Tuesday, May 12, 2015

Yaz halleri../ Summer is coming..


Sabah kalktık baktık ki, hava şakır şakır yağıyor.. Ama yine de yürüyüşümüzü ihmal etmeyelim dedik, yağmur altında çok keyifli bir yürüyüş yaptık Hera ile.. Dönünce biraz ıslandığımızdanmıdır nedir bayağı üşümüştüm.. Üşenmeyip sahlep yaptım, içimi ısıttı..

Ama tabii burası Datça, bir kaç saat sonra her şey bitti, şıkır şıkır güneş çıktı, etraf anında kurudu ve bizde kaldığımız yerden yaz hallerine devam etmeye başladık...



Yaza doğru, sabahları çok erkenden kalktığımızdan her halde, günler uzadıkça öğleden sonraları elde kitap kah okuyarak, kah ufak ufak şekerlemeler yaparak günün sıcak saatlerini çoğunlukla yatak odasında geçiriyoruz..

Bugünde değişen bir şey yok.. Kitaplar, bir fincan çay ve belkide yarım saatlik bir uyku... Ben bu fotoğrafları çekerken Hera yan odada horlamaya başladı bile...

Keyifle geçsin gününüz...




When we woke up this morning, it was raining heavily.. But we still took our daily walk at the beach with Hera.. We came back wet and cold and quickly cured ourselves with hot drinks like it was winter..

But this is Datca and sun came back with all its shine and glory couple hours later and we returned back to our summer routine which includes spending couple hours in the bedroom with books and short naps during long and hot afternoon hours... 

So we are ready for this afternoon with a cup of tea and stack of books. Hera the beagle is already started to snore in the next room..

Enjoy your day..




5 comments:

  1. I'd say your summer sounds like it's off to a wonderful start.

    ReplyDelete
  2. Harika:) Özendim, imrendim, çok hoşuma gitti... Arkada kalan siyah ve mavi renkli kitapların adını okumak için baya çabaladım ama çıkaramadım:)

    ReplyDelete
  3. Bizim hava tam ters, sunny mornings and rainy afternoons.

    ReplyDelete
  4. İleride hayalini kurduğum hayat işte tamda bu fotoğraflara bakmak bile terapi gibi geldi :) sevgiler.

    ReplyDelete
  5. Birçok insanın hayalini yaşıyorsunuz, mutluluklar dilerim :)

    ReplyDelete