdan çizildiğinden mi neden onu da bilmiyorum :)

    ReplyDelete
  6. Mavi beyazın huzuru!kücuk bir minderin salona büyuk etkisi!

    ReplyDelete
  7. Mavi beyazın huzuru!kücuk bir minderin salona büyuk etkisi!

    ReplyDelete
  8. Mavi beyazın huzuru!kücuk bir minderin salona büyuk etkisi!

    ReplyDelete
  9. çok güzel çok zevkli bir ev :-))

    ReplyDelete
  10. Duvarda bir adet Claude Monet tablosu görüyorum. 14 yaşındayken reprodüksiyonunu yapıp çok mutlu olmuştum, o mutluluğu hatırlattı bana. Güzel ve zevkli bir seçim her zamanki gibi.

    ReplyDelete