Tuesday, April 9, 2013

Mini Defile..

Bilgisayarım halen yok :(( Fotoğraflarım, muhtelif arşivlerim, fotoğraf düzeltme programlarım, sizleri takip ettiğim feedly bağlantım hepsi orada kaldı...Şu sıralar çektiğim fotoğrafları bile doğru dürüst göremiyorum, ara sıra sevgilinin bilgisayarından göz atmaya çalışıyorum..Ama oda kendi bilgisayar ayarları konusunda çok hassastır, dolayısıyla mümkün olduğunca ona bulaşmamaya çalışıyorum...Neyse bu kadar sızlanma yeter:))

Bu günkü konu mankenimiz bu yıl ancak 3-5 tane açmayı başaran lalelerimizden biri ve eski bir cam şişe..Aslında takı takmayı çok sevmem ama nedense dayanamayıp seyahatlerden mutlaka bir şeyler alıp dönerim..Sonrasında genellikle hepsi bir çekmecenin dibinde kalır..Ama bu kez beni değil, bu güzel hanımı süslediler...Anlayacağınız hem dolap yerleştirdim hemde biraz oyun oynadım...

I am still PCless...I have no access to all my photos, archives and photo editing programs...I even do not have a proper way to see the photos that I take..I am trying to use hubby's pc to take a look at them but as he is too sensitive with his set ups I do not want touch unless it is urgent.. Well enough with the whining :))

Today I have mini fashion show for you..A tulip and an old bottle are our models..I usually dont wear much jewelry but whenever I travel I cant resist to buy some local pieces, and they usually end up at the back of a drawer but this time I played a small game with them when I am orgazing my closets..


Yemen'in başkenti Sanaa'da harika gümüş işçiliği yapılır..Gümüş oranını çok düşük tuttukları içinde son derece ucuza koca koca parçalar alabilirsiniz..İşte bu straplez elbise oradan...

If you ever go to Sanaa, the capital city of Yemen you will surprised with the amount of lovely silver jewelry makers.. And as they are mostly using low quantity silver, it is possible to buy some large pieces for  a resonable
 price..So this tube dress is from Yemen...

Bu eski cam boncuklardan yapılma şık etek ise yıllar önce Katmandu'da bir eskiciden alınmıştı..

A very chic skirt from Katmandou, made from old glass beads..



Bu zarif incili etol ise yanlış hatırlamıyorsam Dubai 'den..

This elegant etole with pearls is from Dubai...


Bu ise sevgili annemin benim için yaptığı bir çalışma.. Haute Couture yani :))

A piece made by my mother especially for me..So a haute Couture :))


Bu mini etek ise Tayland kumsallarından, yazı güneşi ve denizi simgeliyor...

This mini skirt is from the beaches of Thailand symbolizing summer, sun and sea ..

Çok sevdiğim süper yetenekli arkadaşım Gülden'in benim için yaptığı bir çalışma...En afillisinden haute couture bir gece elbisesi oldu  işte :))

A houte couture night gown made by my very talented friend Gülden :))

Tabii defile deyince aşkın ve modanın başkenti Paris'e uzanmadan olmazdı..

A fashion show without a piece from the capital of love and fashion - Paris, is not complete...

Bugünlük benden bu kadar..Hala daha dolap yerleştirmeye devam ediyorum..Kim bilir belki başka bir mini defilede daha buluşuruz :))  Gününüz keyifle geçsin..

Well that's all folks...I am still organizing my closets, so who knows, I might make another fashion show..but till then enjoy your day...

10 comments:

  1. Çok güzeldi, devamını bekliyorum :)

    ReplyDelete
  2. Ne kadar eğlenceli ve hos bir paylaşım olmuş.Hayatta aklıma gelmezdi böyle bir yayın hazırlamak.

    ReplyDelete
  3. :))) Defile çok güzeldi, en çok renkli boncuklarla olan etekleri sevdim ben, teşekkürler ;)

    ReplyDelete
  4. Fashion weeklere katılmalısın bence :)

    ReplyDelete
  5. Gorgeous jewelry and travel memories displayed in a lovely way!

    *waving from the coast across you!* :)

    ReplyDelete
  6. defile super... özellikle budalı kolyeye bayıldım.

    ReplyDelete
  7. Ooo sunum harika olmuş,ilk kolye tam benlik...

    ReplyDelete