Saturday, April 6, 2013

Cumartesi akşamı...

Yaz, kış hiç fark etmez sahildeki evin en büyük giderlerinden biri mum ve gaz lambaları için kerosendir...,İşte bu Cumartesi akşamı bizim evden bir kaç kare...Herkese keyifli, sevdikleri ile beraber geçireceği bir hafta sonu diliyorum..

No matter it is winter or summer candles and cerosane for the gas lamps are important expense items for the beach house...Here are couple shots from this Saturday evening..Wish all of you a fun filled weekend with your loved ones..






10 comments:

  1. Bu sıcacık fotoğrafları gördükten sonra ben de sahilde bir ev istiyorum.

    ReplyDelete
  2. Size de mutlu bir pazar günü dilerim!

    ReplyDelete
  3. Ayşegül ablacigim çok hoş bir fotoğraf olmuş.her yer tertemiz ve sakin.bu arada söylediğin gibi lalem acmadi.sen merakla dediğin için üzülmüyorum artık .sümbül almıştım o biraz açmış ama sanırım güneşi sevmiyor.nasıl soldurmayacagim onu bilemedim.

    ReplyDelete
  4. Sizin bu güzel fotoğraflarınıza baktıkça emekliliğimin hemen gelmesini istiyorum... Keyifli pazarlar

    ReplyDelete
  5. tek kelimeyle "huzurlu"... ne güzel... :)

    ReplyDelete
  6. çookk keyiflisiniz:)
    bir ömür böyle olsun inşllh !

    ReplyDelete
  7. ne güzel.
    evinizin mutluluğunuzun tadını çıkarın.
    :)

    ReplyDelete
  8. Verandanız muhteşem görünüyor. Sağlıkla ve keyifle günlerinizi geçirin..

    ReplyDelete
  9. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORSUNUZ ÇEKİRDEK AİLENİZLE VE MUMLARLA GELEN HUZUR BAYILIRIM MUMLU ORTAMLARA TABİ BU ARA MİNİK BEBEĞİMDEN DOLAYI YAŞAYAMASAMDA HASRETLE İÇ ÇEKİYORUM RESİMLERE:)))

    ReplyDelete