Saturday, April 27, 2013

Pink..

Tüm blog komşularıma iyi hafta sonları...Siz neler yapacaksınız bu hafta bilmem ama benim işim başımdan aşkın..Yazlık - kışlık değişimi yapıyorum..Bizim kışlıklar dolaplardan indirilip, paketlenip kaldırılacak, yazlıklar asılacak, yerleştirilecek..Sırf bizle olmaz tabii evinde yazlıkları serilecek, kışlık halılar kaldırılacak..Hatta bizim dört ayaklı çocukların polar battaniyeleri yıkanıp kaldırılacak yerine pikeleri çıkartılacak...

Evin yazlıklarını çıkartmak ise en keyiflisi...Biraz renk değişimi hemen etrafa bambaşka bir hava veriveriyor..Renk değişimi içinde yastıklar birebir..Pembe aslında hiç benim rengim değil, ama bir anda da etrafı cıvıl cıvıl yapıveriyor işte...


I hope you are all having a great weekend..I dont know what you are going to do but I am kind of busy with exchanging our winter stuff with summer ones. It includes our stuff as well as, home accessories..I also have to change the polar blankets of the fury babies with the cotton ones..

The fun part is definitely bringing out the summer goodies of the house..A littele bir of change in the colors bring a whole new scene and there is nothing better than pillows to do it.  Well, pink is definitely not my color, but I have to admit that it is so easily bringing that spring feeling...






10 comments:

  1. Fotograflara bakmak bile içimi açtı ferahlık verdi. Tam bir bahar paylaşımı olmuş. Dikkatimi çok çeken bir şey de suyun içindeki büyük yapraklı bitki. Öyle kökleniyor mu? bende de var çünkü hemen başlarım operasyona. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köklendiğini zannetmiyorum...Onları 2 hafta önce pazardan almıştım, beyaz çiçekleri soldu ama bu yaprakları atmaya kıyamadığım için hala vazodalar :))

      Delete
  2. Dün yazlıkları çıkardım ben de ama kışlıkları daha tam olarak kaldırmaya cesaret edemedim :(

    Fon beyaz olunca her renk yakışıyor. Pembe de olur sizin eve çok yakışan turkuaz da.
    Benim de duvarları beyaza boyayasım var ama eşim "bembeyaz istemem !" diye tutturdu. Mecburen yine önceki renge boyanacak.

    Sevgiler Mor Salkımlı Ev'den Sahildeki Ev'e!

    ReplyDelete
  3. Bugün aynı iş bizim evde var, komple kaldırma yok Allahtan da yazlıklar en çok kullanılan kısma alınacak..Kolay gelsin..

    ReplyDelete
  4. Çok ferah ve aydınlık görünüyor. Misss gibi :))

    ReplyDelete
  5. kenardan göz kırpan güllü eşarba bayıldım.

    ReplyDelete
  6. ya ne diyeyimki,yan sehpayamı bakayım,ön sehpayamı....yastıklaramı,koltuğun tarzınamı.neye bakayımmmmm????????
    kesinlikle herkesin aklında olup,hep netten veya dergilerden görüp içinin gittiği fakat uygulamaya geldiğinde şaşaaa dan vazgeçemediği dergi kapak dekorun beni benden aldı:) zevkine sağlık,ellerine sağlık:)

    ReplyDelete
  7. Eviniz,fotoğraflar bir harika blogunuz da öyle sizi takibe aldım.Başarılar...

    ReplyDelete