Saturday, June 13, 2015

Yazın kahvaltılar bir başka..

Yazın balkonda, açık havada yapılan kahvaltıların tadına doyum olmuyor değil mi? Hele günlerden Pazar ise ve sofrada uzun uzun muhabbetler yapılacaksa.. Çocukluğumdan beri bizde adettir, böyle uzun ve keyifli Pazar kahvaltılarına mutlaka özel bir şeyler yapar annem.. En sevdiğim ise mutfaktan kokusu gele gele çıtır çıtır kızartılan sigara börekleri.. 

Bu arada bu güzel sofram için şu sıralar en sevdiğim takımımı kullandım.. Uzun zamandır marine desenli gönlüme göre tabak çanaklar aramaktaydım.. Parça parça buluyordum ama bir türlü istediğim gibi bir takım olmuyordu.. Ama imdadıma artık ailemizin yastıkçısı olan BC Home yetişti..

Böyle balıkların, martıların, yelkenli teknelerin, deniz fenerlerinin falan tabak çanağın üzerinde oynaştığı takımı orada buldum.. Zaten görür görmez de tam Sahildeki Ev lik demiştim..

Çok keyifli geçsin bu Pazarınız, her Pazarınız..


I love breakfast during summer months.. If you have visited Turkey you probably know how large is Turkish breakfast menu.. Especially its a feast for most of the families on lazy Sundays..

My mother always cooks something special for Sunday breakfast and just like her I made some cheese rolls from Turkisk yufka.. 

For this summer I am also using my new tableware from BC Home.. There are sailing boats, fishes, sea gulls and light houses on them.. Perfect for our home and perfect for beach houses..

Enjoy your Sunday..









6 comments:

  1. Mutlu keyifli pazarlar Sahildeki Ev'in tüm canlarına 💙💙💙

    ReplyDelete
  2. Çok güzel içaçıcı bir sofra...pazar kahvaltıları benim için de özeldir, gözümüze hitap eden kareler her zamanki gibi

    ReplyDelete
  3. Bayılıyorum, özeninize , zevkinize , ve evinize. Allah nazarlardan korusun .

    ReplyDelete
  4. Cidden ne kadar güzel bir sofra? Her obje ne kadar güzel olursa olsun, sen onları çok güzel dans ettiriyorsun! :)
    Bayıldım...

    ReplyDelete
  5. Çok cici bir sofra olmuş. Ellerinize sağlık...

    ReplyDelete
  6. Keyifli ve zevkli bir paylaşım , takımlarınızı güle güle kullanın @sahildekiev e de çok yakışıyor. 😊

    ReplyDelete