Saturday, August 15, 2015

Sonbahar'ın ilk izleri..

Şu anda yine klimalı odalara kapattık kendimizi ama sanki artık sonbaharın ayak sesleri ufaktan ufaktan duyulmaya başladı..  İki gün önce sahilde açmış ilk kum zambağını gördüm.. Onlar benim için sonbaharın gelişini ilk müjdeleyenlerdir..

Sonra bu sabah güneşin doğuşunu seyretmek için sahile indim.. Niyetim güneş doğarken denize girmekti.. Havadaki bulutlar, hafiften hafiften esen rüzgar bayağı bir ürpertti beni.. Denize girmek yerine uzunca bir süre peştemalime sarındım oturdum.. 

En sevdiğim mevsim geliyor artık, sabırsızlıkla bekliyorum...


Bu yaz çok sıcak olduğu için bu ön balkonumda çok fazla oturamadık.. Neredeyse bütün gün güneş alır burası.. Kış için harika bir durum olsa da, yazın çok bunaltır bizi. Ama işte artık yavaş yavaş bu balkonumu da sonbahara hazırlamaya başladım.. Her zaman olduğu gibi bir kaç yastık değişikliği, yeni bir iki aksesuar, çiçekler, yeşillikler bir anda ortamı değiştirmek için yeterli.. Bu kez de yine evimizin yastıkçısı BC Home'un yeni marine serisi imdada yetişti.. Dileyenler BC Home'a buradan ulaşabilirler..

Siz ne durumdasınız, yavaş yavaş hazırlanmaya başladınız mı sonbahara?


Its still very hot here but we started to see the signs of the arrival of  autumn.. First I  saw the first of the sand lilies at the beach couple days ago..  Then this morning when I was waiting the sun rise for a swim, weather was rather chilly, maybe because of the clouds in the sky or maybe because of the soft wind blowing... 

We couldnt use this verandah much in the summer as it is very hot during day light, but I started to make some small changes in order to welcome the arrival of autumn..Couple new cushions, some new accesories and some greens are more than enough..




3 comments:

  1. Evet ben de günlerin kısalmaya başlamasından anlamaya başlamıştım özledim sonbaharı geçen hafta çeşmedeydik dönüş yolunda yağan yağmur özlemimi bir kat daha artırdı her zaman hazırım ben baharlara gerçi yaz ne zaman geldi ne zaman gidiyor bu sene pek anlamadım

    ReplyDelete
  2. Bergamada bulutların ve yağmurun sıcaklığı nefesimizi kesiyor . Klimalar olmasa ne yapardık acaba . Yastıklarınız çok güzel balkonunuza da çok yakışıyor 😊 Galvaniz sürahisi ve fotoğraf süper😊👍💐

    ReplyDelete
  3. Sonbahar hazırlığı değil ama blogunuzda gördüğüm cupcake abajurlu ışık zincirini yapıp verandama astım bugün :) fikir harika emeğinize sağlık ferah balkonunuzda keyifli sonbaharlara...

    ReplyDelete