Monday, April 1, 2013

Nisan en zalim aydır...




NİSAN en zalim aydır
Ölü topraktan leylaklar çıkaran
Anılarla arzuları aynı kapta yoğuran
ve yağmurlarıyla uyuşuk kökleri uyaran.
T.S Eliot ( Çorak Ülke)

En sevdiğim şiirlerden biriyle başlamak istedim bu aya...Sakın Nisan'ı tüm zalimliği ile doya doya yaşamayı ihmal etmeyin.....



APRIL is the cruellest month, breeding
Lilacs out of the dead land, mixing
Memory and desire, stirring
Dull roots with spring rain.
T.S Eliot ( Waste Land)

I wanted to start to this month with one of my favorite poems...I hope you dare to enjoy all the cruelties of April fully...

15 comments:

  1. en zalim ayda doğmuşum :)
    bayıldım fotoğrafınıza...

    ReplyDelete
  2. Güzel bir nisan şiiri ve içimi açan renkli sayfalarınla nisan ayına 'merhaba' dedim..
    Güzel geçsin nisan ayı'n ve tüm zamanların...
    sevgilerimle, iyi haftalar dilerim...

    ReplyDelete
  3. İş yerimde camdan karşımdaki parka bakıyorum, kupkuru dallara... ama biliyorum an meselesi yeşermeleri, kaşla göz arasında yapraklanıveriyor ağaçlar ve ben her seferinde hızlarına hayran kalıyorum..

    Fotoğraf harika, sardunyanın rengi muhteşem, bu sene bizde hep pembe ekeceğiz balkon, dün hazırladık topraklarını tam da İstanbul'a 2 günlük bahar gelmişken:)

    Hepimiz için harika bir Nisan olur umarım...

    ReplyDelete
  4. Ben de şiirle başladım bu günkü yazıma.Nisan her şeyin canlandığı çok özel ve güzel bir ay bence de.Tüm zalimliğine rağmen hepimize mutlu baharlar,sevgiler.

    ReplyDelete
  5. Fotoğraf harika, umarım çiçek dalından yanlışlıkla kırılmıştır.
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maalesef yanlışlıkla kırılmadı :)) Ama burada sardunya o kadar çok ki, yan sitenin bütün etrafı onlarla çevrili dolayısıyla biraz papatya muamelesi yapıyoruz onlara...

      Delete
  6. Offf! Çok yüreğime dokundu.. Kendileri Aragon'la birlikte en çok okuduğum şairlerdendir. Umarım nisan şairi yaraladığı gibi bizleri de yaralamaz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslında yaralayacaksa da böyle yaralasın değil mi??

      Delete
  7. Bir nisan kızı olarak yılın bu zamanını iple çekerim..Hele hele heryer böyle rengarenk olunca değmeyin keyfime......

    ReplyDelete
  8. Nasıl güzel bir blog bu,her iki blog içinde aynı şeyleri düşünüyorum.İçim açıldı resmen.. Yüreğinize sağlık..

    ReplyDelete
  9. Baharın her ayı güzel.Baharı doyasıya yaşayan,topraklarda olmak zannederim daha da güzel..

    ReplyDelete
  10. Sonunda Nisana bu açıdan bakan birine denk geldim.
    Takibe aldım. Diğer postları beklemekteyim.

    ReplyDelete
  11. This Geranium has a lovely color.

    Yes, April is always ever changing here too but this time March took after him:)

    ReplyDelete
  12. Bir Nisan kızı olduğumdan her yıl Nisan ayı benim en güzel geçen aylarımdan biri oluyor.Bloğunuzla yeni tanıştım ve bana oldukça huzur verdi.Merak ettiğim şey iç mimar mısınız acaba?Aynı zamanda yılın 12 ayı Datça'da mı yaşıyorsunuz?Bu arada Hera'ya öpücükler :)

    ReplyDelete
  13. Nisan bize zalimliğini göstermeye başladı Antalya'da; bir gün günlük güneşlik, diğer gün fırtına kopup, yağmur yağıyor:) Bahar temizliğine niyetlenen biri olarak bu havalar beni mahvetti, bir türlü kendime gelemedim diyebilirim :))

    ReplyDelete